X
   
 
    • بانک پارسیان در شهرستان نکا شعبه افتتاح کرد

      بانک پارسیان در شهرستان نکا شعبه افتتاح کرد

      شعبه نکای بانک پارسیان در راستای توسعه شبکه شعب این بانک در کشور افتتاح شد و خدمت دهی به شهروندان مازندرانی را آغاز کرد.

      شعبه نکاي بانک پارسيان در  راستاي توسعه شبکه شعب اين بانک در کشور افتتاح شد و خدمت دهي به شهروندان مازندراني را آغاز کرد.
      کيومرث دارايي رييس حوزه مازندران و گلستان بانک پارسيان در مراسم افتتاح اين شعبه ضمن ابراز خرسندي از خدمت دهي اين بانک به مردم شرق استان مازندران گفت:الويت و هدف اصلي از گسترش شبکه شعب کسب رضايت مشتريان و فراهم آوردن امکان دسترسي سهل تر آنان به خدمات مدرن بانکي است.
      وي در اين مراسم که در آن فرمانده انتظامي شهرستان نکا و تني چند از مديران،کسبه و معتمدين منطقه نيز حضور داشتند گفت:بانک پارسيان تلاش کرده است ضمن جلب رضايت حداکثري مشتريان،منابع موجود در اقصي نقاط کشور را جمع آوري ودر مسير توسعه و اشتغال زايي همان مناطق صرف کند.
      رييس حوزه مازندران و گلستان بانک پارسيان به فعاليت اين بانک در بستر بانکداري اسلامي اشاره کرد و گفت:فعالان بانک پارسيان علاوه بر اين همواره بر ضرورت توسعه ابزارهاي بانکي مدرن و استفاده از دانش نوين بانکي تاکيد داشته اند و نگاهي به گستردگي استفاده از پايانه هاي فروش الکترونيکي،موبايل بانک،اينترنت بانک و تلفن بانک و انواع کارت هاي الکترونيکي در شعب و در ميان مشتريان بانک مويد اين ادعاست.