X
   
 
    • مدیر عامل بانک پارسیان در جمع فعالان رسانه ای به مناسبت روز خبرنگار :رابطه شفاف ، صادقانه و سنجیده بانک و رسانه ها مبنای تعاملی سازنده است

      مدیر عامل بانک پارسیان در جمع فعالان رسانه ای به مناسبت روز خبرنگار :رابطه شفاف ، صادقانه و سنجیده  بانک و رسانه ها  مبنای تعاملی سازنده است

      علی سلیمانی شایسته ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به همه تلاشگران عرصه رسانه ای تاکید کرد: معتقدم که اطلاعات یک بنگاه اقتصادی باید به صورت شفاف و کامل در اختیار رسانه ها قراربگیرد تا جامعه،مخاطبان و ذی نفعان بانک بتوانند از عملکرد آن کاملا مطلع شوند.

      مدير عامل بانک پاسيان که در مراسم تجليل از فعالان رسانه اي به مناسبت هفده مرداد روز خبرنگار سخن مي گفت افزود:در بانک پارسيان همواره تلاش ما معطوف بر اين بوده است که اخبار بانک را در کوتاه ترين زمان ممکن و از طريق مسيرهاي ارتباطي مختلف در اختيار رسانه ها قرار دهيم.
      وي همچنين همکاري رسانه ها با بانک پارسيان را نمونه اي از يک همکاري سازنده و اثرگذار دانست و گفت:خبررساني در عرصه هاي اقتصادي و پولي دشواري ها و ظرافت هاي خاص خود را دارد و مطمئنا خبرنگاراني که در اين زمينه فعاليت مي کنند بايد هوشمندانه متوجه دامنه اثر گذاري و تبعات ناشي از اخبار و گزارش هاي منتشره خود باشند.
      علي جهاني،مدير روابط عمومي بانک پارسيان نيز در اين نشست که با حضور تني چند از فعالان رسانه اي برپا شده بود نقش سازنده رسانه ها را در معرفي توانمندي هاي سازمان ها مورد تاکيد قرار داد و گفت:مثلث «رسانه،سازمان و مردم» مثلث ارزشمندي است که چنانچه ارتباطي مطلوب و منطقي در ميان اضلاع آن ايجاد شود زمينه اي را فراهم خواهد ساخت که هر سه گروه از منافع اين نوع ارتباط به بهترين وجهي برخوردار مي شوند.
      وي با بيان اينکه ما در روابط عمومي بايد سعي کنيم زبان مردم را کشف کنيم و با آنها صادقانه سخن بگوييم افزود: رسانه ها نيز بايد تلاش کنند که اين پيام ها را به بهترين وجهي در اختيار مخاطبان قرار دهند تا اين ارتباط در نهايت اين ارتباط، در خدمت پيشبرد اهداف کلان اقتصادي کشور قرار گيرد.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان سپس ضمن ابراز خرسندي از تنوع ايجاد شده در زمينه رسانه هاي تخصصي با موضوع هاي اقتصادي و پولي ادامه داد:با توجه به مباحث مبتلابه اقتصادي و پولي روزکشور،درحال حاضر هنوزظرفيت هاي زيادي در بخش هاي رسانه اي براي پرداختن به اين موضوعات کشور هست که لازم است به فعليت درآيد.
      جهاني در همين چارچوب،تبيين و بررسي بسته سياستي - نظارتي بانک مرکزي در سال جاري،تحليل روند صدور مجوز براي بانک هاي خصوصي جديد و تبديل تعاوني هاي اعتبار به بانک با توجه به ميزان نقدينگي و توان سپرده گذاري موجود در جامعه و نيز راه کارهاي مقابله با تحريم را از جمله اين مباحث دانست.
      جهاني با اشاره به اصل 44قانون اساسي وضرورت استفاده از تمامي ظرفيت ها براي تحقق آن گفت:رسانه ها بي ترديد در اين زمينه نقش سازنده اي بر عهده دارند و در همين راستا توجه بيشتر فعالان رسانه اي به اخبار و تحولات بانک ها و بنگاه هاي اقتصادي بخش خصوصي را ضرور دانست و گفت:پي گيري حضور يک يا دو مدير عامل از بانک هاي خصوصي در ترکيب شوراي پول و اعتبار نکته اي است که کارشناسان بانکبي بر آن تاکيد دارند.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان حضور قريب الوقوع نماينده بانک هاي خصوصي در شوراي پول و اعتبار را اقدامي شايسته و در خور اهميت دانست و گفت:اين اقدام مطمئنا زمينه تصميم¬ها و سياست گذاري هاي پولي کارشناسانه تر را در کشور فراهم خواهد ساخت و خوب است که رسانه ها در اين حوزه نيز به طرح بحث پرداخته و اين تحول را از ديدگاه هاي مختلف بررسي نمايند.
      وي در بخش ديگري از سخنان خود به تشريح سياست هاي روابط عمومي بانک پارسيان در ارتباط با رسانه ها پرداخت و گفت:توجه عمده ما معطوف به حضور در رسانه هاي اقتصادي است و تلاش مي کنيم که عدالت را در امر اطلاع رساني و در حوزه ها و جنبه هاي ديگر اين همکاري مورد توجه قرار دهيم و در مدت سه ماهه قبول مسئوليت در بانک پارسيان به آن عمل کرده ايم.
      در نشست مدير عامل بانک پارسيان و فعالان رسانه اي، همچنين شايسته سليماني با نگاهي کارشناسانه و به دور از يک نشست مصاحبه اي،صميمانه به پرسش هاي حاضران در خصوص مسائل مختلف مرتبط با بانک پاسخ داد.