X
   
 
    • تاپ
      خدمات همراه بانک پارسیان در سوپر اپلیکیشن تاپ

      همراه بانک‌ها به نوعی شعب مجازی بانک‌ها به شمار می‌روند که با حفظ دو اصل امنیت و سهولت در مشتری مداری، به طیف وسیعی از نیازهای بانکی مشتریان پاسخ می‌دهند.


      شیوع ویروس منحوس کرونا و عواملی دیگر دست در دست هم دادند تا استفاده از موبایل بانک‌ها با سرعت بیشتری در میان مشتریان همه‌گیرتر شوند؛ همین موضوع باعث شد تا بانک پارسیان، یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های خصوصی کشور با همکاری زیر مجموعه خود، یعنی اپلیکیشن تاپ، خدمات موبایل بانک را به شکلی کاربردی‌تر در بستر این سوپر اپلیکیشن در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

      مزیت‌های موبایل بانک پارسیان در اپلیکیشن تاپ


      ارائه کاربردی‌ترین خدمات بانکداری نوین؛
      امنیت، سهولت و سرعت در ارائه خدمات بانکی؛
      پشتیبانی 24 ساعته خدمات موبایل بانک و اپلیکیشن تاپ؛
      ارائه در لحظه ریز گزارشات تمامی تراکنش‌ها؛
      امکان مشاهده نرخ ارز در لحظه.


      سوپر اپلیکیشن تاپ، قدرت گرفته از بانک پارسیان

      تابان آتی پرداز (تاپ) یکی از زیر مجموعه‌های بانک پارسیان و تجارت الکترونیک پارسیان با ارائه ده‌ها خدمات کاربردی در 5 خط خدماتی زیر، دستیار گوش به فرمان شماست.
      1. فین تک و پرداخت: خدمات کارت به کارت، شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، پرداخت QR (کدپرداز)، نیکوکاری و کیف پول الکترونیکی.
      خودرو: عوارض آزادراهی، بیمه تردد آزادراهی، طرح ترافیک، خلافی خودرو و پارک حاشیه‌ای.
      3. گردشگری: بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، بلیط اماکن گردشگری، بلیط اماکن تفریحی، هتل و تور.
      4. سلامت و سبک زندگی: بازارچه سنتی و فیلم و سریال.
      5. بورس، بانک و بیمه: سامانه سجام و احراز هویت غیر حضوری، چک‌های صیادی، اعتبار سنجی، کارت هدیه مجازی و موبایل بانک پارسیان.
      خدمات بالا فقط بخشی از ده‌ها خدمات کاربردی در سوپر اپلیکیشن تاپ هستند که روز‌به روز بیشتر می‌شوند تا به طیف وسیع‌تری از نیازهای مشتریان پاسخ ‌دهند.


      همراه بانک پارسیان در سوپر اپلیکیشن تاپ
      با توجه به خلا‌ء‌های موجود در همراه‌ بانک‌های قدیمی‌تر بانک پارسیان، مانند بانک یار پارسیان و پارسیان من، سعی شده است تا در ارائه خدمات همراه بانک پارسیان در سوپر اپلیکیشن تاپ، به تمامی این خلا‌ء‌ها پاسخ داده شود. شما می‌توانید با دانلود و نصب سوپر اپلیکیشن تاپ در دو نسخه Android و iOS علاوه‌بر بهره‌مندی از خدمات بهبود یافته همراه بانک پارسیان از خدمات کاربردی سوپر اپلیکیشن تاپ هم بهره‌مند شوید.