X
   
 
    • ساعت کار بانک پارسیان تغییر کرد

      ساعت کار بانک پارسیان تغییر کرد

      بر اساس اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر صرفه جویی در مصرف برق و اعلام کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، ساعت کار شعب بانک‌ پارسیان در استان تهران از روز شنبه 19 تیرماه 1400 تا اطلاع ثانوی از 7:00 صبح لغایت 13:00 خواهد بود. شایان ذکر است تعیین ساعات کار شعب واحدهای مستقر در سایر استان ها با هماهنگی مقامات ذی صلاح استان ها خواهد بود.

      بانک پارسیان بر اساس این تصمیم که در راستای همگامی با برنامه های کاهش مصرف انرژی برق در کشور و ایفای نقش موثر در کاهش خاموشی واحدهای صنعتی، تجاری و مسکونی اتخاذ شده است قصد دارد به عنوان یکی از نهادهای بزرگ اقتصادی و خدمتگزار، همواره مدیریت بهینه انرژی را در دستور کار واحدهای ستادی و شعب خود در سراسر کشور به ویژه مناطقی که با افزایش دما و مصرف برق مواجه هستند، قرار دهد.
      بدیهی است پس از بازگشت توان انرژی برق در کشور به حالت عادی و یا کنترل مصرف انرژی؛هر گونه تغییراتی در ساعات کار بانک به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
      همچنین بانک پارسیان با صدور این اطلاعیه علاوه بر حضور موثر خود در این اقدام ملی از هموطنان عزیز درخواست دارد با استفاده بهینه و صرفه جویی درمصرف برق، برای بهبود وضعیت انرژی کشور نقش آفرین باشند.