X
   
 
    • مدیر عامل بانک پارسیان در دومین جشنواره سپاس لیزینگ پارسیان:مشتریان خوش حساب مقوم و توسعه دهنده اقتصاد ملی اند

      مدیر عامل بانک پارسیان در دومین جشنواره سپاس لیزینگ پارسیان:مشتریان خوش حساب مقوم و توسعه دهنده اقتصاد ملی اند

      علی سلیمانی شایسته با تاکید بر این مطلب گفت:شرکت لیزینگ پارسیان به جای سیاست تنبیه مشتریان بدحساب به ترویج سنت حسنه «تشویق مشتریان خوش حساب» روی آورده و این اقدام پسندیده و مطلوب می تواند انگیزه مشتریان تسهیلات گیرنده را برای رعایت هرچه بیشتر هنجارهای اقتصادی و اجتماعی تقویت کند.

      علي سليماني شايسته با تاکيد بر اين مطلب گفت:شرکت ليزينگ پارسيان به جاي سياست تنبيه مشتريان بدحساب به ترويج سنت حسنه «تشويق مشتريان خوش حساب» روي آورده و اين اقدام پسنديده و مطلوب مي تواند انگيزه مشتريان تسهيلات گيرنده را براي رعايت هرچه بيشتر هنجارهاي اقتصادي و اجتماعي تقويت کند.
      او که دردومين جشنواره تقدير از 3366مشتري خوش حساب شرکت ليزينگ پارسيان سخن مي گفت،ضمن تبريک خجسته زادروز حضرت فاطمه زهرا(س) در همين چارچوب افزود:نهادينه سازي فرهنگ تشويق به جاي تنبيه بي ترديد بسيار اثربخش تر خواهد بود و ترويج اين فرهنگ مي تواند بسياري از معضلات معوقات بانکي را که امروز در مورد آن بحث هاي زيادي مي شود مرتفع سازد.
      مدير عامل بانک پارسيان سپس خطاب به مشتريان حاضر درمراسم گفت:ليزينگ پارسيان در حال حاضر بزرگ ترين،فعال ترين و پر مشتري ترين ليزينگ کشور است و اين جايگاه ارزشمند، به پشتوانه اعتماد و پشتيباني شما مشتريان عزيز حاصل شده است.
      وي ضمن تشريح نقش ليزينگ ها در توسعه اقتصادي و رونق بخشي توليد کشور گفت:خوش حساب بودن و وظيفه شناسي شما عزيزان، به صورت مستقيم و غير مستقيم در توليد،اشتغال و توسعه اقتصادي جامعه اثر مثبت به جاي خواهد گذاشت و من اميدوارم با تعميق فرهنگ تقدير از مشتريان خوش حساب موسسات پولي و مالي شاهد روزي باشيم که ديگر يک مشتري مسوليت ناپذير هم در کشورمان نداشته باشيم.

      مدير عامل بانک پارسيان همچنين در ضمن سخنان خود،جايگاه مهم و قابل توجه صنعت ليزينگ را در اقتصاد جهاني يادآور شد و با تاکيد بر ضرورت توسعه دامنه نفوذ اين صنعت در کشورمان گفت:البته تاثيرگذاري اين صنعت در عرصه اقتصاد داخلي زماني کارساز و درخدمت توسعه خواهد بود که به موازات آن، مسوليت پذيري را هم در اقشار مختلف جامعه رواج داده باشيم.
      شايسته، فعاليت ليزينگ ها را موجب تحريک تقاضا و ميل به خريد در جامعه دانست و گفت:اين روند مي تواند موجب پويايي ورونق هرچه بيشتر توليد که کليد اصلي توليد ثروت و توسعه همه جانبه اقتصاد ملي است باشد.
      مدير عامل شرکت ليزينگ پارسيان هم در اين مراسم طي سخناني سهم ليزينگ پارسيان از فعاليت هاي ليزينگي کشور را يک سوم دانست و گفت:پس از برگزاري اولين جشنواره سپاس از مشتريان خوش حساب ليزينگ، به عينه شاهد افزايش تعداد مشتريان خوش حساب بوديم و اکنون خرسنديم که براي دومين سال متوالي، قدردان گروه بزرگتري از مشتريان ارزنده ليزينگ پارسيان هستيم.
      وي ضمن ارائه تاريخچه و گزارشي از عملکرد اين شرکت گفت:ما بر اين عقيده ايم که موفقيت و توسعه يک شرکت در گرو رضايت و وفاداري مشتريان است و ما تلاش مي کنيم که با ارتقاي سطح خدمات خود به اين مهم دست يابيم.
      دکتر حنيفي غير متمرکز کردن فعاليت هاي شرکت و توسعه دامنه آن به اقصي نقاط کشور،استفاده از فناوري هاي جديد،بهره بردن ازسازو کارهاي اجرايي و مديريتي کارآمد و وفادار سازي مشتريان را از جمله اقدامات اين شرکت در سال هاي گذشته دانست و گفت :به پشتوانه اين اقدامات هم اکنون به لحاظ حجم فعاليت و معوقات در رده بندي هاي انجام شده جزو بهترين شرکت هاي کشور مي باشيم.
      وي همچنين اقدامات ديگر اين شرکت همچون تنوع بخشي و تکميل سبد خودروها،سرعت بخشيدن به اقدامات اجرايي، کاهش مراجعه حضوري مشتريان به شرکت،تهيه ساختمان وسيع و مدرن براي خدمت دهي بهينه به مراجعان و استفاده گسترده و هدفمند از ارتباطات اينترنتي و گسترش شبکه فروش را در دو سال گذشته يادآور شد و گفت تمام اين فعاليت ها با هدف توسعه و بهينه سازي خدمت به مشتريان صورت گرفته است.
      دکتر حنيفي با اعلام اين خبر که شرکت ليزينگ پارسيان مقدمات عرضه سهام خود در بورس اوراق بهادار را فراهم نموده است گفت:به ياري خداوند تا پايان سال 90اين شرکت يکي از شرکت هاي بورسي کشور خواهد بود.
      وي همچنين از ايجاد واحد «خدمات مشتريان »در شرکت ليزينگ پارسيان خبر داد و گفت:اين واحد در زمينه پاسخگويي به مشتريان و سازمان هاي ذي ربط فعال است و در راستاي تامين هرچه بهتر حقوق مشتريان فعاليت مي کند.
      در دومين جشنواره تقدير از مشتريان خوش حساب شرکت ليزينگ پارسيان که همزمان با ولادت با سعادت صديقه طاهره (س) و روز زن در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد،جوايز ارزند ه اي به قيد قرعه به خوش حسابان اهدا شد.
      دو دستگاه خودروي سمند و دو دستگاه خودرو پرايد از جمله جوايزي بود که با حضور نماينده بانک مرکزي به دو نفر از مشتريان خوش حساب تحويل گرديد.
      همچنين درمراسم قرعه کشي جشنواره سپاس ليزينگ پارسيان ،10نفربرنده هزينه سفر به عتبات عاليات،25سکه به 5نفر (هر نفر 5قطعه سکه بهار آزادي)،10نفر برنده 10ميليون ريال جايزه نقدي و10نفر برنده يک قطعه سکه بهار آزادي شدند که اين هدايا توسط مديران عامل بانک پارسيان و شرکت ليزينگ پارسيان در فضايي شاد و مفرح به برندگان اهدا شد.