X
   
 
    • درخشش مجدد بانک پارسیان در رتبه بندی صد شرکت برتر؛بانک پارسیان مقام اول بانک های خصوصی و مقام هشتم در میان صد شرکت برتر را از آن خود کرد

      درخشش مجدد بانک پارسیان در رتبه بندی صد شرکت برتر؛بانک پارسیان مقام اول بانک های خصوصی و مقام هشتم در میان صد شرکت برتر را از آن خود کرد

      در شانزدهمین رتبه بندی صد شرکت برتر، موسوم به IMI100، بانک پارسیان برای پنجمین سال پیاپی در"شاخص فروش" با 3 رتبه ارتقاء، مقام اول بانک های خصوصی، مقام چهارم در میان تمامی بانک ها و مقام هشتم در بین صد شرکت برتر را از آن خود کرد.
      همچنین بر اساس این رتبه بندی، درجمع صد شرکت برتر در "شاخص بیشترین دارایی" نیز، بانک پارسیان از سوی سازمان مدیریت صنعتی، به عنوان اولین بانک خصوصی کشور و هفتمین شرکت برتر معرفی شد.

      درهمايشي که با حضور وزيرصنعت، معدن و تجارت، مسئولان کشوري، مديران شرکت هاي برتر و بزرگ کشور، اصحاب رسانه و مديران کارآفرين در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد از شرکت هاي پيشرو و برتر کشور نيز، تقدير بعمل آمد.

      سازمان مديريت صنعتي همه ساله بر مبناي محاسبات دقيق علمي، اقدام به رتبه بندي شرکت هاي برتر ايران مي کند. اين رتبه بندي بر اساس اطلاعات موجود در صورت هاي مالي حسابرسي شده شرکت ها و با هدف شناسايي جايگاه بنگاه هاي اقتصادي و گسترش رقابت ميان آنها و کمک به سياست گذاران اقتصادي کشور انجام مي شود.اين رتبه بندي برگرفته از الگوي رتبه بندي fortune 500 اروپا و با همان استاندار هاي علمي، همه ساله از سوي سازمان مديريت صنعتي برگزار مي شود.