X
   
 
    • دکتر دیواندری در کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک اعلام کرد: عدم استفاده کارآمد از دانش مدیریت استراتژیک، دلیل افزایش مطالبات معوق بانکی

      دکتر دیواندری در کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک اعلام کرد: عدم استفاده کارآمد از دانش مدیریت استراتژیک، دلیل افزایش مطالبات معوق بانکی

      کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران با تاکید بر نوآوری و پویایی کسب و کار با حضور دکتر علی دیواندری مدیر عامل بانک پارسیان، فرهیختگان دانشگاهی و مدیران ارشد کسب و کار، روزهای 4 و 5 آذرماه در دانشکده مدیریت برگزار شد.

      کنفرانس ساليانه مديريت استراتژيک دانشگاه تهران با تاکيد بر نوآوري و پويايي کسب و کار با حضور دکتر علي ديواندري مدير عامل بانک پارسيان، فرهيختگان دانشگاهي و مديران ارشد کسب و کار، روزهاي 4 و 5 آذرماه در دانشکده مديريت برگزار شد.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، ديواندري مديرعامل بانک پارسيان در کنفرانس ساليانه مديريت استراتژيک دانشگاه تهران، گفت: دليل اصلي شکست کسب و کارها و افزايش مطالبات معوق بانکي عدم استفاده کارآمد از ظرفيت هاي علم و دانش مديريت استراتژيک براي رونق کسب و کارهاست.
      علم ارزان ترين کالاست و به راحتي در دسترس کارآفرينان اقتصادي مي تواند قرار گيرد، که متاسفانه از آن کمتر استفاده شده است.
      وي در ادامه اظهار داشت: در آينده کسب و کارها به سمت کسب و کارهاي چندگانه حرکت مي کنند و شرکت ها مي بايست به طور طولاني مدت پاسخگوي نيازهاي مشتريان خود باشند و با نوآوري هاي متعدد و ايجاد زنجيره ارزش مسنجم و هماهنگ با مشتريان خود زندگي کنند.
      مدير عامل بانک پارسيان به چالش هاي شناسايي شده جامعه در 5 تا 10 سال آينده اشاره کرد و بيکاري، محدوديت منابع، آب و هوا، نابرابري درآمد، امنيت فردي، جرم و جنايت، شاخص هاي اقتصادي و زيست محيطي را از موارد مهم اين چالش ها عنوان و اضافه کرد: پيش از اين گفته مي شد دولت ها نقش کليدي در مبحث اقتصاد کلان کشورها دارند اما نتايج تحقيقات در اين زمينه نشان مي دهد کسب و کارها بيش از دولت در رشد اقتصادي نقش دارند. کسب و کارها تا 78 درصد ضريب نفوذ در شاخص هاي اقتصادي دارند. در مناطقي که با چالش کاهش امنيت روبرو هستند لازم است عمران و آباداني و در جوامعي که جرم و جنايت زياد شود مي بايست کسب و کار جديد راه بيفتد تا رونق اقتصادي در اين مناطق شکل بگيرد.
      دکتر ديواندري بر تحولات حوزه مديريت استراتژيک تا سال 2050 اشاره و خاطرنشان کرد: در اين مدت فاصله بين تقاضا و دسترسي منابع بيشتر مي شود که حاصل آن بالارفتن هزينه هاست و ريسک اجتماعي و اقتصادي در عرضه به وجود مي آيد. در اين شرايط کسب و کارهايي که در بازآفريني منابع موفق عمل کنند و محصولي را که به بازار مي دهند دير از رده خارج شود مي توانند در عرصه رقابت، باقي بمانند.
      در اين کنفرانس که با حضور اساتيد و پيشگامان و علاقه مندان حوزه مديريت استراتژيک برگزار شد، تعدادي از محققين اين علم به ارائه دستاوردها و نتايج آخرين تحقيقات خود در اين زمينه پرداختند.
      لازم به ذکر است اين کنفرانس همه ساله به همت دانشکده مديريت دانشگاه تهران برگزار مي شود و با ارائه کارگاه ها و سخنراني هاي تخصصي استراتژي در عصر چهارشنبه پنجم آذرماه 1393 به کار خود پايان داد.