X
   
 
    • احرازهویت و افتتاح حساب غیرحضوری در همراه بانک پارسیان

      چرا افتتاح حساب غیرحضوری:
      اولین گام برای بهره مندی از خدمات و محصولات هر بانک، گشایش حساب در آن است که برای این منظور پس از احراز هویت مشتری با دریافت و اصالت سنجی مدارک هویتی او، فرم های مربوط به افتتاح حساب توسط متقاضی تکمیل شده و پس از ورود اطلاعات و ثبت مشخصات مشتری در پایگاه اطلاعاتی بانک، حساب افتتاح شده و در ادامه نسبت به برقراری سرویس های مورد درخواست فرد، اقدام به عمل می آید.
      جهان امروز جهان سرعت است و طبیعتا دراین دوران، مشتری انتظار دارد به سهولت و بدون صرف زمان و با بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی در دسترس خود، تمام امور بانکی اش را انجام دهد. به ویژه که افزوده شدن مشکلاتی نظیر بعد مسافت دسترسی به شعب، تهدیدهای ناشی از شیوع و ابتلا به بیماری ها و زمان بر بودن فرآیندهای اداری، کاربران را از شیوه حضوری دریافت خدمات رویگردان نموده است.

      خدمات احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری بانک پارسیان
      امروزه، بانکداری با تلفن همراه (Mobile Banking) یا Mobile Payment به دلیل دارا بودن ویژگی هایی چون دسترسی آسان ، راحتی کاربرد و ایمنی بالا، از اقبال بالایی در میان مخاطبین برخوردار است.
      از این رو بانک پارسیان به عنوان بانکی پیشرو در حوزه فن آوری اطلاعات، در راستای همراهی و پاسخگویی چابک تر به نیاز انبوه متقاضیان افتتاح سپرده در این بانک، سرویس احراز هویت و افتتاح غیرحضوری را در بستر همراه بانک پارسیان من راه اندازی نموده است. با استفاده از این سرویس، مشتریان گران قدر قادر خواهند بود، بدون نیاز به حضور در شعب بانک، احراز هویت شده و افتتاح حساب نمایند.

      برای بهره مندی از این سرویس می بایست:
      1-همراه بانک پارسیان را نصب کنید :
      لینک دریافت: parsian-bank.ir/mobilebank
      2- تصویری از مستندات هویتی خود نظیر کارت ملی، شناسنامه و عکسی از نمونه امضای خود (بر روی کاغذ سفید ) را تهیه کنید.{ برای این کار می توانید با دوربین تلفن همراه خود اقدام به گرفتن عکس و ذخیره تصویر نمایید}
      3- در حین فرآیند، کاربر می بایست فیلم ویدیویی از خود را هنگام قرائت نام و نام خانوادگی و اعلام شماره پیگیری نمایش داده شده، تهیه و ارسال نماید.

      توجه داشته باشید:
      • این سرویس برای مشتریانی است که برای نخستین بار در بانک پارسیان اقدام به افتتاح حساب (سپرده کوتاه مدت انفرادی و یا قرض الحسنه انفرادی ) می نمایند.
      • حداقل مبلغ برای گشایش سپرده 500.000 ریال می باشد.
      • در صورت درخواست مشتری مبنی بر صدور و دریافت کارت بانکی، عملیات ارسال کارت توسط شرکت پست به نشانی اعلام شده مشتری انجام خواهد شد.
      • هزینه استعلام، کارمزد صدور کارت و ارسال پست در حین فرآیند توسط مشتری پرداخت می شود.
      • پس از افتتاح حساب و تخصیص شماره حساب و کارت، مشتری می تواند با استفاده از سامانه خانه پارسیان، نسبت به فعالسازی و دریافت رمزهای ورود و انتقال وجه مربوط به سامانه های اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک اقدام کند.