X
   
 
    • پاسخگویی به هنگام و تکریم مشتری هدف مرکزارتباط بامشتریان بانک پارسیان است

      پاسخگویی به هنگام و  تکریم مشتری هدف مرکزارتباط بامشتریان بانک پارسیان است

      با توجه به جذب مشتریان جدید و همچنین توسعه خدمات و محصولات جدید بانکی، تماس با "مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان" رو به افزایش است.

      بررسي عملکرد مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان در سال گذشته نشان از آن دارد که اين مرکز پاسخگوي 95,506 تماس برقرارشده از کانال هاي ارتباطي مختلف از قبيل: تلفن، ايميل، وب، پيامک، صندوق صوتي و نمابر بوده است، که 91% تماس ها به صورت تلفني پاسخ داده شده است.
      حجم تماس هاي برقرارشده با مرکز طي چهارسال گذشته 46% افزايش يافته و همچنين رشد تعداد کل تماس ها در سال 92 نسبت به سال 91، 5% بوده است. در اين ميان تماس هاي تلفني 5% و ايميل و پيام هاي ارسال شده از طريق وب 14% افزايش يافته است. بيشترين رشد تماس هاي تلفني مربوط به تماس هاي تلفني از شهرستان ها و تماس با تلفن همراه بوده است.
      بيشترين موضوع تماس با مرکز درسال گذشته پيرامون «خدمات الکترونيکي» بوده است که برخي از دلايل آن را مي توان به شرح زير برشمرد:
      1-گرايش بيش از پيش افراد جامعه و مشتريان بانک به استفاده از خدمات بانکداري الکترونيک
      2-استقبال و ابراز علاقه روز افزون در پرداخت وجه خريد و معاملات از طريق پايانه هاي فروش و درگاههاي غيرحضوري
      3-تمايل به استفاده از کارت به جاي حمل پول نقد
      4-ارائه خدمات الکترونيکي جديد
      5-راه اندازي سامانه هاي جديد اينترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک پارسيان
      6-برگزاري جشنواره سفر رويايي بانک پارسيان در روزهاي پاياني سال 92
      همچنين طي سال گذشته تعداد تماس ها، پيرامون موضوع «خدمات ريالي» 152% رشد داشته است که به نظر مي رسد ارائه و معرفي سپرده هاي جديد مانند: سپرده پيشتاز92، ممتاز، صبا1 و صبا2 تاثير بسزايي داشته است.
      شايان توجه است در سال جديد، مسدودکردن کارتهاي نقدي و غيرفعال سازي خدمات بانکداري الکترونيک مانند: اينترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک به صورت غيرحضوري نيز به فهرست خدمات ارائه شده توسط مرکز ارتباط با مشتريان اضافه شده است که اين امر به يقين آمار تماس ها را بالاتر خواهد برد.
      برقراري ارتباط تنگاتنگ با مشتري، پاسخگويي موثر و باکيفيت، تکريم مشتري، سرعت در ارائه خدمات و امنيت اطلاعات مشتريان از اصول محوري و همواره از اهداف "مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان" است.
      درضمن يادآور مي شود؛ مرکز ارتباط با مشتريان از ساعت 7:30 تا 22 پاسخگوي تماس هاي مشتريان و مخاطبان بانک بوده و از آن پس به صورت خودکار ارايه دهنده اطلاعات به مشتريان مي باشد.