صفحه اصلی
خدمات
سپرده های ریالی
سپرده قرض الحسنه پس انداز
قرض الحسنه جاری
سپرده سبا
سرمایه گذاری کوتاه مدت
سرمایه گذاری بلند مدت یک ساله
پرسش های متداول ریالی
خدمات و تسهیلات ریالی
پرداخت قسط تعاونی اعتبار ثامن
تعمیر و بازسازی مسکن
ساخت پروژه های ساختمانی
خرید کالاهای مصرفی
تامین سرمایه واحدهای بازرگانی
تامین سرمایه واحدهای تولیدی
خرید محل کار
تسهیلات بازسازی محل کار
پرسش های متداول اعتباری
طرح اعتباری نوید پارسیان
طرح اعتباری پژواک پارسیان
طرح پرداخت تسهیلات ریالی/ ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی
خدمات اعتباری به شرکتهای دانشبنیان
صندوق امانات پارسیان
سپرده ها و خدمات ارزی
نرخ خرید و فروش ارز
پرسش های متداول ارزی
کارت های بانکی
کارت خرید پارسیان
خدمات بدون کارت
کارت هدیه پارسیان
کارت نقدی پارسیان
کارت مجازی برای مشتریان حقوقی
بانکداری الکترونیک
بانکداری اینترنتی
خانه پارسیان
اینترنت بانک
پرداخت قبوض- تجارت الکترونیک
ایمیل بانک
دریافت شماره شبا
بانکداری تلفن و تلفن همراه
همراه بانک پارسیان من
همراه بانک بانکیار
نرم افزار تاپ
تلفن بانک
احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری
امضای پارسیان
سامانه های جانبی
سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان (ستاپ)
سامانه پارس
سامانه احراز هویت الکترونیکی سجام
سامانه ثبت آنلاین مغایرت
ثبت چک های صیادی(پیچک)
سامانه استعلام مشخصات ضمانتنامه
سامانه امضای دیجیتال نماد بانک مرکزی(برنامک هامون)
استعلام گواهی تأیید سپرده/ واحدهای سرمایه گذاری/ اوراق مشارکت/ سهام
پرداخت قسط تسهیلات تعاونی ثامن الحجج
استعلام مکاتبات بانک با دفاتر اسناد رسمی
راهنمای خدمات الکترونیک
راهنمای فعال سازی سرویس پیامک حساب
راهنمای استفاده از سامانه خانه پارسیان
راهنمـای همراه بانـک
راهنمای امضای دیجیتال پارسیان
پرسش های متداول همراه بانک
راهنمای کارپوشه در همراه بانک پارسیان من
افتتاح حساب غیر حضوری - خوش آمدگویی
افتتاح حساب غیرحضوری - پرسش های متداول
راهنمای کاربری سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان(ستاپ)
پرسش های متداول اینترنت بانک
راهنمای ورود به اینترنت بانک (دو عاملی)
راهنمای ورود به اینترنت بانک (آفلاین)
پرسش های متداول بانکداری الکترونیک
راهنمای رمز دوم پویا
نکات ایمنی هنگام خرید اینترنتی
راهنمای سامانه شعبه مجازی
آگاهیبخشی امنیتاطلاعات
مناقصه/مزایده
درباره پارسیان
پارسیان
تاریخچه بانک
پیام مدیرعامل
سهامداران
معاونین
مدیران
چهارسوق مالی پارسیان
ساختار سازمانی
ماموریت بانک
چشم انداز آینده
ارزش های سازمانی
اصول رفتار حرفه ای کارکنان
روابط عمومی
لوگوی پارسیان - گل لوتوس
صدای مشتری
اخبار
بروشورها
ارتباط با مدیریت ها و معاونت ها
ارتباط با مناطق
واحدها
جستجوی شعب
باجه ها
ساعت کار شعب
بانک پارسیان الفروع العراق
بانک پارسیان شعب عراق
شعب منتخب طرح بیمه
اطلاع رسانی
مناقصه / مزایده
سهام عدالت
سوالات متداول چکاد
پرسشنامه باشگاه مشتریان
استعلام مشخصات ضمانتنامه
نتایج قرعه کشی صندوق قرض الحسنه بانک
مبارزه با پولشویی
خودپردازهای برون شعبه ای (ویرایش آبان ماه)
فرم های یکنواخت عقود تسهیلات بانکی
شفافیت و انتشار اطلاعات
استعلام گواهی تأیید سپرده/ واحدهای سرمایه گذاری/ اوراق مشارکت/ سهام
راهنمای رفع سوء اثر چک
بانک ها و موسسات اعتباری مجاز
طرح ارائه ی خدمات بیمه ای رایگان به سپرده گذاران
سوالات متداول
شماره تلفن مراکز ساتنا و پایا بانک ها
دانستنی های چک
اعلام آمار وام ازدواج پرداختی و درصف<___a>
تماس با ما
اطلاعات تماس
انتقادها و پیشنهادها
سامانه ی ثبت شکایات
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان
نظرسنجی وب سایت بانک پارسیان
En
اینترنت بانک
|
باشگاه مشتریان
X
بانک پارسیان
پرسش های متداول
(جزئیات)
جزئیات
بیشترین سوالات پرسیده شده
فرآیند "انتقال" چک الکترونیک در اینترنت بانک پارسیان به چه نحوی می باشد ؟
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
۰۹:۲۲
کارکرد و ارتباط سامانه های صیاد و محچک با سامانه چکاد به چه صورت است؟
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
۰۹:۰۸
در جدول زیر کارکرد سامانه های صیاد و محچک مشخص گردیده است. بهره برداری از سامانه چکاد، بدون استفاده از این دو سامانه امکانپذیر نمی باشد.
برای صدور، ثبت، تایید، انتقال و وصول چک الکترونیک به چه صورتی می بایست اقدام شود ؟
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
۱۲:۳۸
به صورت غیر حضوری باید اقدام گردد. وصول چک الکترونیک به صورت حضوری نیز میسر است که دربند 18 نیز اشاره شده است.
شرایط دریافت چک الکترونیک به چه صورت است ؟
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
۱۲:۳۷
شرایط دریافت چک الکترونیک، مشابه قوانین حاکم بر دریافت دسته چک کاغذی می باشد.
امکان جست و جو شعب در اینترنت بانک پارسیان مقدور می باشد ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
۱۰:۲۷
بله – از منو خدمات بیشتر >بازخورد
امکان لغو پراخت های ثبت شده قبوض اتوماتیک امکانپذیر است ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
۱۰:۲۳
بله – از منو خدمات پرداخت> گزارش پرداخت الکترونیک >گزارش قبض های اتوماتیک ثبت شده
طول دوره زمانی برای دریافت صورتحساب در اینترنت بانک چگونه است ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
۱۰:۲۱
بسته به انتخاب مشتری می تواند روزانه / هفتگی / ماهانه باشد
امکان صدور مجدد رمز اول کارت نقدی در اینترنت بانک پارسیان مقدور می باشد ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۴:۰۰
بله کارت >صدور مجدد رمز کارت
آیا گزینش سپرده شخصی خاصی (جاری،کوتاه مدت، پس انداز) در انتقال چک مطرح می باشد؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۳:۵۰
خیر ، تفاوتی ندارد .
ثبت دستور پرداخت پایا در اینترنت بانک پارسیان به منظور انجام قطعی انتقال می باشد ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۳:۰۱
خیر – ثبت دستور پرداخت پایا تا زمان ساعت تسویه غیر قطعی بوده و از حساب مشتری کسر نمی گردد .
سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی به چه میزان است ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۲:۵۶
سقف های اعلام شده بر اساس شرایط و مقررات بانک مرکزی(غیر قابل تغییر توسط بانک و مشتری )در حال حاضر به شرح زیر می با شد:
انتقال وجه شتابی (از کارت نقدی بانک پارسیان به کارت سایر بانکها ) : 100.00.000 ریال
انتقال وجه داخلی (از کارت نقدی بانک پارسیان به کارت نقدی بانک پارسیان ): 100.000.000 ریال
توجه : امکان افزایش انتقال وجه کارت به کارت بانک پارسیان به مبلغ 500.000.000 ریال از طریق درخواست به شعب وجود دارد .
ثبت نام قرعه کشی خودرو در اینترنت بانک پارسیان چگونه می باشد ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۲:۳۷
ثبت نام در قرعه کشی صرفا برای محصولات شرکت ایران خودرو می باشد و موارد اعلام شده در آن وابسته به طرح های قابل اجرا از طریق شرکت مذکور است .
چگونه صورتحساب خود را از اینترنت بانک پارسیان مشاهده نمایم ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۲:۳۵
از منو سپرده ها>سپرده های ریالی >قرض الحسنه و کوتاه مدت
آیا امکان افتتاح سپرده از طریق اینترنت بانک پارسیان مقدور می باشد ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۲:۳۳
بله – در صورتی که شما چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری مشتری بانک پارسیان شده باشید ، امکان افتتاح سپرده قرض الحسنه ، کوتاه مدت و مدت دار را در چارچوب مقررات بانک مرکزی دارا خواهید بود .
آیا جهت استفاده از اینترنت بانک پارسیان ثبت شماره تلفن همراه در سیستم بانک الزامی می باشد ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۲:۲۱
بله
نحوه دریافت رمز ایستا اینترنت بانک پارسیان از سامانه "خانه پارسیان" چگونه می باشد ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
۱۱:۰۰
ورود به سامانه خانه پارسیان از طریق وب سایت رسمی بانک به نشانی
www.parsian-bank.ir
سامانه خانه پارسیان > انجام مراحل در سامانه خانه پارسیان>تعیین رمز ورود
جهت ورود به اینترنت بانک پارسیان به چه موارد امنیتی بایستی توجه نمود ؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
۱۳:۴۷
به نشانی
URL
وبسایت توجه نمایید.
حتما می بایست در ابتدای آدرس عبارت
HTTPS
درج شده باشد .
بررسی نشان "قفل" بر روی سایت
آدرس صحیح صفحه ورود به اینترنت بانک :
https://ipb.parsian-bank.ir
می باشد .
در محل های عمومی( کافی نت و شبکه های ناامن ) از اینترنت بانک پارسیان استفاده نکنید .
پس از پایان کار، حتما از اینترنت بانک پارسیان خارج شوید .
جهت بالا بردن امنیت از کیبور مجازی برای ورود رمز ایستا استفاده نمایید .
قابلیت Responsive در اینترنت بانک پارسیان به چه منظور می باشد؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
۱۳:۳۸
Resize
نمودن صفحه اینترنت بانک در گوشی های تلفن همراه ، تبلت و ...
دلایل رد شدن درخواست، چگونه به اطلاع متقاضی افتتاح حساب غیرحضوری خواهد رسید؟
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
۱۲:۵۳
کلیه دلایل رد شدن درخواست های احرازهویت افتتاح حساب برای متقاضیان به صورت پیامکی به اطلاع ایشان می رسد. در این صورت مشتری باید با ورود مجدد به قسمت "مشتری جدید" اقدام به رفع ایرادات نموده و درخواست خود را ارسال نماید.
نکته: در صورتی که متقاضی پیامک رد درخواست را دریافت نکرده باشد، با ورود به قسمت "مشتری جدید" نیز می تواند دلایل رد درخواست خود را مشاهده کند.
چرا باید ویدئو سلفی بگیریم؟
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
۱۲:۵۳
ویدئو سلفی در واقع برای اثبات حضور فرد استفاده میشود. این ویدیو با استفاده از الگورتیم های قدرتمند هوش مصنوعی و پایگاه های اطلاعاتی رسمی کشور پردازش شده و واقعی بودن مالک اصلی اطلاعات را تشخیص می دهد.
۷
۸
۹
۱۰
۱۱
۱۲
۱۳
۱۴
۱۵
۱۶
طبقه بندی پرسش های متداول
سوالات متداول ریالی
سوالات متداول ارزی
سوالات متداول اعتبارات
سوالات متداول سهام
سوالات متداول همراه بانک پارسیان
سوالات متداول افتتاح حساب غیر حضوری
سوالات متداول اینترنت بانک
سوالات متداول بانکداری الکترونیک
سوالات متداول چکاد
بیشترین سوالات پرسیده شده
سوالات متداول متفرقه