X
   
 
    • تمرکز قریب 30درصد از حجم فعالیت لیزینگ های کشور در لیزینگ پارسیان

      تمرکز قریب 30درصد از حجم فعالیت لیزینگ های کشور در لیزینگ پارسیان

      مدیر عامل بانک پارسیان در اولین جشنواره سپاس شرکت لیزینگ اعلام کرد:تمرکز قریب 30درصد از حجم فعالیت لیزینگ های کشور در لیزینگ پارسیان

      ;;;; علي سليماني شايسته ،در مراسم تقدير از مشتريان خوش حساب شرکت ليزينگ پارسيان (سپاس)ضمن تقدير از صفت پسنديده خوش حسابي گفت: اين خصلت نيکو، زمينه استفاده بهينه و حداکثري از منابع در اختيار شرکت،رفع نيازهاي تعداد بيشتري از هموطنان و در نهايت رشد و بالندگي روند اقتصاد کشور را فراهم مي سازد.

      ;;;; مدير عامل بانک پارسيان در جمع مشتريان حاضر در مراسم از آنان به عنوان بانيان فرهنگي صحيح و ناشي از آگاهي و تعهد ياد کرد و گفت:ما فعالان بانک پارسيان از داشتن چنين مشترياني برخود مي باليم و تلاش مي کنيم هر روز گامي جدي تر در راستاي پاسخ به خواست هاي شما عزيزان برداريم.

      ;;;; وي ضمن تشريح ماهيت فعاليت شرکتهاي ليزينگ،ازسهل البيع کردن کالاهاي توليدي براي مشتريان، افزايش حجم توليد،ايجاد اشتغال مولد و در نهايت توسعه اقتصادي به عنوان ثمرات ارزنده عملکرد ليزينگ ها در کشور ياد کرد و گفت: مرور اجمالي بر کارنامه ليزينگ پارسيان نشانگر آن است که اين شرکت اهداف ، نقش و جايگاه خود در اقتصاد کشور را دقيقا در همين راستا ترسيم کرده است.

      ;;;; وي با بيان اينکه قريب 30درصد از حجم فعاليت هاي شرکت هاي ليزينگي کشور تنها در ليزينگ پارسيان متمرکز شده علت اصلي اين حجم از فعاليت را اعتماد و استقبال ارزشمند مشتريان دانست و گفت:گروه مالي پارسيان شامل بانک،بيمه،ليزينگ،شرکت تجارت الکترونيک و شرکت هاي ديگر، با اتکا به سرمايه ارزشمند اعتماد و وفاداري مشتريان روند رو به رشد و مسير بالندگي را طي کرده اند و ما از مشتريانمان مي خواهيم که با طرح خواست ها و انتظارات خود، ما را در ارائه خدمات بهتر ، بيشتر و سريع تر ياري کنند.

      ;;;; مدير عامل بانک پارسيان افتتاح بيش از 3 ميليون و 200هزار حساب در بانک پارسيان و در اختيار داشتن بيش از 40درصد بازار بانک هاي خصوصي توسط اين بانک را نيزحاصل استقبال و توجه مشتريان دانست و گفت:اين امر در کنار استفاده موثر از بسترهاي سخت افزار ي و نرم افزاري مدرن و دانش نوين بانکداري دنيا موجب شد که بانک پارسيان هم اکنون علاوه بر برخورداري از جايگاه نخست در ميان بانک هاي خصوصي،پنجمين بانک بزرگ کشور به لحاظ منابع باشد و اين در حالي است که عمر فعاليت اين بانک کمتر از يک دهه است و تعداد شعب آن در چند ماه اخير از مرز 200 شعبه گذشته است.

      ;;;; شايسته سپس به بيان اجمالي برخي نقاط درخشان عملکرد ديگر شرکت هاي گروه مالي پارسيان پرداخت و در اين راستا اظهار داشت:بيمه پارسيان در حال حاضر بعد از سه بيمه دولتي که سابقه چند دهه فعاليت را در کارنامه خود دارند،رتبه چهارم را در اختيار داردو به لحاظ سرمايه اي در جرگه چهار شرکت بيمه بزرگ کشور است.
      ;;;; وي در بخش ديگر اظهارات خود در خصوص عملکرد شرکت تجارت الکترونيک پارسيان نيز گفت: تاکنون 5ميليون کارت الکترونيکي براي مشتريان بانک صادر کرده ايم و بدين لحاظ در نظام بانکي کشور رتبه سوم را در اختيار داريم.همچنين در شش ماه اول سال جاري بر روي پايانه هاي فروش پارسيان، در مراکز مختلف تجاري، 18ميليون تراکنش صورت گرفته که به اين لحاظ نيز شرکت پارسيان مقام اول شبکه بانکي کشور را در اختيار دارد.

      ;;;; وي همچنين اظهار داشت:شرکت تجارت الکترونيک پارسيان بيش از 130 هزار دستگاه کارتخوان را در مراکز متعدد فروش کالا و خدمات نصب کرده و در اين زمينه پس از دو بانک دولتي مقام سوم را در اختيار دارد.

      ;;;; علي شيخي،رييس هيات مديره بانک و ليزينگ پارسيان در بخش بعدي مراسم ضمن سخناني به تاريخچه شکل گيري شرکت هاي ليزينگ در کشور اشاره کرد و گفت:سال 84شاهد اوج فعاليت شرکت هاي ليزينگ در کشور بوديم و پس از آن محدوديت هاي ايجاد شده و کمبود منابع موجب شد که آن برهه درخشان در روند عملکرد شرکت هاي ليزينگ متوقف شود.

      ;;;; وي با اشاره به نقش اثر گذار و مثبت ليزينگ ها در رشد اقتصادي کشور و برآورده شدن نيازهاي شهروندان،به ارائه شاخص هايي براي مقايسه وضعيت صنعت ليزينگ در کشور و جهان پرداخت وگفت:ضريب نفوذ ليزينگ در ايران4/0 درصد است در حالي که ضريب نفوذ ليزينگ در جهان 2تا 5درصد مي باشد و اين امر نشان مي دهد که بايد براي توسعه فعاليت ليزينگ ها در کشور بيشتر مطالعه وتلاش کنيم.

      ;;;; شيخي سپس به ارائه گزارشي از روند فعاليت هاي ليزينگ پارسيان،اين فعاليت ها را در حوزه هاي خودرو سواري،خودروي کار،شناورهاي دريايي،مسکن وتجهيزات پزشکي مورد بررسي قرار داد و ابراز اميدواري کرد که اين شرکت به پشتوانه اعتماد و توجه هموطنان همچنان در خدمت اقتصاد کشور و مشتريان بالفعل و بالقوه اين شرکت باشد.

      ;;;; دکتر حنيفي،مدير عامل شرکت ليزينگ پارسيان نيز در مراسم قدرداني از مشتريان خوش حساب اين شرکت ،ضمن تقدير از وظيفه شناسي و تعهد مشتريان حاضر در جشنواره سپاس گفت:از اثرات بسيار مثبت خوش حسابي شما عزيزان اين بوده که توانسته ايم به تعداد بيشتري از هموطنانمان تسهيلات مورد نيازشان را ارائه دهيم و از سويي در برابر بقيه ذي نفعان شرکت نيز سربلند باشيم.

      ;;;; وي از شرکت تحت مديريتش به عنوان بزرگترين شرکت فعال ليزينگ کشور ياد کرد و گفت:شرکت ليزينگ پارسيان با بيش از 18 هزار ميليارد دارايي،متنوع ترين پرتفوي تسهيلات را داشته و بيشترين نقش را در زمينه سهل البيع ساختن خودروي کار در کشور ايفا کرده است.

      ;;;; در اولين جشنواره سپاس که براي قدرداني از مشتريان خوش حساب شرکت ليزينگ پارسيان برپا شد1134نفر از مشتريان اين شرکت که اقساط تسهيلات خود را بدون حتي يک روز ديرکرد ودقيقا در تاريخ معين شده پرداخت کرده بودند، در قرعه کشي جوايز اين جشنواره شرکت داده شدند.

      ;;;; دو نفر از اين مشتريان به قيد قرعه،برنده جوايز ويژه جشنواره (2دستگاه خودروي سمند ال ايکس ) شدند.شايان ذکر است که ابتدا مقرر بود تنها يک دستگاه سمند به مشتري منتخب براساس قرعه تعلق گيرد که با نظر مساعد شايسته، مدير عامل بانک پارسيان در محل مراسم 2 دستگاه خودروي سمند به دو مشتري خوش حساب اختصاص يافت.

      ;;;; 10دستگاه لب تاپ،10کمک هزينه سفربه مشهد مقدس،5کمک هزينه سفر به سوريه،50 سکه تمام بهار آزادي از جمله جوايزي بود که در مراسم قرعه کشي جشنواره سپاس پارسيان به مشتريان خوش حساب اين شرکت اهدا شد.

      ;;;; همچنين در اين مراسم پس از قرعه کشي به عمل آمده در ميان بقيه مشتريان حاضر، مقرر شدبراي 26 نفر نيز حساب پس اندازي به ارزش يک ميليون ريال در بانک پارسيان افتتاح شود.