X
   
 
    • دکتر دیواندری :بازاریابی و توسعه بازار، بهترین ابزاربرای پرکردن خلاء هدف های عملکردی مورد انتظارماست.

      دکتر دیواندری :بازاریابی و توسعه بازار، بهترین ابزاربرای پرکردن خلاء هدف های عملکردی مورد انتظارماست.

      به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان ،‌دکتر دیواندری – مدیر عامل بانک پارسیان در جمع نمایندگان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با  طرح این موضوع که ارتباط خوب نمایندگی ها با شعب یک نکته کلیدی است، افزود: من اطمینان دارم نمایندگی ها زمانی موفق می شوند که ارتباط خوبی را با شعب ایجاد کنند، زیرا شعبه عامل اصلی سرویس دادن به مشتری است.

      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان ،‌دکتر ديواندري – مدير عامل بانک پارسيان در جمع نمايندگان شرکت تجارت الکترونيک پارسيان با  طرح اين موضوع که ارتباط خوب نمايندگي ها با شعب يک نکته کليدي است، افزود: من اطمينان دارم نمايندگي ها زماني موفق مي شوند که ارتباط خوبي را با شعب ايجاد کنند، زيرا شعبه عامل اصلي سرويس دادن به مشتري است.

      دکتر ديواندري در ادامه با طرح اين موضوع که اغلب بانکها خود را به خدمات الکترونيک تجهيز کردند و رقابت سنگيني بين بانک ها در اين باره وجود دارد، تصريح کرد: بانک پارسيان در حوزه خدمات الکترونيک جايگاه بالاتري مي تواند داشته باشد.

      ايشان اضافه کرد: از مهمترين درگاه‌هاي بانکداري الکترونيکي پوز فروشگاهي و بانکداري اينترنتي است و طبيعتاً نمايندگي ها نقش بسيار حائز اهميتي در هدف گذاري ها و شناخت خواسته مشتري دارند.

      مدير عامل بانک پارسيان گفت: حجم بالايي از نقدينگي جامعه از طريق کانال پوز فروشگاهي در جريان است و پوز فروشگاهي در واقع آينده صنعت بانکداري ماست. و پس از آن، کانال هاي بعدي مهم و کليدي بانکداري اينترنتي و mobile banking هستند. دکتر ديواندري تاکيد کرد : امروز شعبه را براي کارهاي مهمتر و کليدي تر که جنبه ارتباطي و Local Marketing دارند، احتياج داريم .

      وي اضافه کرد: امروزه باگذر از بانکداري سنتي ، باجه هاي فيزيکي به پوزهاي فروشگاهي و دستگاه خودپرداز تبديل شدند. بين بانک ها هم تبادلات سامانه هاي مختلف داخل بانک ها با ابزاري که بانک مرکزي طراحي کرده است انجام مي پذيرد . POS فروشگاهي هم متعلق به اين دهه است ، شايد در دهه هاي بعد جاي خود را به ابزارهايي مثل بانکداري موبايل داده و عمده تراکنشها از طريق موبايل صورت گيرد و يا سيستمهاي ديگري که در حال کارکردن روي آنها هستند، روي کار بيايند. ما شعبه را در چارچوب قبلي نمي بينيم که يک طرف مشتريان و يک طرف همکاران ما هستند و مرزها کاملا تفکيک شده است. 

      مديرعامل بانک پارسيان تصريح کرد: شعبه بانک امروز بايد تبديل شود به مرکز تجاري و اقتصادي که معاملات بزرگ در کشورهاي پيشرفته شاهدآن هستيم که درشعبه ها، اتاق هاي مختلف در نظر گرفته شده و کار بانکداري خصوصي، بانکداري شرکتي و خدمات بيمه اي در آن انجام مي شود. اگر به روند آن توجه کنيد، متوجه مي شويم که فضاي خدمات شعبه اي درايران نيز در حال پيشرفت و به روزشدن است. لازم است خدمات دريافت و پرداخت را به بخش خصوصي واگذار کنيم خوشبختانه شرکت تجارت الکترونيک پارسيان اين خدمات را زودتر از همه شروع کرده دراين راستا نمايندگي ها لازم است مديريت حرفه اي و مبتني بر دانش داشته باشند. 

      دکتر ديواندري ارتباط خوب نمايندگي ها با شعب را يک نکته کليدي برشمرد و افزود: من اطمينان دارم نمايندگي ها زماني موفق مي شوند که ارتباط خوبي را با شعب ايجاد کنند ، زيرا شعبه عامل اصلي سرويس دادن به مشتري است. اگر در شعبه مشتري شناخته شود و به او احترام گذاشته شود، تسهيلات، خدمات، ضمانتنامه، کار بانکي، نقل و انتقال مالي، کار ارزي و کار ريالي و ساير خدمات اگر خوب ارائه شود ، طبيعتا مشتري وفادار مي ماند وتراکنش هايش روز به روز بيشتر مي شود.

      مديرعامل بانک پارسيان در ادامه گفت: خوشبختانه در شرکت تجارت الکترونيک مديريتي مستقراست که با اين روند آشنا بوده و اين دغدغه را دارد و درکنارشماست و کمک مي کند تا اين پروژه به نحو احسن انجام شود و با تلاش همکاران هولدينگ داده پردازي پارسيان، آقايان پورسعيد، پوررنجبر، آقاي جعفري در معاونت IT و وبقيه تلاشگران ستادي شاهد يک ارتقا و تحرک جديد در حوزه افزايش تراکنش ها، جذب مشتريان جديد و توسعه بازارهستيم. 

       

      ايشان با تاکيد بر لزوم رشد بيشترتراکنشهاي پوز پارسياني درمقايسه با ساير PSP ها و بانکها خاطرنشان کرد : بازاريابي و توسعه بازار، بهترين ابزاربراي پرکردن خلاء هدف هاي عملکردي مورد انتظارماست.