X
   
 
    • کاربر اصلی - فرم مشاهده مطلب

      مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

      مرکز تماس و صدای پارسیان بانک پارسیان در سال 1386 با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط با مشتریان ارجمند و در راستای تحقق بیش‌ازپیش اصل مشتری مداری و باهدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند و سریع فعالیت خود را آغاز نمود. توانمندی برقراری ارتباط مؤثر، تخصص در ابزارهای پرداخت الکترونیکی، دانش و تجربه در اطلاعات و نرم‌افزارهای بانکی از ویژگی های کارشناسان پاسخگوی این مرکز است. بانک پارسیان افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان از اسفند ماه96 به صورت 24*7 پاسخگوی مشتریان می باشد.

      توسعه پایدار

      خدمات قابل ارائه | معرفی سرویس‌های اصلی که بانک به مشتریان ارائه می‌دهد


      پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتریان
      ارائه مشاوره درزمینه بهره‌گیری از خدمات بانکی
      آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
      بازتاب مشکلات احتمالی در بهره برداری از خدمات بانکی به واحد مربوطه و پیگیری آنها
      دریافت و پیگیری نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان محترم
      ارائه اطلاعات شعب و واحدهای بانک
      راهنمایی درباره صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک
      مسدود کردن کارت نقدی و غیرفعال سازی خدمات غیرحضوری در تمامی ساعات شبانه روز
      قرض الحسنه

      راه های ارتباطی | روش‌های برقراری تماس مشتریان با بانک


      02181151000
      شماره گیری با تلفن ثابت و شماره تلفن همراه ( کلید 4)
      ایمیل
      به نشانی : info@parsian-bank.ir
      وب وبسایت بانک پارسیان> تماس با ما > انتقاد ها و پیشنهاد ها
      فکس شماره گیری 81151000 > کلید 6
      صندوق صوتی شماره گیری 81151000> کلید 5
      پیامک 10005401
      اشتغالزایی

      شماره تماس های ضروری | شماره‌های تماس مهم برای مواقع اضطراری


      تلفنخانه بانک (ارتباط با واحد های ستادی) 84844000 021
      شماره تماس مرکز پایا / ساتنا 84843530 021
      بازرسی
      021-84843461 و 84843462 021
      دستگاه کارت خوان/درگاه اینترنتی/
      برنامک تاپ (تجارت الکترونیک پارسیان)

      2318 021
      تامین سرمایه لوتوس پارسیان
      8656 021
      اداره سهام
      84843545 021
      بیمه پارسیان
      8259 021
      میزامدادشتاب - بانک مرکزی
      29911 021
      صندوق قرض الحسنه پارسیان
      88988900-1 021
      شماره تلفنبانک پارسیان
      89111 021
      محیط زیست

      مسدودی کارت نقدی | توضیح عملکرد مسدود کردن کارت بانکی


      مسدودی کارت از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان

      از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک می توانید عابر بانک را غیر فعال نمایید . یادتان باشد که حتما بایستی دارنده کارت نقدی تماس گرفته و اطلاعات هویتی خود را جهت احراز هویت تلفنی دراختیار همکاران این بخش قرار دهد.


      مسدودی کارت از طریق دستگاه های خوپرداز

      در این روش بایستی شماره کارت و رمز چهار رقمی کارت خود را به خاطر داشته باشید

      مسدودی کارت از طریق اینترنت بانک
      مسدودی کارت از طریق همراه بانک
      مسدودی کارت از طریق تلفنبانک
      با داشتن نام کاربری و رمز و ورود به بانکداری الکترونیک بانک خود می توانید اقدام به غیرفعال نمودن عابر بانک نمایید

      مسدودی کارت از طریق مراجعه به شعبه

      در صورت مراجعه به بانک به همراه کارت ملی می توانید در خواست مسدود نمودن عابر بانک خود را به بانک بدهید . این اقدام از کلیه شعب آن بانک امکانپذیر است .

      مسدود نمودن بانکداری الکترونیک از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان یا مراجعه به شعب بانک پارسیان مقدور است

      محیط زیست

      فعالسازی خدمات بانکداری مدرن | معرفی نحوه دسترسی به خدمات نوین بانکی


      مراجعه حضوری به شعب بانک بانک پارسیان

      کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.

      از طریق احراز هویت غیرحضوری

      برنامک پارسیان من > احراز هویت غیرحضوری

      از طریق سامانه خانه پارسیان

      وبسایت بانک پارسیان> سامانه خانه پارسیان

      محیط زیست

      راه های انتقال وجه غیرحضوری | روش‌های انتقال پول بدون مراجعه به شعبه


      نوع انتقال
      سقف روزانه
      انتقال وجه کارت به کارت شتابی
      تا 10 میلیون تومان
      انتقال وجه ساتنا
      از 50 میلیون الی 200 میلیون تومان
      انتقال وجه پایا
      1 تا 200 میلیون تومان (هر تراکنش 100 میلیون تومان)
      انتقال وجه پل (لحظه ای)
      تا 10 میلیون تومان
      انتقال وجه داخلی (حساب به حساب) – (حساب به کارت)
      تا سقف 200 میلیون تومان – بین حساب های شخصی بدون محدودیت
      محیط زیست

      روش های رفع مغایرت | شیوه‌های حل مشکلات تراکنش‌های ناموفق



      در صورتیکه به هنگام استفاده از کارت، در سامانه های بانکداری الکترونیک بانک پارسیان دچار مغایرت شدید، چنانچه وجه مغایرت یافته پس از 72 ساعت کاری به حساب برنگشت، به منظور اعلام مغایرت 2 روش زیر در دسترس است:

      • به همراه کارت ملی و صورتحساب خود به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایید.
      • در وبسایت بانک پارسیان فرم مغایرت تکمیل نمایید.

      لینک ثبت آنلاین مغایرت: سامانه آنلاین مغایرت

      محیط زیست

      زمان های مهم | اطلاعات زمانی مهم مرتبط با خدمات بانکی


      پایا
      3:30 – 10:30 – 13:30 – 18:30
      ساتنا
      8 الی 14:30
      تسویه شاپرک (دستگاه کارت خوان)
      طبق اعلام بانک مرکزی واریز عملیات پایانه های فروشگاهی (شاپرک)، در روزهای کاری (شنبه تا پنج شنبه) بین ساعت 4:30 الی 7:30 و در روزهای تعطیل بین ساعت 14:00 الی 16:00 انجام می گردد.


      چک بانکی (تضمینی)
      واگذاری :11 تعیین وضعیت: 14:30
      پارسیـــــــان بانــک ایــرانیـــــــان

      مرکزتماس‌وصدای‌پارسیان: 81151000 - 021

No Cache
Generate time: 1.7380850315094
Generate time 2: 0.64956092834473
Query time: 0.47577524185181