X
   
 
    • دکتر شمس عالم تاکید کرد :تقویت و حفظ سرمایه های انسانی ارزشمند در بانک

      دکتر شمس عالم تاکید کرد :تقویت و حفظ سرمایه های انسانی ارزشمند در بانک

      دکترشمس عالم، عضو هیات مدیره که ناظر بر معاونت ها و مدیریت های مستقل بانک می باشند، احکام معاون جدید فناوری اطلاعات، سرپرست معاونت مالی و سرمایه گذاری های بانک و سرپرست مدیریت سخت افزار و شبکه را به ایشان اعطا کرد.


      در اين احکام آقايان احمد جعفري، به عنوان معاون فناوري اطلاعات، کيوان کمالي به عنوان سرپرست مديريت سخت افزار و شبکه و همچنين مهدي رضايي به سمت سرپرست معاونت مالي و سرمايه گذاري ها منصوب شدند.

      دکتر شمس عالم، در اين مراسم که مديران و روساي بخش فناوري اطلاعات و مديران و روساي مالي نيز حضور داشتند، بر تقويت و حفظ سرمايه هاي انساني به عنوان نيروهاي ارزشمند در بانک تاکيد کرد و گفت : جذب نيروهاي متخصص وتحصيل کرده و ارزشمند از زمان افتتاح بانک باعث رشد و اعتماد مردم و ارتقاي جايگاه بانک پارسيان شد و چنين ظرفيت بالايي مي طلبد که اين سرمايه هاي ارزشمند را تقويت و حفظ کنيم .

      ايشان با اشاره به اهميت فناوري اطلاعات در برهه رقابتي کنوني اظهار داشت : ساختار بانک ها در چند دهه اخير دستخوش تغييراتي بويژه در حوزه IT شده است و نياز است که اين حوزه در بانک پارسيان تقويت شود .تاسيس هولدينگ فناوري نيز بر اين اساس صورت گرفته است.

      عضو هيات مديره بانک خاطر نشان کرد : امروز در بانک پارسيان حدود 90 درصد از خدمات بانک غير حضوري و از طريق سيستم الکترونيک انجام مي شود و اين موضوع نشان از اهميت حوزه فناوري اطلاعات دارد وبر اين اساس نياز به دو بعد سرمايه گذاري داريم: يکي در حوزه سخت افزار و نرم افزار و ديگري در حوزه نيروي انساني. منابع انساني از اهميت و خلاقيت بيشتري برخوردار است و لازم است سرمايه گذاري هاي جدي تري براي آن صورت گيرد.
      ايشان در بخشي ديگر از سخنانش به اهميت امور مالي در بانک اشاره کرد و اظهار داشت : نقش محوري مالي بايد در تصميمات بانک حفظ و تقويت شود و همچنين مالي بايد وظيفه نظارتي و کنترلي خودش را فراموش نکرده و به جد دنبال کند . همکاران سخت کوش مالي با همدلي و تلاش مضاعف پيش رفته و با کمک ديگرمديريت ها لازم است که به آقاي رضايي که تجربه خوبي در مديريت مالي دارد، کمک کنند.
      دکتر شمس عالم تاکيد کرد : مديرعامل و مديران ارشد بانک تمام سعي شان بر اين است که جهت دهي رشد از داخل بانک باشد زيراکه اين اقدام سينرژي بيشتري ميان واحدها و مجموعه بانک ايجاد مي کند.
      عضو هيات مديره و ناظر بر معاونت ها و مديريت هاي مستقل بانک ضمن تشکر ازکليه همکاران IT و همچنين آرزوي توفيق براي آقاي جعفري و آقاي کمالي اظهار داشت :بر اساس اين تغييرات دو عامل در جهت پيشرفت بانک همچنان بايد مد نظر قرار گيرد يکي اينکه شايسته سالاري ها ادامه پيدا کند و ديگر آنکه اقدامات لازم در خصوص تقويت و پرورش نيروي انساني بيش از پيش صورت گيرد.
      مهندس جعفري، معاون فناوري اطلاعات و آقاي رضايي، سرپرست معاونت مالي و سرمايه گذاري ها نيز ضمن تشکر از هيئت مديره و مديران عالي بانک به خاطر حسن اعتمادشان اظهار اميدواري کردند که بتواند با انرژي مضاعف و همراهي هميشگي همکاران و حمايت مديران ارشد در راستاي پيشرفت بانک تلاش کرده و ديدگاه هاي آقاي دکتر ديواندري، مديرعامل جديد و مديران ارشد را محقق سازند.