X
   
 
    • بروشور باشگاه مشتریان پارسیان
      باشگاه مشتریان بانک پارسیان
      بانک پارسیان به منظور قدردانی از اعتماد و وفاداری شما مشتریان گرامی، اقدام به راه‌اندازی باشگاه مشتریان نموده است. در باشگاه مشتریان بانک پارسیان، شما مشتریان محترم قادر خواهید بود با شرکت در طرح‌ها و کمپین‌های امتیازی باشگاه و کسب امتیاز، از پاداش‌های تعریف شده در سطح خدمات بانک، گروه پارسیان و شرکای تجاری، متناسب با نیازها و علایق خود بهره‌مند شوید.
      چگونگی ثبت نام
      برای ثبت نام در باشگاه می‌توانید با فشردن گزینه ثبت‌نام/ورود در سایت باشگاه مشتریان بانک پارسیان به نشانیhttps://ipbclub.parsian-bank.ir، وارد پنل ثبت‌نام باشگاه شده و با انتخاب یکی از سه طریق زیر اقدام به ثبت نام در باشگاه نمایید:
      1- ثبت نام از طریق باشگاه
      2- ثبت نام از طریق موبایل بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک)
      3- ثبت نام از طریق اینترنت بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک)



      صفحه اصلی
      شما پس از ثبت نام/ ورود می توانید وارد صفحه اصلی باشگاه خود شوید. در منوی باشگاه برای شما امکان دسترسی به اطلاعات زیر فراهم شده است:



      محاسبه امتیازات
      پیش نیاز محاسبه امتیازات طرح های بانکی در باشگاه، ارائه مجوز فراخوانی اطلاعات بانکی در باشگاه می باشد. اگر مشتری از کاربری موبایل بانک یا اینترنت بانک خود برای ثبت نام/ ورود به سامانه باشگاه مشتریان استفاده کرده باشد، امتیازات بانکی به صورت خودکار برای وی محاسبه می گردد، اما اگر از کاربری باشگاه اقدام به ثبت نام/ ورود کرده باشد، برای کسب امتیاز بانکی لازم است ابتدا اجازه فراخوانی اطلاعات بانکی خود را در باشگاه بدهد. برای این منظور می توان با فشردن دکمه "اتصال به حساب" در صفحه کاربری و وارد نمودن اطلاعات موبایل بانک یا اینترنت بانک اقدام نمود.
      لازم به یادآوری است با یک بار ارائه مجوز فراخوانی اطلاعات بانکی کلیه طرح های بانکی برای مشتری فعال خواهد شد و نیازی به انجام مجدد این کار نیست.



      نحوه کسب امتیاز در باشگاه
      امتیازات قابل کسب در باشگاه شامل دو گروه"امتیازات بانکی" و "امتیازات باشگاهی" است که امتیازهای بانکی شامل امتیازهای موجودی سپرده‌ها و تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و امتیازات باشگاهی ناشی از ورود، ثبت نام، تکمیل پروفایل و ... می‌باشد.
      برای آگاهی از فعالیت ها و طرح های امتیازی به سایت باشگاه مراجعه کنید.
      سطوح باشگاه
      خدمات و پاداش‌های باشگاه بر اساس سطوح مختلفی طبقه‌بندی شده است که بر اساس سطح شما در باشگاه، پاداش مورد نظرتان تعیین می‌گردد. هر چه سطح شما در باشگاه بالاتر باشد، به همان میزان از پاداش‌ها و خدمات بهتری برخوردار خواهید شد. هر سطح دارای میزان معینی از امتیاز است که با به دست آوردن آن، شما وارد سطح بعدی خواهید شد.
      پاداش‌های باشگاه
      انواع پاداش‌های باشگاه شامل موارد زیر می باشد:
      خدمات و محصولات بانکی با شرایط ویژه
      تخفیفات برترین مراکز طرف قرارداد در قالب خدمات شرکای تجاری باشگاه
      انواع خدمات گروه پارسیان

      برای آگاهی از جدیدترین پاداش ها و جوایز باشگاه به بخش جوایز در صفحه اصلی باشگاه خود مراجعه کنید.
      اخبار باشگاه
      مشتریان عزیز و اعضای محترم باشگاه می توانند آخرین رویدادها و اخبار باشگاه را از سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه
      به شرح جدول زیر دنبال نمایند.
      رسانه اجتماعی
      آدرس
      کانال تلگرام باشگاه مشتریان بانک پارسیان
      @parsianbankclub_channel
      صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک پارسیان
      parsianbankclub
      کانال آیگپ باشگاه مشتریان بانک پارسیان
      http://iGap.net/ParsianBankClub