X
   
 
    • مدیرعامل درمراسم معارفه معاونان اجرایی و طرح و برنامه:باید فضایی فراهم کنیم تا بانک را به دست جوانان بسپاریم.تکلیف و وظیفه اصلی ما آماده سازی کارکنان جوان بانک در جهت رشد و ارتقاء آنان است

      مدیرعامل درمراسم معارفه معاونان اجرایی و طرح و برنامه:باید فضایی فراهم کنیم تا بانک را به دست جوانان بسپاریم.تکلیف و وظیفه اصلی ما آماده سازی کارکنان جوان بانک در جهت رشد و ارتقاء آنان است

      با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل ومدیران ستادی بانک، معارفه معاونان طرح و برنامه و اجرایی بانک برگزار شد.
      آقای شایسته در این مراسم به نقش اثرگذار همکاران جوان در بانک پارسیان اشاره کرد و افزود: همکاران جوان بانک پارسیان به عنوان پیشگامان بانکداری خصوصی، از تجربه ارزشمندی برخوردارند و استفاده از آنان سرعت کسب موفقیت بانک را دو چندان خواهد کرد.

      ايشان با اشاره به اينکه، همکاران جوان، حلقه اميد سازمان به شمار مي‌روند خاطرنشان کرد: وظيفه اصلي ما تربيت کارکنان جوان براي پذيرش مسئوليت هاي بالاتر و همچنين فراهم کردن فضايي است تا بانک را به آنان سپرده و موجبات رشد و ارتقاء سازمان را فراهم کنيم.
      آقاي شايسته در ادامه، نشاط سازماني، حس همدلي وهمراهي و وفاداري وتعهد سازماني در بين همکاران را از جمله مواردي اثرگذار برشمرد که همکاران جوان بانک مي‌توانند به يکديگر انتقال دهند.
      ايشان انتصاب يک همکار پارسياني در سطوح بالاي مديريتي را تحقق شعاري دانست که در زمان پذيرش مسئوليت بانک پارسيان وعده داده بود وگفت: خوشحالم که توانستم نه تنها در سطح شعب و مديران ستادي بلکه تا سطح عضو هيات عامل و معاون مديرعامل نيز پيش رفته و به جوانان پارسياني ميدان کار و فعاليت بدهم.

      مديرعامل درپايان سخنانش، ضمن تقديرازآقاي حق وردي به خاطر ارايه طرح ها و برنامه هاي مفيد در زماني که در سمت معاون طرح و برنامه بود وهمچنين بخش هاي مختلف ديگر بانک، بويژه با حفظ سمت دردوران پذيرش مسئوليت نظارت بر حوزه پشتيباني و اجرايي، براي آقاي فقيري و آقاي حق وردي درسمت هاي جديد آرزوي توفيق کرد.

      آقاي دکتر فطانت نيز دراين مراسم با سپاس از مديرعامل بانک به خاطراعتماد به جوانان و همچنين گشودن دريچه اي جديد در بانک، در راستاي جوان گرايي و سپردن سمت هاي مهم تر به همکاران جوان، براي آقايان حق وردي و فقيري در جايگاه جديد آرزوي موفقيت کرد.
      آقاي حق وردي نيز با اظهار مراتب تشکر و سپاسگزاري خود ازمديرعامل و آرزوي توفيق براي آقاي فقيري گفت: اميدوارم در سمت جديد بتوانم کارهايي را که معاونت هاي اجرايي قبل شروع کردند و بعضا ناتمام مانده است به نحو احسن و مطلوب به سرانجام برسانم و همچنين بتوانم مديريت مشارکتي را که يکي از دغدغه هاي من در طول خدمت در بانک پارسيان بوده است را ترويج دهم.
      آقاي فقيري نيز ضمن سپاس و تقدير از حسن نظرواعتماد مديرعامل بانک گفت: اميدوارم که با همکاري و تلاش و کوشش مجموعه همکاران، بتوانم با ارايه طرح هاي جديد و اثرگذار موجبات اعتلا و پيشرفت بانک را فراهم آورم.