X
   
 
    • استقبال مشتریان از صدور آنی کارت نقدی در شعب مطلوب بوده است

      استقبال مشتریان از صدور آنی کارت نقدی در شعب مطلوب بوده است

      در گفتگو ی مدیر نرم افزار مطرح شد استقبال مشتریان از صدور آنی کارت نقدی در شعب مطلوب بوده

      ;;;; مهندس صيحاني،مدير نرم افزار بانک پارسيان ضمن بيان مطلب فوق گفت:افزايش ميزان درخواست کارت هاي نقدي در شعب بانک پارسيان طي ماه هاي اخير نشان دهنده توجه و رضايت مشتريان از اين خدمت انحصاري بانک پارسيان است.

      ;;;; وي در گفتگويي به تشريح روند بستر سازي و فراهم آوردن زمينه هاي صدور آني کارت نقدي در بانک پارسيان پرداخت و گفت:بانک پارسيان تنها بانک کشور است که در حال حاضر فناوري صدور آني کارت نقدي را در اختيار دارد.

      ;;;; وي سپس ويژگي هاي مثبت صدور آني کارت نقدي در شعب را برشمرد و در همين چارچوب افزود:صرفه جويي در زمان مشتريان ، امکان دريافت کارت از سوي مشتريان مسافر و گذري همزمان با افتتاح حساب، سرويس دهي آني به مشتري در صورت مفقودي کارت، عدم رسوب کارت هاي چاپ شده در شعب، حذف هزينه حمل و نقل کارت به نقاط مختلف کشور و ايمني از جمله مزاياي فراوان اين خدمت است.

      ;;;; مدير نرم افزار بانک همچنين کيفيت و ماندگاري بالاي چاپ و دوام بيشتر جسم کارت هاي صادره را نيز از ديگر مزيت هاي اين فناوري دانست.

      ;;;; صيحاني با تاکيد بر اينکه بانک پارسيان از ابتداي تاسيس تاکنون به دنبال ارائه مدرن ترين و به روزترين خدمات بانکي به مشتريان خود بوده است، اضافه کرد: در طول هفت ماهي که از آغاز استفاده از اين فناوري در شعب بانک پارسيان مي گذرد، نزديک به190هزار کارت به اين شيوه براي متقاضيان صادر شده و هم اکنون تمام 205 شعبه بانک پارسيان در سراسر کشور دستگاه هاو امکانات صدور آني کارت نقدي را در اختيار داشته وآماده ارائه اين خدمات به مشتريان هستند.