X
   
 
    • بازدید دکتر صالح آبادی، رییس کل سازمان بورس، از غرفه گروه مالی پارسیان در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

      بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکتی گسترده در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور داشت. گروه مالی پارسیان متشکل از شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بیمه امین پارسیان، با طرحی متفاوت از دوره های قبل و با غرفه ای شکیل به وسعت بیش از 800 متر مربع اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای خود کردند. کارشناسان شرکت های تابعه و مدیریت های مختلف بانک در غرفه های تخصصی این بانک، به معرفی خدمات متنوع خود برای بازدیدکنندگان پرداختند.

      در اولين روز برپايي اين نمايشگاه ، دکتر "علي صالح آبادي" رييس سازمان بورس و اوارق بهادار،دکتر قاليباف اصل ، مديرعامل شرکت بورس ودکتر شايان آراني، رييس سابق موسسه سرمايه گذاري برکت از غرفه بانک پارسيان بازديد و با کارگزاران، کارشناسان و فعالان گروه مالي پارسيان به گفت وگو نشستند و از دستاوردهاي نوين آنان ديدن کردند واز حضور فعال بانک پارسيان و گروه مالي آن در اين نمايشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکي براي تسهيل شرايط حضور مردم در بازار سرمايه  قدرداني کردند.

      آقايان دکتر شمس عالم، دکتر فطانت، اعضاي هيات مديره، مهاجري، مشاور امور بين الملل وآقاي احساني، رييس اداره حوزه مديريت و آقاي بشرخواه، مدير امور شرکت ها  نيز در ساعات اوليه روز نخست نمايشگاه از غرفه بانک بازديدکرده و از نزديک با همکاران گروه مالي پارسيان مستقر در نمايشگاه ديدن و از نزديک با حال و هواي نمايشگاه آشناشدند .

      مديران بانک و شرکت هاي گروه مالي پارسيان نيز طي برنامه زمان بندي شده در مدت 4 روز برپايي نمايشگاه ، از غرفه بانک و گروه مالي پارسيان بازديد کردند و از نزديک با خدمات عرضه شده در نمايشگاه آشنا شدند .

      هفتمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي، رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئيس کل بيمه مرکزي و مديران ارشد بانکي و شرکت هاي کارگزاري و بيمه اي، روزهاي 17تا 20 ارديبهشت در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزارشد و مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفت. 

      بانک پارسيان امسال نيز همچون سال هاي پيش به عنوان حامي طلايي اين رويداد به شکل گسترده اي در نماشگاه حضور داشت.