X
   
 
    • قرعه‌کشی بزرگ جشنواره طلایی پارسیان انجام شد

      قرعه‌کشی  بزرگ جشنواره طلایی پارسیان انجام شد

      به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، با توجه به اطلاع رسانی و تبلیغات انجام شده در خصوص جشنواره طلایی بانک پارسیان مربوط به دارندگان دستگاه کارتخوان ((pos پارسیان، قرعه‌کشی این طرح انجام و اسامی برندگان 16 دستگاه خودرو سمند LX و هزاران کارت هدیه در مبالغ مختلف با حضور نمایندگان محترم دادستانی و صدا و سیما تعیین و اعلام شد.

      اين گزارش مي‌افزايد طي مراسمي باشكوه كه از دارندگان دستگاه كارتخوان بانك پارسيان دعوت بعمل آمده بود برندگان ويژه خودروي سمند LX جوايز خود را تحويل گرفتند. در اين مراسم باشكوه كه با حضور علي سليماني شايسته مدير عامل محترم بانك پارسيان، و همچنين مدير عامل، رئيس و اعضاي هيئت مديره شركت تجارت الكترونيك پارسيان برگزار شد، آقاي عبدالمجيد پورسعيد مدير عامل شركت تجارت الكترونيك پارسيان در خصوص اين جشنواره سخنراني نمودند.
      پورسعيد در اين مراسم ضمن تقدير و تشكر از حسن همكاري تمامي دارندگان پايانه‌هاي فروشگاهي بانك پارسيان گفت: در سال همت مضاعف و كار مضاعف شركت تجارت الكترونيك پارسيان نيز بعنوان بزرگترين شركت ارائه كننده خدمات تجارت الكترونيك در كشور همانند ساير عرصه‌ها پيش قدم بوده و كليه تلاشهاي همكاران خود را معطوف مي‌دارد تا ضمن حفظ رتبه اول در جذب تراكنش (pos) بهترين خدمات را به هموطنان در دو طيف دارندگان كارت و دستگاه كارتخوان ارائه نمايد.
      پورسعيد حذف كارمزد از دارندگان دستگاه كارتخوان پارسيان را كه از اول ارديبهشت ماه اجرا شده است را خبري خوش و هديه‌اي از سوي بانك پارسيان براي دارندگان دستگاه اعلام كرد.
      وي افزود در طرح جشنواره طلايي پارسيان دو گروه بعنوان برنده اعلام شدند كه گروه اول با قرعه‌كشي و گروه دوم بدون انجام قرعه‌كشي و با توجه به ميزان فروش با استفاده از دستگاه كارتخوان و جذب تراكنش انتخاب و جايزه گرفتند.
      پس از سخنراني مدير عامل شركت تجارت الكترونيك پارسيان 16 برنده خوش شانس خودروي سمند LX حواله مربوط به خودروي خود را از دستان آقاي سليماني شايسته مدير عامل بانك پارسيان دريافت نمودند.
      همچنين در اين مراسم از اولين فروشگاهي كه اقدام به نصب دستگاه كارتخوان پارسيان نموده بود و همچنين پرتراكنش‌ترين دارنده دستگاه كارتخوان بانك پارسيان در طول دوره زماني جشنواره طلايي پارسيان تقدير بعمل آمد.
      در اين گزارش آمده است دارندگان دستگاه كارتخوان پارسيان براي مشاهده اسامي برندگان مي‌توانند به وب‌سايت شركت تجارت الكترونيك پارسيان به نشاني www.pec.ir مراجعه نموده يا با شماره تماس 22661700 مركز ارتباط با مشتريان تماس حاصل نمايند.