X
   
 
    • با حضور مدیر عامل دوشعبه جدید بانک پارسیان در مشهد افتتاح شد

      با حضور مدیر عامل دوشعبه جدید بانک پارسیان در مشهد افتتاح شد

      شعب بلوار سجاد و بلوار معلم مشهد به شبکه شعب بانک پارسیان پیوستند و با افتتاح این دو شعبه تعداد شعب بانک در مرکز استان خراسان رضوی به پنج شعبه و در کشور به 220شعبه رسید.

      شعب بلوار سجاد و بلوار معلم مشهد به شبکه شعب بانک پارسيان پيوستند و با افتتاح اين دو شعبه تعداد شعب بانک در مرکز استان خراسان رضوي به پنج شعبه و در کشور به 220شعبه رسيد.
      مدير عامل بانک پارسيان در مراسم افتتاح دو شعبه بلوار سجاد و بلوار معلم مشهد ضمن عرض تبريک به مناسبت ميلاد حضرت محمد(ص)و امام جعفر صادق(ع) مشتري مداري را الويت اساسي کارکنان و متوليان بانک دانست وگفت:خدمات و توسعه شبکه شعب بانک نيز در همين راستا در حال انجام است.
      علي شايسته با تاکيد بر اينکه خدمت دهي به مجاوران و زائران مشهد الرضا موجب افتخار تمامي پارسيانيaHnot;هاست افزود:با اين نگاه تلاش کرده ايم در چارچوب بررسي هاي کارشناسي و حضور موثر در استان خراسان رضوي ،شمالي و جنوبي حضور داشته باشيم.
      وي همچنين اعلام کرد:دوشعبه ميدان جانباز و احمدآباد بانک پارسيان در مشهد نيزکه به تازگي تجهيز و نوسازي شده اند با توان و ظرفيت بيشتر در خدمت شهروندان مشهدي و زائران محترم خواهند بود.