X
   
 
    • نماینده مردم سمنان در شعبه بانک پارسیان:خدمات مدرن و خوشنامی موجب موفقیت های چشمگیر بانک پارسیان شده است

      نماینده مردم سمنان در شعبه بانک پارسیان:خدمات مدرن و خوشنامی موجب موفقیت های چشمگیر بانک پارسیان شده است

      آقای کواکبیان،نماینده مردم شریف سمنان در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در شعبه سمنان بانک پارسیان حضور یافت و با رییس شعبه و کارکنان دیدار نمود و از زحمات آنان قدر دانی کرد.

      آقاي کواکبيان،نماينده مردم شريف سمنان در مجلس شوراي اسلامي هفته گذشته در شعبه سمنان بانک پارسيان حضور يافت و با رييس شعبه و کارکنان ديدار نمود و از زحمات آنان قدر داني کرد.
      دکتر کواکبيان که با تني چند از همراهان خود مدت يک ساعت در شعبه بانک پارسيان حضور داشت از بانک پارسيان به عنوان يکي از موفق ترين بانک هاي خصوصي و نمادي از ظرفيت هاي بالاي بخش خصوصي در کشور ياد کرد و گفت:شکل گيري حضور بانک هاي خصوصي توانست علاوه بر ارائه خدمات مدرن و به روز بانکي معيارها و سطح خدمت دهي نظام بانکي کشور را ارتقا بخشد و اين امر مايه تقويت اقتصاد کشور شد.
      نماينده مردم سمنان در مجلس شوراي اسلامي ضمن ابراز رضايت از مجموعه خدمات بانک پارسيان گفت:توجه به خواست ها و رضايت مشتريان و تحول و نوآوري دايم در خدمات از ضرورت هاي يک بانک نمونه و موفق است که در پارسيان ديده مي شود.
      آقاي کواکبيان همچنين در زمان حضور در شعبه بانک پارسيان به مطالعه نشريه هفتگي بانک پرداخت و ضمن تمجيد از آن گفت:توجه به گردش اخبار و اطلاعات مرتبط صنفي در سازمان ها، عامل موثري در ارتقاي سطح دانش و تجربه کارکنان و در نهايت توسعه و شکوفايي سازمان خواهد شد.