X
   
 
    • با رای مردم و گروه تخصصی داوران:بانک پارسیان تندیس زرین دو سالانه جوایز فناوری ایران (ITA)را دریافت کرد

      با رای مردم و گروه تخصصی داوران:بانک پارسیان تندیس زرین دو سالانه جوایز فناوری ایران (ITA)را دریافت کرد

      در مراسمی که با حضور چهره های برجسته دولتی و خصوصی حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و اصحاب رسانه برگزار شد،بانک پارسیان با رای عمومی مردم و گروه تخصصی داوران به عنوان برترین بانک ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیکی معرفی شد و تندیس زرین دو سالانه جوایز فناوری ایران(ITA) را دریافت کرد.

      در مراسمي که با حضور چهره هاي برجسته دولتي و خصوصي حوزه فناوري ارتباطات و اطلاعات و اصحاب رسانه برگزار شد،بانک پارسيان با راي عمومي مردم و گروه تخصصي داوران به عنوان برترين بانک ارائه دهنده خدمات بانکداري الکترونيکي معرفي شد و تنديس زرين دو سالانه جوايز فناوري ايران(ITA) را دريافت کرد.
      در مراسم نهايي اين دو سالانه برترين هاي فناوري ارتباطات در 10 بخش اصلي و 9بخش پيشخوان نيز مشخص شدند و مورد تقدير قرار گرفتند.
      داوري دومين دوره جوايز فناوري ايران به صورت آن لاين توسط هيات داوران تخصصي و داوران عمومي از تاريخ 10بهمن آغاز شده بود.هيات داوران ايتا (ITA)گروهي از کارشناسان و مديران بخش خصوصي و دولتي بودند که با دريافت نام کاربري و رمزعبور امکان راي دهي داشتند و داوران عمومي تمام مخاطباني بودند که در سايت دوسالانه جوايز فناوري ايران ثبت نام مي کردند.
      شايان ذکر است که اين جايزه از معتبر ترين جوايز عرصه فناوري اطلاعات در کشور است که امسال دومين دوره خود را پشت سر گذاشت.