X
   
 
    • معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان اعلام کرد :نیوشا ، انقلاب پردازش گویش طبیعی در نظام بانکی

      معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان اعلام کرد :نیوشا ، انقلاب پردازش گویش طبیعی در نظام بانکی

      بانک‌ پارسیان برای رفاه حال مشتریان و هم‌میهنان عزیز، خدمتی دیگر از مجموعه خدمات بانکداری مدرن خود را عرضه کرد.

      بانک‌ پارسيان براي رفاه حال مشتريان و هم‌ميهنان عزيز، خدمتي ديگر از مجموعه خدمات بانکداري مدرن خود را عرضه کرد.
      مهندس منصوري ، معاون فناوري اطلاعات بانک پارسيان با اعلام اين خبر افزود : سيستم تلفنبانک با قابليت تشخيص گفتار (نيوشا) خدمت جديد بانک پارسيان است که باعث افزايش کارآيي و سهولت در استفاده از سيستم هاي تلفني مي شود و مشتريان مي توانند با استفاده از آن، از پشت تلفن دستورات کلامي و گفتاري (صوت طبيعي) خود را اعلام و به جاي استفاده از روش دکمه ها در تلفن ، از بيان کلمات براي انجام کارهاي خود استفاده نمايند .
      وي اظهار داشت : مشتريان مي توانند با بيان درخواست هاي خود مانند بررسي موجودي حساب ، صورتحساب جاري ، انتقال وجه ، وضعيت چک صادره و وارده و .... سريع تر و راحت تر خدمت مورد نظر خود را دريافت کنند . اين سيستم قابليت تشخيص اعداد و فرامين کلامي و گفتاري را با هم از پشت خط تلفن فراهم مي نمايد و سپس آنها را پردازش کرده و نتيجه را اعلام مي‌نمايد.
      مهندس منصوري در ادامه افزود : بانک پارسيان با استفاده از قابليت بازشناسي گفتار و گويش طبيعي در سيستم هاي تلفني، سازوکاري را فراهم کرده است که مي تواند از طريق تلفن دستورهاي کلامي و گفتاري را بادقت و اطمينان تشخيص دهد .با اين امکان مي توان به بسياري از کنترل کننده ها يا رايانه هايي که به خط تلفن متصل هستند وصل شد و از اين طريق فرماني را اجرا کرد.
      وي افزود:برداشتن اين گام،؛ انقلابي در استفاده از پردازش گويش و کلام طبيعي پارسي در کاربردهاي بانکي مي باشد. اين امکان با همکاري اساتيد دانشگاه شريف تحقق يافته و مشتريان بانک هم اکنون مي‌توانند از اين سيستم استفاده نمايند.