X
   
 
    • در کنگره ملی بزرگان صادرات و تجارت : بانک پارسیان به عنوان بانک حامی برتر صادرکنندگان معرفی شد

      در کنگره ملی بزرگان صادرات و تجارت : بانک پارسیان به عنوان بانک حامی برتر صادرکنندگان معرفی شد

      با حضور آقای معمارنژاد ،معاون وزیر بازرگانی و رئیس گمرگ ایران ، آقای عسگر اولادی ، رئیس اتاق چین و ایران و رئیس کنفدراسیون صادرات ایران ، مهندس غفوری فرد ، نماینده مجلس و مهاجری ،معاون بین الملل بانک پارسیان و بزرگان صادرات و تجارت،کنگره ملی بزرگان صادرات و تجارت در روز پنج شنبه 31 شهریور ماه در سالن همایش های بین الملی صدا و سیما برگزار شد .

      در اين همايش که در آن مديران و نمايندگان سازمان هاي مختلف فعال در عرصه صادرات و تجارت از سراسر ايران حضور داشتند ، چالش ها و ظرفيت هاي موجود در اين عرصه مورد بحث و بررسي قرار گرفت .
      بانک پارسيان در اين کنگره حضوري موثر و فعال داشت و کارشناسان بخش هاي ارزي ، بين الملل، اعتباري ، تحقيق و توسعه، سازمان و روشها ، ريسک و صرافي بانک به معرفي و ارائه خدمات در حوزه ارز و بين الملل پرداختند که با استقبال چشمگيري مواجه گرديد .
      در پايان اين همايش ، از بزرگان صادرات و تجارت با اهداي تنديس تقدير بعمل آمد . بانک پارسيان به عنوان بانک برتر کشور موفق به دريافت تنديس بانک برتر حامي صادرات و تجارت شد.

      در حاشيه اين همايش آقاي مهاجري ، معاون امور بين الملل بانک پارسيان ، در مصاحبه با شبکه تلويزيوني TRT ترکيه گفت : بانک پارسيان به عنوان بانک برتر کشور در سال گذشته توانسته است در بخش صادرات و واردات با ارائه راه کارهاي ارزي و تسهيلات ويژه کمک شاياني به صادر کنندگان و وارد کنندگان داشته باشد .

      وي افزود : طي چند سال گذشته بخوبي توانسته ايم ، علي رغم موانع و دشوار هاي موجود در حوزه بين الملل و ارز، اعتماد بانک هاي اروپايي و آسيايي و کشورهاي مختلف را جلب کنيم و عملکرد مطلوبي در اين زمينه داشته باشيم .