همراه بانک پارسیان با نام "پارسیان من" با امکاناتی منطبق بر نیازهای روز مشتریان این بانک طراحی و پیاده سازی شده است.
مشتریان بانک می توانند جهت دریافت برنامه بانکداری همراه پارسیان بر روی موبایل و تبلتهای هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOSبه یکی از روشهای زیر اقدام نمایند:
• مراجعه به سایت بانک پارسیان به آدرس برنامه دریافت و www.parsian-bank.com از منوی بانکداری الکترونیک و سامانههای جانبی>> بانکداری تلفن و تلفن همراه>> همراه بانک پارسیان من
• مراجعه به مارکتهای مختلف از قبیل بازار، سیباپ، سیبچه و غیره
• مراجعه به شعب بانک پارسیان و دریافت برنامه از طریق بلوتوث و وای فای
خدمات اصلی این اپلیکیشن عبارتند از:
• امکان افتتاح حساب غیر حضوری
• انتقال وجه از حساب: انواع انتقال وجه اعم از انتقال وجه به حساب پارسیانی، انتقال وجه بین بانکی (پایا و ساتنا)، دستور پرداخت مستمر عادی و بین بانکی
• استعلام شماره شبا
• ثبت دستور پرداخت مستمر
• دریافت صورتحساب، بدون محدودیت در صندوق پیام برنامه
• مدیریت چک های صیادی (پیچک) : امکان صدور چک، انتقال چک توسط دارنده آن به دیگران و استعلام چک جهت تائید یا رد چک دریافت شده
• نمایش وضعیت دسته چکها و ثبت برگههای چک
• دریافت رمز پویا به صورت آفلاین
• مشاهده گزارشاتی از قبیل گزارش انتقال وجوه انجام شده، چکهای واگذار شده به حساب، قبوض پرداخت شده و...
• انتقال وجه کارت به کارت
• مشاهده وضعیت کارت، دریافت موجودی و انسداد کارت.
• استعلام و پرداخت انواع قبوض از طریق شناسه قبض یا اسکن بارکد قبض و مشاهده سابقه قبوض پرداختی
• خرید انواع شارژ و بسته های اینترنت: سیم کارتهای همراه اول، ایرانسل و رایتل تالیا
• پرداخت خیریه به موسسات نیکوکاری
• پرداخت اقساط تسهیلات
• استعلام و پرداخت اقساط بیمه نامه
• تمدید سرویس پیامک به صورت غیرحضوری
• جست و جوی شعب و نوبت دهی آنلاین در شعب
•
برخی از قابلیتهای این نرم افزار به شرح ذیل می باشد:
• امکان ورود کاربر به برنامه با انواع سنسورهای بیومتریک (اثرانگشت، تشخیص چهره،...)
• ورود با رمز یکبار مصرف OTP
• تعیین نام دلخواه برای حساب های پارسیانی جهت تفکیک حساب ها
• امکان فعال سازی کیف پول الکترونیک و انجام انواع تراکنش ها از طریق آن
• ثبت یادداشت برای تراکنشها
• ارسال صورتحساب به ایمیل و شماره فکس انتخابی در برنامه
• امکان افزودن انواع کارتهای بانکی از بانکهای مختلف به عنوان کارت مبدا با استفاده از اسکن کارت یا به صورت دستی
• پشتیبانی آنلاین از طریق چت
• امکان ثبت بازخورد