X
   
 
    • بازدید مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها

      بازدید مدیر  روابط   عمومی   بانک   پارسیان از  نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها

      با هدف برقراری تعامل و همراهی هرچه بیشتر با رسانه ها، دکترمالکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها ازتعدادی ازغرفه های حاضر دراین نمایشگاه بازدیدکرد.

      در اين بازديد دکترمالکي با تاکيد بر لزوم هم انديشي و همفکري رسانه ها و روابط عمومي ها، در نشستي که به اين منظور با مسئولين خبرگزاري ها و روزنامه ها برگزار شد،گفت: برپايي اين نمايشگاه فرصت مناسبي است که از نزديک بتوانيم بيش از پيش با ظرفيت ها و قابليت هاي رسانه ها آشنا شده و از آن در جهت منافع بانک بهره برداري کنيم.

      مدير روابط عمومي بانک پارسيان با اشاره به نقش خطير و تاثيرگذار رسانه ها در انعکاس دقيق، سريع و صريح اخبار و آگاهي بخشي به مردم اظهار داشت : رسانه ها مي توانند زبان گويا و بازوي توانمند اطلاع رساني براي حمايت از فعاليت هاي روابط عمومي ها باشند و روابط عمومي ها نيز نيازمند استفاده از ظرفيت هاي رسانه ها در پيشرفت، توسعه و کارايي خود هستند.
      وي تصريح کرد: نکته مهم در تعامل با رسانه ها منطق رسانه اي است که در ارتباطات اين منطق مي بايست زبان مشترک تعامل با رسانه ها باشد.
      مسئولين و دست اندرکاران رسانه ها نيز از حضور مدير روابط عمومي بانک پارسيان در اين نمايشگاه اظهار خرسندي کرده و آمادگي خود را براي گسترش تعاملات و همکاري بيشتر با بانک پارسيان اعلام کردند.
      شايان ذکراست بيستمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها عصر شنبه 17 آبان ماه 1393 با حضوردکتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي و علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مصلاي تهران گشايش يافت. اين نمايشگاه از 17 تا 23 آبانماه 93 همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذيراي علاقمندان و بازديدکنندگان از اين رويداد بزرگ رسانه در مصلاي امام خميني(ره) است