X
   
 
    • رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم افتتاح تالار اختصاصی کارگزاری پارسیان :از پذیرش شرکت های گروه مالی پارسیان در بورس و فرا بورس استقبال می کنیم

      رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم افتتاح تالار اختصاصی  کارگزاری پارسیان :از پذیرش شرکت های گروه مالی پارسیان در بورس و فرا بورس استقبال می کنیم

      دکتر صالح آبادی ضمن بیان مطلب فوق گفت:از یک گروه مالی موفق انتظار می رود که در کنار فعالیت بانکی، لیزینگ و بیمه"کارگزاری" موفقی نیز داشته باشد که خوشبختانه در گروه مالی پارسیان با داشتن بیش ازسه ملیون مشتری همه اینها مجتمع شده است.

      دکتر صالح آبادي ضمن بيان مطلب فوق گفت:از يک گروه مالي موفق انتظار مي رود که در کنار فعاليت بانکي، ليزينگ و بيمه"کارگزاري" موفقي نيز داشته باشد که خوشبختانه در گروه مالي پارسيان با داشتن بيش ازسه مليون مشتري همه اينها مجتمع شده است.
      وي همچنين افزود: ما از پذيرش شرکت هاي گروه مالي پارسيان در بورس و فرا بورس استقبال کرده و زمينه را فراهم خواهيم ساخت تا با عرضه سهام اين شرکت ها در بورس، مردم از فعاليت آنها منتفع شوند و ضمن رونق يافتن سهام بانک در بورس، عملکرد اين شرکت ها نيز به صورتي شفاف در بازار سرمايه انعکاس يابد.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، رييس سازمان بورس که به همراه معاونين خود در اين مراسم حضور يافته بود به مدير عامل بانک ومديرعامل شرکت کارگزاري پارسيان به دليل افتتاح تالار جديدش در تهران تبريک گفت و ابراز اميدواري کرد در آينده نزديک کارگزاري پارسيان حرکت هاي جدي تري را در عرصه بازار سرمايه انجام داده و خدمت دهي بيش از پيش به فعالان اين بازار را در دستور کار خود قرار دهد.
      وي با تاکيد بر اين نکته که مشتريان، خواهان خدمات مدرن و بروز از جانب شرکت هاي کارگزاري هستند گفت:اين تقاضا، خواستي طبيعي است و کارگزاري ها بايد تلاش کنند که به سمت ارائه خدمات الکترونيکي بروند.
      وي در ادامه با اشاره به اينکه کارگزاري پارسيان نشان داده است که در پي ارتقاي سطح خدمات خود مي باشد گفت: اميدواريم که سطح خدمات اين شرکت روزبه روز از لحاظ کمي و تنوع خدمت نيز ارتقا يابد.
      در اين مراسم علي شايسته مدير عامل بانک پارسيان نيز با ارائه گزارشي از عملکرد بانک و برخي شرکت¬هاي گروه پارسيان گفت: بانک پارسيان با سابقه قريب نه سال از حضور در عرصه بانکي کشور و در اختيار داشتن بيش از 40درصد از منابع بانک هاي خصوصي ، 3ميليون مشتري و3ميليون و 700هزارحساب، بزرگترين بانک خصوصي کشور است .
      وي افزود: با اتکا به اعتماد مردم و تلاش کارکنان بانک توانستيم در سال گذشته اولين بانک کشور به لحاظ سودآوري و فروش باشيم و در صد شرکت برتر کشور مقام هفتم را کسب کنيم.
      شايسته همچنين در اين مراسم که در آن هاشميان، مدير کل بورس کالا و دکتر فطانت، قائم مقام بانک پارسيان نيز حضور داشتند گفت:اين جايگاه بلند در رقابت با بنگاه هايي به دست آمد که به لحاظ قدمت، تعداد کارکنان و وضعيت سرمايه اي در سطحي بسيار بالا ايستاده اند.
      مدير عامل بانک پارسيان سپس گفت: بانک پارسيان به لحاظ سرانه سپرده شعب 940ميليارد ريال است که از اين حيث حايز مقام اول در کل نظام بانکي مي باشد و اين در حالي است که سرانه سپرده بانک هاي دولتي0 7 تا80 ميليارد ريال و در بانک هاي خصوصي 400ميليارد ريال است.
      مدير عامل بانک پارسيان در بخش ديگري از سخنان خود عملکرد شرکت هاي ديگر گروه پارسيان را مورد اشاره قرا داد و گفت: بيمه پارسيان هم اکنون بزرگترين بيمه خصوصي کشور و به لحاظ حجم پرتفليو سومين بيمه کشور است و زمينه هاي لازم براي ورود اين شرکت به بورس نيز فراهم آمده و با کمک دوستان سازمان بورس به زودي اين مهم اجرايي خواهد شد.
      وي در ادامه به عملکرد موفقيت آميز شرکت تجارت الکترونيک پارسيان اشاره کرد و گفت:اين شرکت نيز بزرگترين pspکشور است .
      شايسته در همين چارچوب افزود: بانک پارسيان در نتيجه عملکرد مطلوب شرکت تجارت الکترونيک پارسيان در سال گذشته با 62 ميليون تراکنش بيشترين حجم تراکنش بر روي دستگاه هاي کارتخوان را به خود اختصاص داد و بانک بعد از ما با 37ميليون تراکنش در مقام دوم قرار گرفت در حالي که ما 160هزار کارتخوان و بانک دوم 260هزار دستگاه کارتخوان بيش از ما در اختيار داشته است.
      مدير عامل بانک پارسيان در ادامه ازشرکت هاي ليزينگ، شرکت گسترش هتل هاي لوتوس پارسيان ومهر پتروکيميا به عنوان شرکت¬هاي ديگر پارسيان نام برد و ضمن اشاره به موفقيت ها و عملکرد مطلوب اين شرکت ها گفت: ما سعي کرده ايم در هر زمينه فعاليتي که وارد مي شويم در آن عرصه جزو بهترين ها باشيم.
      وي ضمن اشاره به وضعيت مطلوب بانک پارسيان در بازار سرمايه گفت:سهام بانک پارسيان همواره از نقد شونده ترين سهام هاي بازار بوده و سال گذشته بيش از 102درصد بازده سهام پارسيان براي سهامداران بوده است.
      دکتر عنايت، مدير عامل شرکت کارگزاري پارسيان نيز در اين مراسم روند و اهداف شکل گيري اين شرکت را تشريح کرد و از فراهم آمدن امکانات سخت افزاري و نرم افزاري مطابق با استانداردهاي روز و مناسب براي مشتريان در تالار تازه تاسيس کارگزاري خبر داد.
      وي با اشاره به شعب متعدد اين شرکت در شهرهاي کشوربه تشريح دستاوردهاي کارگزاري پارسيان در سال گذشته پرداخت و گفت: راه اندازي تالار اختصاصي ،راه اندازي بورس کالا در بخش محصولات نفتي و پتروشيمي وکشاورزي، شروع فعاليت به شکل گسترده در فرابورس،عقد قرارداد بزرگ سبدگرداني ، اخذ گواهينامه 9001-2008iso و جذب تعداد زيادي مشتري اينترنتي در مدتي کوتاه اشاره نمود.
      وي همچنين خبر داد که در حال حاضر اکثريت فعاليت هاي شرکت قابليت اجرا از طريق اينترنت را دارد.