X
   
 
    • دریافت لوح تقدیر و تندیس برترین غرفه در گروه بانک ها توسط پارسیان:استقبال از غرفه بانک پارسیان در پنجمین نمایشگاه بورس ،بانک،بیمه و خصوصی سازی

      دریافت لوح تقدیر و تندیس برترین غرفه در گروه بانک ها توسط پارسیان:استقبال از غرفه بانک پارسیان در پنجمین نمایشگاه بورس ،بانک،بیمه و خصوصی سازی

      پنجمین نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی از روز پنجشنبه 24 شهریور در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد و مورد استقبال فعالان اقتصادی قرار گرفت .

      مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور ' علی صالح آبادی ' رییس سازمان بورس و اوراق بهـادار،' حسن قالیباف اصل ' مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار ، '‌مصطفی امید قائمی ' مدیر عامل فرابورس ایران و سایر مسوولان ارشد اقتصادی کشور برگزار شد.
      این نمایشگاه با حضور بیش از 150 شرکت ، بیش از 50 شرکت کارگزاری، 15 بانک بزرگ دولتی و خصوصی، شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار، شرکت های سرمایه گذاری، شرکت های بیمه، شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و شرکت های بیمه ای برگزار شد.
      کارشناسان مدیریت های مختلف بانک پارسیان نیز با حضور در غرفه تخصصی این بانک به معرفی خدمات و تسهیلات خود پرداختند.
      علاوه بر این شرکت‌های گروه مالی پارسیان همچون : بیمه پارسیان ، کارگزاری ، تجارت الکترونیک ، تامین اندیش پارس ، لیزینگ نیز خدمات تخصصی قابل ارایه به مشتریان را در این نمایشگاه معرفی کردند.
      در اولین روز برپایی این نمایشگاه ، صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و هیئت همراه از غرفه بانک پارسیان بازدید کرده و از حضور فعال بانک پارسیان در این نمایشگاه و ارائه خدمات بانکی برای تسهیل شرایط حضور مردم در بازار سرمایه قدردانی کرد .
      همچنین دراین نمایشگاه کارگزاری پارسیان به صورت تخصصی برای کارگزاران فعال در بازار سرمایه دوره های آموزشی به صورت رایگان برگزار کرد .

      آقای دکتر قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران و هیئت همراه نیز در روز اول نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه ، دقایقی را در اتاق VIP مهمان مدیران بانک پارسیان و شرکت های گروه مالی پارسیان بودند و از حضور فعال و موثر بانک پارسیان در نمایشگاه و همچنین در عرصه پولی و مالی و بازار سرمایه قدردانی کرد .
      وی گفت :بانک پارسیان با ارائه خدمات مدرن و متنوع توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید و در نظام بانکی کشور خوش بدرخشد .
      مدیران بانک و شرکت های گروه مالی پارسیان نیز در مدت 4 روز برپایی نمایشگاه ، از غرفه بانک و گروه مالی پارسیان بازدید کردند و از نزدیک با حال و هوای نمایشگاه آشنا شدند .
      دکتر سید شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی حاضر شد و پس از بازدید از غرفه‌های نمایشگاه، از غرفه بانک پارسیان نیز بازدید کرد .
      در مراسم اختتامیه این نمایشگاه ، از بانک پارسیان به عنوان یکی از شرکت‌های حامی نمایشگاه با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.