صفحه اصلی
خدمات
سپرده های ریالی
سپرده قرض الحسنه پس انداز
قرض الحسنه جاری
سپرده سبا
سرمایه گذاری کوتاه مدت
سرمایه گذاری بلند مدت یک ساله
پرسش های متداول ریالی
خدمات و تسهیلات ریالی
پرداخت قسط تعاونی اعتبار ثامن
تعمیر و بازسازی مسکن
ساخت پروژه های ساختمانی
خرید کالاهای مصرفی
تامین سرمایه واحدهای بازرگانی
تامین سرمایه واحدهای تولیدی
خرید محل کار
تسهیلات بازسازی محل کار
پرسش های متداول اعتباری
طرح اعتباری نوید پارسیان
طرح اعتباری پژواک پارسیان
طرح پرداخت تسهیلات ریالی/ ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی
خدمات اعتباری به شرکتهای دانشبنیان
صندوق امانات پارسیان
سپرده ها و خدمات ارزی
نرخ خرید و فروش ارز
پرسش های متداول ارزی
کارت های بانکی
کارت خرید پارسیان
خدمات بدون کارت
کارت هدیه پارسیان
کارت نقدی پارسیان
کارت مجازی برای مشتریان حقوقی
بانکداری الکترونیک
بانکداری اینترنتی
خانه پارسیان
اینترنت بانک
پرداخت قبوض- تجارت الکترونیک
ایمیل بانک
دریافت شماره شبا
بانکداری تلفن و تلفن همراه
همراه بانک پارسیان من
همراه بانک بانکیار
نرم افزار تاپ
تلفن بانک
احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری
امضای پارسیان
سامانه های جانبی
سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان (ستاپ)
سامانه پارس
سامانه احراز هویت الکترونیکی سجام
سامانه ثبت آنلاین مغایرت
ثبت چک های صیادی(پیچک)
سامانه استعلام مشخصات ضمانتنامه
سامانه امضای دیجیتال نماد بانک مرکزی(برنامک هامون)
استعلام گواهی تأیید سپرده/ واحدهای سرمایه گذاری/ اوراق مشارکت/ سهام
پرداخت قسط تسهیلات تعاونی ثامن الحجج
استعلام مکاتبات بانک با دفاتر اسناد رسمی
راهنمای خدمات الکترونیک
راهنمای فعال سازی سرویس پیامک حساب
راهنمای استفاده از سامانه خانه پارسیان
راهنمـای همراه بانـک
راهنمای امضای دیجیتال پارسیان
پرسش های متداول همراه بانک
راهنمای کارپوشه در همراه بانک پارسیان من
افتتاح حساب غیر حضوری - خوش آمدگویی
افتتاح حساب غیرحضوری - پرسش های متداول
راهنمای کاربری سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان(ستاپ)
پرسش های متداول اینترنت بانک
راهنمای ورود به اینترنت بانک (دو عاملی)
راهنمای ورود به اینترنت بانک (آفلاین)
پرسش های متداول بانکداری الکترونیک
راهنمای رمز دوم پویا
نکات ایمنی هنگام خرید اینترنتی
راهنمای سامانه شعبه مجازی
آگاهیبخشی امنیتاطلاعات
مناقصه/مزایده
درباره پارسیان
پارسیان
تاریخچه بانک
پیام مدیرعامل
سهامداران
معاونین
مدیران
چهارسوق مالی پارسیان
ساختار سازمانی
ماموریت بانک
چشم انداز آینده
ارزش های سازمانی
اصول رفتار حرفه ای کارکنان
روابط عمومی
لوگوی پارسیان - گل لوتوس
صدای مشتری
اخبار
بروشورها
ارتباط با مدیریت ها و معاونت ها
ارتباط با مناطق
واحدها
جستجوی شعب
باجه ها
ساعت کار شعب
بانک پارسیان الفروع العراق
بانک پارسیان شعب عراق
شعب منتخب طرح بیمه
اطلاع رسانی
مناقصه / مزایده
سهام عدالت
سوالات متداول چکاد
پرسشنامه باشگاه مشتریان
استعلام مشخصات ضمانتنامه
نتایج قرعه کشی صندوق قرض الحسنه بانک
مبارزه با پولشویی
خودپردازهای برون شعبه ای (ویرایش آبان ماه)
فرم های یکنواخت عقود تسهیلات بانکی
شفافیت و انتشار اطلاعات
استعلام گواهی تأیید سپرده/ واحدهای سرمایه گذاری/ اوراق مشارکت/ سهام
راهنمای رفع سوء اثر چک
بانک ها و موسسات اعتباری مجاز
طرح ارائه ی خدمات بیمه ای رایگان به سپرده گذاران
سوالات متداول
شماره تلفن مراکز ساتنا و پایا بانک ها
دانستنی های چک
اعلام آمار وام ازدواج پرداختی و درصف<___a>
تماس با ما
اطلاعات تماس
انتقادها و پیشنهادها
سامانه ی ثبت شکایات
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان
نظرسنجی وب سایت بانک پارسیان
En
اینترنت بانک
|
باشگاه مشتریان
X
بانک پارسیان
پرسش های متداول
سوالات متداول بانکداری الکترونیک
(جزئیات)
جزئیات
فهرست پرسش های سوالات متداول بانکداری الکترونیک
بر روی چه حسابهایی می توان «کارت نقدی» دریافت کرد؟
برای حسابهای کوتاه مدت، قرض الحسنه پس انداز و جاری می توان کارت نقدی دریافت کرد.
بر روی یک حساب چه تعداد کارت نقدی صادر می شود؟
کارت نقدی برای اشخاص حقیقی صادر میگردد و هر سپرده می تواند به عنوان حساب فرعی چندین کارت لحاظ گردد. در مورد سپرده های مشترک با شرایط برداشت هر یک به تنهایی هر یک از صاحبان حساب میتوانند یک کارت به نام خود داشته باشند که در صورت تغییر شرایط برداشت کارتها باطل میشوند.
برای سپرده های حقوقی و سپرده های حقیقی مشترک فاقد حق برداشت هر یک به تنهایی، صرفاً شماره کارت مجازی با امکان واریز صادر میشود.
با توجه به اینکه بر روی کارتهای نقدی صادره برای حسابهای مشترک فقط نام یکی از شرکا درج می شود آیا شرکا دیگر با در دست داشتن آن کارت می توانند نسبت به انجام عملیات کارت از قبیل انتقال کارت به کارت یا درخواست رمز اقدام نمایند؟
برای حسابهای مشترک که هر کدام از شرکا به تنهایی حق برداشت دارند امکان صدور کارت با نام خود فرد وجود دارد و بدیهی است که فقط شریکی که اسمش روی کارت درج شده می تواند نسبت به انجام عملیات ذکر شده اقدام نماید.
کارمزد صدور «کارت نقدی» چقدر است؟
کارتهای نقدی پارسیان به صورت آنی و با کارمزد صدور 23.000 ریال در شعبه صادر و به مشتری تحویل می شود.
رمز اول «کارت نقدی» خود را فراموش کرده ام چه باید بکنم؟
با داشتن کارت ملی و شناسنامه و دفترچه حساب به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایید.
«رمز اینترنتی» کارت های پارسیان را چگونه می توانم دریافت نمایم؟
رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت نقدی پارسیان را می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز بانک پارسیان در قسمت «تغییر رمز اینترنتی» به دلخواه تعیین نمایید، رمز اینترنتی سایر کارت های پارسیان اعم از خرید، اعتباری و... چهاررقمی بوده و فقط از طریق شعب بانک قابل دریافت می باشد. ضمناً درخواست رمز اینترنتی سایر کارت های پارسیان (خرید، اعتباری و ...) به جز کارت نقدی از طریق سایت www.pec.ir قابل انجام می باشد.
در صورت فراموش کردن «رمز اینترنتی کارت نقدی» چگونه باید اقدام شود؟
می توانید به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک پارسیان مراجعه و گزینه تغییر رمز اینترنتی را انتخاب نمایید. عددی 5 الی 8 رقمی دلخواه به عنوان رمز اینترنتی کارت نقدی خود تعریف نمایید.
برای مسدودی «کارت نقدی» چه باید کرد؟
1. مراجعه به هر یک از شعب بانک پارسیان
2. شماره تماس 81151000 از ساعت 21 به بعد
3. شماره تماس 81151000 ( مرکز تماس مشتریان ) از شروع ساعت اداری تا ساعت 21
4. از طریق تلفنبانک ( برای مشتری دارای رمز تلفنبانک پارسیان )
5. از طریق اینترنت بانک ( برای مشتری دارای رمز اینترنت بانک پارسیان )
6. از طریق موبایل بانک
7. مراجعه مشتری به یک خودپرداز مدل Wincor ( مدل ، بالای مانیتور خودپرداز نوشته شده است ) و فشردن دکمه HOT نمودن کارت ( دکمه بدون رنگ گوشه راست و پایین صفحه کلید ) برای چند ثانیه و وارد نمودن شماره کارت در کادر ظاهر شده.
آیا از طریق دستگاه خودپرداز می توان «کارت نقدی» را مسدود نمود؟
بلی، در حال حاضر فقط از طریق دستگاه های خودپردازی که نام WINCOR بالای دستگاه درج شده باشد می توان با زدن دکمه سفید و سپس واردکردن شماره کارت نقدی و رمز اول آن، کارت را مسدود نمود.
انتقال وجه از کارت نقدی پارسیان به سایرکارت های شتابی از درگاه های بانک پارسیان به چه صورت امکان پذیر می باشد؟
انتقال وجه کارت به کارت از طریق دستگاه¬های خودپرداز متصل به شبکه شتاب و اینترنت بانک پارسیان روزانه تا سقف 30.000.000 ریال و همچنین از طریق دستگاه های کارت خوان شعبه ای (EFT POS) با ارائه کارت ملی، روزانه تا سقف 150.000.000 ریال امکانپذیر می باشد.
سقف انتقال وجه از طریق «دستگاه خودپرداز» چقدر است؟
سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت بین بانکی از طریق خودپردازها، روزانه 30.000.000 ریال برای هر سپرده متصل به کارت
کارمزد انتقال وجه کارت به کارت شتابی چه میزان است؟
برای تراکنش های شتابی مبالغ 1 تا 10.000.000 ریال، 5.000 ریال و مازاد بر آن به ازای هر 10.000.000 ریال، 2.000 ریال اضافه می شود. انتقال وجه بین کارتهای پارسیان بدون کارمزد می باشد.
اینجانب کارت نقدی بانک پارسیان دارم می خواستم از «دستگاه خودپرداز» بانک دیگری وجه نقد دریافت کنم منتهی با بروز اشکال در سیستم مواجه شدم، حال که حسابم را چک کردم متوجه شدم وجه از حسابم کسر شده چه باید بکنم؟
در اینگونه موارد معمولاً بعد از 24 الی 72 ساعت وجه کسر شده به حساب باز می گردد در غیر این صورت با داشتن کارت شناسایی معتبر به شعبه بانک مربوطه یا یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایید و فرم مغایرت مربوطه را تکمیل نمایید.
اینجانب با کارت بانک دیگری قصد دریافت وجه از «دستگاه خودپرداز» بانک پارسیان را داشتم منتهی با بروز اشکال در سیستم مواجه شدم حال که حسابم را چک کردم متوجه شدم وجه از حسابم کسر شده چه باید بکنم؟
در اینگونه موارد معمولاً بعد از 24 الی 72 ساعت وجه کسر شده به حساب باز می گردد در غیر این صورت با داشتن کارت شناسایی معتبر به شعبه بانک مربوطه یا یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایید و فرم مغایرت را تکمیل نمایید.
من به هنگام برداشت وجه (پرداخت قبوض، خرید شارژ) از طریق «دستگاه خودپرداز بانک پارسیان» با مغایرت مواجه شدم، برای رفع مغایرت چه اقدامی باید انجام دهم؟
به شعبه مراجعه نموده و فرم مغایرت را تکمیل نمایید.
آیا خرید شارژ تلفن همراه از طریق «دستگاه خودپرداز» کارمزد دارد؟
خیر
اگر دستگاه خودپرداز به هنگام خرید شارژ همراه اول رسید ندهد ولی مبلغ از حساب کسر شود چه باید کرد؟
اگر مغایرت حاصل طی 72 ساعت اصلاح نشد، بایستی فرم مغایرت با مراجعه به شعبه تکمیل نمود.
اگر کد شارژ دریافتی از دستگاه خودپرداز به دلایلی خوانا نباشد، چه باید کرد؟
با داشتن کارت شناسایی معتبر به یکی از شعب بانک مراجعه نمایید.
برای استفاده از خدمات «تلفنبانک» با چه شماره ای تماس بگیریم؟
شماره 89111
چگونه می توان از خدمات «تلفنبانک» و انتقال وجه آن استفاده نمود؟
برای استفاده از تلفنبانک لازمست مراحل زیر را طی نمایید:
1- به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه و رمز تلفنبانک (ورود و انتقال وجه) را دریافت نمایید.
2- با شماره 89111 تماس بگیرید، و مطابق فرمان گوینده تلفنبانک عمل نمایید. دقت بفرمایید به هنگام ورود شماره حساب خود به جای خط تیره دکمه «*» را بزنید.
طبقه بندی پرسش های متداول
سوالات متداول ریالی
سوالات متداول ارزی
سوالات متداول اعتبارات
سوالات متداول سهام
سوالات متداول همراه بانک پارسیان
سوالات متداول افتتاح حساب غیر حضوری
سوالات متداول اینترنت بانک
سوالات متداول بانکداری الکترونیک
سوالات متداول چکاد
بیشترین سوالات پرسیده شده
سوالات متداول متفرقه