X
   
 
    • مشتری بانک پارسیان: با بانک پارسیان هر شب برای ما شب یلداست

      مشتری بانک پارسیان: با بانک پارسیان هر شب برای ما شب یلداست

      یکی از مشتریان ارزنده بانک پارسیان، در مراسم تجلیل و قدردانی بانک پارسیان از مشتریان خود، گفت: آشنایی 15 ساله با آقای دیواندری برای ما یک افتخار است و ایشان همان شریک خوب برای مال مردم هستند.

      يکي از مشتريان ارزنده بانک پارسيان، در مراسم تجليل و قدرداني بانک پارسيان از مشتريان خود، گفت: آشنايي 15 ساله با آقاي ديواندري براي ما يک افتخار است و ايشان همان شريک خوب براي مال مردم هستند.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، دکتر کاردان، مديرعامل شرکت قالي سليمان ضمن ابراز خرسندي از حضورش دراين مراسم، اظهار داشت : براي من واقعا تصادفي بود که در اين اجتماع بسيار باشکوه خدمتتان باشم و خوشحال هستم در مجموعه بانک پارسيان اين افتخار نصيب من هم شد.
      کاردان با اشاره به سابقه آشنايي خود با مديرعامل بانک پارسيان، گفت: من فقط مي گويم آدم خوش حساب، شريک مال مردم است. من افتخار مي کنم حدود 15 سال يا بيشتر با آقاي دکتر ديواندري آشنا هستم. ما هيچ بدهي به بانک نداريم و هميشه هم هر وقت به اعتبار نياز داشتيم، بانک پارسيان ما را همراهي کرده است و شب دشوار ما با وجود بانک پارسيان، برايمان شب يلدا بود.
      ايشان خاطر نشان کرد : البته ما هميشه خوشحال بوديم که با بانک ها کار مي کنيم، اما در چند سال اخير اتفاقات قابل توجهي رخ دادکه تصميم گرفتيم با بانک هاي خصوصي بيشتر کار کنيم. همکاري ما با بانک پارسيان نيز به خاطر حضور دکتر ديواندري در اين بانک و به دليل روابط بانکي و روابط عمومي بالايي که ايشان دارد است چرا که هميشه در اتاق ايشان به روي همه مشتريان باز است.
      مديرعامل شرکت قالي سليمان در ادامه به نحوه برخورد شايسته مديران زير مجموعه مديرعامل بانک پارسيان اشاره داشت و افزود: من يک نمونه ارزنده اي را که در اين مراسم شاهد آن بودم و بايد خدمت شما بگويم اين است که؛ ما با يکي از شعب که نمي دانم درچه سطحي است با مدير آن در اين جلسه آشنا شدم. مدير بسيار جواني که گفتند من رئيس شعبه اي هستم که در آن بانک شما حساب داريد. ما کارهاي بانکي خودمان را با بانک هاي خصوصي ديگري هم انجام مي داديم، اما؛ با آمدن دکتر ديواندري در بانک پارسيان وظيفه خودمان دانستيم که در واقع خدمت اين بانک باشيم و با اين بانک هم فعاليت داشته باشيم.
      وي ادامه داد: مدير آن شعبه اي که عرض مي کنم چند وقت پيش که من در دفترم نبودم با چند جعبه شيريني به آنجا آمدند که ما را دعوت به باز کردن حساب کنند. اين هيچ نيست مگر همان رفتار بانکداري و سيستماتيک بانکداري که آقاي ديواندري خود به آن اعتقاد دارند. من واقعا به اين شرايط و اين روحيه اي که اين مرد بزرگ بانکدار ايراني دارد در بين فضاي رقابتي موجود و مشکلات، به ايشان به داشتن چنين همکاراني، تبريک مي گويم.