X
   
 
    • در چارچوب توافق با سازمان بهزیستی کشور: بانک پارسیان 33 میلیارد ریال وام خوداشتغالی پرداخت می‌کند

      در چارچوب توافق با سازمان بهزیستی کشور: بانک پارسیان 33 میلیارد ریال وام خوداشتغالی پرداخت می‌کند

      پرداخت 33 میلیارد ریال وام خوداشتغالی ازسوی بانک پارسیان به مددجویان بهزیستی آغازشد. مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان، سه‌شنبه گذشته، در مراسم مبادله اسناد توافقنامه سازمان بهزیستی کشور و بانک پارسیان گفت: توسعه شبکه شعب، گسترش و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های بانک پارسیان و جایگاه آن در عرصه اقتصادی کشور، زمینه فعالیت و حضور موثر بانک در فعالیت‌های اجتماعی و رفع نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه را بیش از پیش فراهم کرده است.

      پرداخت 33 ميليارد ريال وام خوداشتغالي ازسوي بانک پارسيان به مددجويان بهزيستي آغازشد. مديرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسيان، سه‌شنبه گذشته، در مراسم مبادله اسناد توافقنامه سازمان بهزيستي کشور و بانک پارسيان گفت: توسعه شبکه شعب، گسترش و ارتقاي کمي و کيفي فعاليت‌هاي بانک پارسيان و جايگاه آن در عرصه اقتصادي کشور، زمينه فعاليت و حضور موثر بانک در فعاليت‌هاي اجتماعي و رفع نيازهاي اقشار آسيب‌پذير جامعه را بيش از پيش فراهم کرده است.
      محمدرضا بهنام حسين‌پور افزود: مديران بانک پارسيان به موازات توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي، افزايش سرمايه اجتماعي را هم به‌عنوان بزرگ‌ترين و مهم ترين سرمايه‌ بانک در دستور کار دارند و خود را موظف مي‌دانند که در جايگاه يک بنگاه اقتصادي موفق، نقش و رسالت‌هاي اجتماعي خود را نيز به بهترين نحو اجرا کنند. وي افزود: مکاتبات و آيين‌نامه‌هاي پرداخت تسهيلات به مددجويان بهزيستي کل کشور با شعب بانک انجام گرفته و شعب ما آمادگي دارند که از امروز در اسرع وقت تسهيلات خوداشتغالي متقاضيان معرفي شده از سوي بهزيستي را پرداخت کنند. مديرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسيان ضمن اشاره به خواست مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره بانک به گسترش روابط في مابين با توجه به زمينه‌هاي متنوع و بسترهاي موجود اظهار اميدواري کرد: اين همکاري نقطه آغاز هم‌افزايي سازنده براي توجه به مشکلات افراد آسيب‌پذير باشد.