X
   
 
    • اعتماد و استقبال مشتریان عامل اصلی موفقیت های چشمگیربانک پارسیان

      اعتماد و استقبال مشتریان عامل اصلی موفقیت های چشمگیربانک پارسیان

      معاون طرح و برنامه بانک پارسیان اعلام کرد اعتماد و استقبال مشتریان عامل اصلی موفقیت های چشمگیربانک پارسیان

      ;;;; فريدون توده فلاح طي گفتگويي از تلاش آگاهانه کارکنان جوان و مستعد و مديريت صحيح به عنوان ديگر عوامل موفقيت بانک پارسيان در زمينه هاي مختلف نام برد.

      ;;;; معاون طرح و برنامه بانک پارسيان سپس به تشريح برخي شاخص هاي عملکرد بانک پرداخت و گفت:اين موفقيت ها اگرچه مطلوب و قابل توجه است،اما هيچ گاه باعث ايستايي و اخلال در روندي که براي خدمت رساني به هموطنان ارجمند انتخاب کرده ايم،نخواهد شد.

      ;;;; توده فلاح با تاکيد بر مشتري مداري به عنوان الويت اصلي فعالان پارسيان ،جايگاه بانک پارسيان در نظام بانکي کشور را در برخي شاخص ها مورد اشاره و بررسي قرار داد.

      ;;;; وي در همين چارچوب گفت:بررسي صورت هاي مالي عملکرد سال 87بانک پارسيان نشانگر آن است که بزرگترين بانک خصوصي کشور بيشترين سهم را از سپرده هاي بانک هاي خصوصي در اختيار دارد.

      ;;;; معاون طرح و برنامه بانک پارسيان در همين راستا تصريح کرد:از مجموع 370 هزار و852 ميليارد ريال سپرده اي که در پايان سال 87 در اختيار بانک هاي خصوصي بوده است،161هزار و 609ميليارد ريال آن را بانک پارسيان جذب کرده است که44درصد از مجموع سپرده هاي بانک هاي خصوصي است.

      ;;;; توده فلاح همچنين اعلام کردکه بانک پارسيان 10درصد از کل منابع بانک هاي کشور را در اختيار دارد. اين در حالي است که مقام اول را در سهم تسهيلات اعطايي در ميان بانک هاي خصوصي و موسسات اعتباري کشور نيز از آن اين بانک است.

      ;;;; وي در همين چارچوب گفت:در پايان سال 87از مجموع 292هزار و 483 ميليارد ريال مانده تسهيلات اعطايي نزد بانک ها ي غير دولتي و موسسات اعتباري، 112هزار و267ميليارد ريال آن از سوي بانک پارسيان اعطا شده که اين ميزان معادل 38درصد تسهيلات اعطايي بانک هاي غير دولتي و موسسات اعتباري کشور است.

      ;;;; توده فلاح طي اين گفتگو همچنين به سرانه جذب سپرده در شعب بانک پارسيان اشاره کرد و گفت:هر شعبه بانک پارسيان به طور متوسط 852ميليارد ريال سپرده جذب کرده است و بانک پارسيان در اين شاخص رتبه ممتاز را درنظام بانکي کشور به خود اختصاص داده است.

      ;;;; معاون طرح و برنامه بانک پارسيان همچنين در ادامه توضيحات خود افزود:بانک پارسيان در سرانه اعطاي تسهيلات از سوي شعب نيز با متوسط 627ميليارد ريال تسهيلات اعطا شده توسط هرشعبه مقام اول را در شاخص ميزان تسهيلات اعطايي هر شعبه ميان بانک هاي غير دولتي در اختيار دارد.

      ;;;; وي سپس به تشريح عملکرد بانک پارسيان در گشايش اعتبارات اسنادي پرداخت و در اين مورد گفت:بانک پارسيان با يک ميلياردو 658 ميليون دلار اعتبار اسنادي گشايش يافته در سال 87 که معادل 41درصد از کل اعتبارات اسنادي گشايش يافته توسط بانک هاي خصوصي است در اين شاخص نيز در ميان بانک هاي خصوصي مقام اول را در اختيار دارد.

      ;;;; توده فلاح در بخش ديگر اين گفتگو تلاش و توجه بانک پارسيان براي ترويج بانکداري مدرن و استفاده از ابزارهاي نوين دريافت و پرداخت را مورد اشاره قرار داد و در همين راستا گفت:تا پايان سال1387 ،42درصد از کارت هاي صادره بانک هاي خصوصي کشور را بانک پارسيان به تنهايي صادر کرده که معادل 4ميليون و717 هزار و858 قطعه کارت الکترونيکي است و علاوه بر آن بانک پارسيان با نصب بيش از 120هزار و 65 دستگاه کارتخوان در شعب و مراکز فروشگاهي،38درصد از کارت خوان هاي نصب شده توسط بانک هاي خصوصي را در اختيار داردو در هردو مورد حائز مقام اول در بين بانک هاي خصوصي کشور ميباشد.

      ;;;; وي همچنين در همين چارچوب افزود:بانک پارسيان با 23ميليون و135 هزار و 229 تراکنش در سال 87،معادل 58درصد از تراکنش هاي بانک هاي خصوصي و26درصد از تراکنش هاي کل بانک هاي کشور را به خود اختصاص داده و به لحاظ تعداد تراکنش ها در کل نظام بانکي مقام نخست را در اختيار دارد.