X
   
 
    • نماینده مردم تالش در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان:بانک های خصوصی روند اعطای تسهیلات به مجریان پروژه های اقتصادی را کوتاه کرده اند

      نماینده مردم تالش در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان:بانک های خصوصی روند اعطای تسهیلات به مجریان پروژه های اقتصادی را کوتاه کرده اند

      محمد یاری با تاکید بر این مطلب افزود:متاسفانه طولانی شدن روند اعطای تسهیلات در بانک های دولتی ،گاه توجیه پروژه های اقتصادی را از بین می برد و این به نفع اقتصاد کشور نیست.

      محمد ياري با تاکيد بر اين مطلب افزود:متاسفانه طولاني شدن روند اعطاي تسهيلات در بانک هاي دولتي ،گاه توجيه پروژه هاي اقتصادي را از بين مي برد و اين به نفع اقتصاد کشور نيست.
      وي در مراسم افتتاح رسمي شعبه تالش بانک پارسيان که با حضور فرماندار،بخشدار،نماينده امام جمعه و تني چند از معتمدين و کسبه اين شهرستان برپاشده بودضمن تبريک به مناسبت افتتاح شعبه تالش گفت:اميدوارم افتتاح اين شعبه زمينه ساز توسعه و آباداني شهرستان واين خطه از کشور باشد.
      محمد ياري در ادامه افزود: يکي از امتيازات بانک پارسيان جلب اعتماد مشتريان و اقشار مختلف جامعه بوده و بزرگترين پشتوانه يک بانک توجه و اعتماد مردم به آن است.
      نماينده مردم تالش در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود به نقش تاثير گذار بانک ها در رشد اقتصادي جوامع اشاره کرد و گفت: حضور موثر بانک ها در هرمنطقه مي تواند منجر به شکوفايي و توسعه آن منطقه شود.
      بهروزي فر،فرماندار تالش نيز در اين مراسم از بانک پارسيان به عنوان يکي از موفق ترين بانک هاي خصوصي کشور نام برد و گفت:بانک پارسيان با وجود رقباي دولتي بزرگ توانسته است در دو سال پياپي رتبه برترين بانک کشور را از آن خود کند و رمز اين موفقيت هيات مديره اي قوي و برنامه ريزي مناسب بوده است.


      وي از حضور نمايندگان اقشار مختلف مردم در مراسم افتتاح شعبه تالش به عنوان نشانه اي از اعتماد بالاي مردم به بانک پارسيان يادکرد و گفت:اين حضور نويد بخش استقبال گسترده شهروندان تالشي از شعبه جديد و تقويت جايگاه آن در عرصه اقتصاد شهرستان است.
      وي افزود اين استقبال موجب خواهد شد که شعبه تالش بانک پارسيان با جمع آوري سطح قابل قبولي از منابع بتواند هرچه بيشتر در خدمت توسعه و ارتقاي وضعيت اقتصادي منطقه شود.
      پوررحيم ،رييس حوزه 55بانک پارسيان نيز در اين مراسم به اجمال موفقيت ها و دستاوردهاي بانک پارسيان در طول ده سال فعاليت را مورد اشاره قرار داد و گفت:بررسي آمار و ارقام موجود نشان از تاثير چشمگير اين بانک در عرصه اقتصاد ملي و نظام بانکي کشور دارد.

      آقاي پوررحيم به سهم 6درصدي بانک پارسيان از سپرده هاي  بانکي استان گيلان اشاره کرد و گفت:بانک پارسيان 
      نقش سازنده اي در روند گذار از بانکداري سنتي به بانکداري مدرن و مبتني بر فناوري هاي جديد داشته است و اين در حالي بوده که رقباي ما بانک هاي بسيار بزرگ و با پيشينه فعاليت چندين دهه بوده اند.
      رييس حوزه 55بانک پارسيان همچنين بر مشتري مداري به عنوان اصلي الزامي و مهم در خدمت دهي بانک پارسيان تاکيد کرد و گفت:ما مشتريان و رضايت آنان را بزرگترين سرمايه و پشتوانه بانک مي دانيم و تمام تلاشمان تامين خواست و نياز آنان است.