X
   
 
    • بسته زنجیره تأمین کالاهای تند مصرف

      بـا توجـه به رقابـت تنگاتنـگ حاکـم در میـان شـرکت‌های پخش‌کننـده و نیـز فروشـگاه‌هـای زنجیـره‌ای عرضه‌کننـده کالاهـای تندمصـرف، بکارگیـری به‌روزتریـن اسـتراتژی‌های رشـد فـروش بـرای بهره‌گیـری از فرصت‌هـای بـازار هـدف، گسـترش دامنـه‌ی فـروش و جذب مشتریان جدید، برای ایشان الزامی است.
      ازایـن‌رو بانـک پارسـیان به‌منظـور تأمیـن مالـی و افزایـش فـروش مشـتریان هـدف در زنجیـره تأمیـن کالاهـای تنـد مصـرف، تسـهیلات اختصاصـی ویـژه‌ای را بـرای شـرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارائه می‌نماید.

      منظور از کالای تندمصرف (FMCG) چیست؟
      کالای تندمصـرف( Fast-Moving Consumer Goods) FMCG را کالاهایـی می‌داننــد کـه بـا سـرعت بیشـتری فروختـه می‌شـوند و قیمـت فـروش آنهـا نسـبتاً پاییـن اسـت. نوشـیدنی هـا، مـواد شـوینده، مکمـل هـای غذایـی و سـایر محصولاتـی کـه در داروخانـه هـا بدون نسخه عرضه می‌شوند، نمونه‌هایی از کالاهای تندمصرف هستند.
No Cache
Generate time: 2.1849839687347
Generate time 2: 0.88433909416199
Query time: 0.46105146408081