X
   
 
    • بیمه مرکزی در واکنش به فضای رسانه ای ایجاد شده در مورد شرکت بیمه پارسیان اعلام کرد:

      بیمه مرکزی در واکنش به فضای رسانه ای ایجاد شده در مورد شرکت بیمه پارسیان اعلام کرد:

      فعالیت شرکت بیمه پارسیان قانونی است و تحت نظارت بیمه مرکزی انجام می شود

      فعاليت شرکت بيمه پارسيان قانوني است و تحت نظارت بيمه مرکزي انجام مي شود.
      بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران ،روز شنبه در واکنش به خبري که با عنوان «برخي شعب بيمه پارسيان به دليل فعاليت هرمي پلمب شد»در برخي رسانه ها منتشر شده بود ،واکنش رسمي نشان داد و طي بيانيه رسمي اعلام کرد:
       1- فعاليت شركت بيمه پارسيان در چارچوب قوانين و مقررات صنعت بيمه كشور صورت مي گيرد و به صورت مستمر از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران مورد نظارت دقيق قرار مي گيرد، فلذا اتهام فعاليت هرمي به اين شركت كذب محض است.
      2- طرح مسائلي نظير پلمپ شركت‌هاي بيمه‌اي نوعي خطاي رسانه‌اي است و مطابق قانون فقط دستگاه حاكميتي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران مي تواند در شرايط خاص و با طي مسيرهاي قانوني نسبت به تعليق يا لغو فعاليت شركت‌ها و مؤسسات بيمه اقدام كند.
      3- انتشار اخباري از اين دست كه مبناي واقعي و حرفه‌اي ندارد علاوه بر تهديد حيثيت صنعت بيمه، زمينه را براي سوء استفاده گران فراهم مي كند تا امنيت اقتصادي كشور را بر هم زده و آرامش شهروندان را نشانه بروند.
      4- شركت بيمه پارسيان در طول فعاليت هشت ساله خود، فعاليت‌هاي چشمگيري داشته و در عرصه‌هاي گوناگون فرهنگ سازي و تعميم فرهنگ بيمه به افق‌هاي روشني رسيده و دستاوردهاي خوبي را در كارنامه خود ثبت كرده است.
      5-بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران ضمن تأكيد مجدد بر حفظ آرامش در فضاي صنعت كشور، از رسانه ها تقاضا دارد با دقت و وسواس بيشتري به انعكاس اخبار بپردازند تا خداي ناكرده توسعه و پيشرفت كشور با مشكل روبه رو نشود.