X
   
 
    • اهدا داوطلبانه خون توسط پارسیانی ها

      اهدا داوطلبانه خون توسط پارسیانی ها

      کارکنان بانک پارسیان در آستانه عیدقربان و با انگیزه کمک به بیماران نیازمند به خون در حرکتی زیبا و انسان دوستانه و با موجی از استقبال، به اهدای خون مبادرت کردند و گامی در جهت عمل به فرامین دین مبین اسلام و یاری رساندن به هم نوعان خود برداشتند.

      در روز پنج شنبه 27/7/91 در پی هماهنگی های بعمل آمده از سوی روابط عمومی با سازمان انتقال خون، کارکنان سازمان یادشده در ساختمان مرکزی بانک پارسیان حاضر و با استقبال خوب مدیران و کارکنان، برای اهدا خون روبرو شدند.

      پارسیانی ها، در کنار ارایه انواع خدمات بانکی به هم میهنان گرامی و مشتریان گرانقدر، با اهدای خون خود به آنان از هیچ کوششی برای سلامتی و شادی هموطنان و مشتریان فروگذار نبوده و در حد توان خود در این راه قدم بر داشتند و با این اقدام صمیمیت خود را یک بار دیگر به اثبات رساندند. 

      خون به عنوان یکی از نعمت های بزرگ الهی و مایه زندگانی در بدن انسان، طلای سرخ نام گرفته و اهدای آن به بیماران نیازمند، زمینه حیات سبز را رقم می زند.

      اهدای خون به عنوان بالاترین نیکی‌هاست و فرهنگ اهدای خون در جامعه به عنوان حرکتی انسان دوستانه و هم نوع خواهی باید گسترش یابد. فرهنگ اهدای خون یکی از جلوه های بزرگ اخلاق انسانی است که با دین مبین اسلام و هویت ایرانی گره خورده و در سایه این بخشش، خیر کثیر معنوی و برکات متعددی برای جامعه حاصل می شود.

      اهدای خون شکرانه ای برای سلامتی و تندرستی و سپاسگزاری از نعمات خداوندی است که هیچ کلام و زبانی یارای توصیف این عمل خدا پسندانه را ندارد.