X
   
 
    • عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مراسم افتتاح شعبه بانک پارسیان اعلام کرد : توجه ویژه بزرگترین بانک خصوصی کشور به مقوله بانکداری مدرن

      عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مراسم افتتاح شعبه بانک پارسیان اعلام کرد :  توجه ویژه بزرگترین بانک خصوصی کشور به مقوله بانکداری مدرن

      نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان در آستارا گفت : شاخص های عملکرد بانک پارسیان بیانگر نقش و جایگاه اثر بخش آن در ترویج بانکداری مبتنی بر دانش و فناوری های نوین است.

      نماينده مردم آستارا و عضو کميسيون اقتصادي مجلس در مراسم افتتاح شعبه جديد بانک پارسيان در آستارا گفت : شاخص هاي عملکرد بانک پارسيان بيانگر نقش و جايگاه اثر بخش آن در ترويج بانکداري مبتني بر دانش و فناوري هاي نوين است.
      در مراسمي که با حضور نماينده فرماندار، نماينده امام جمعه، فرماندهان نيروي انتظامي، نمايندگان اصناف، بازاريان،کسبه و تجار منطقه برگزار شد ، فرهاد دلق پوش با اشاره به فعاليت مثبت اين بانک در عرصه بانکداري خصوصي کشور،از افتتاح شعبه بانک پارسيان آستارا ابراز خرسندي کرد .
      وي گفت : قطعاً تکثير و تنوع بنگاه هاي اقتصادي ضمن تحقق هر چه بيشتر اصل 44 قانون اساسي مي توانند روند رشد و توسعه منطقه اي را سريع تر سازند.لذا حضور پررنگ بانک پارسيان را در شهر آستارا قدر دانسته و اطمينان داريم که براي مردم شريف آستارا مايه برکت و توسعه مي باشد.
      وي با بيان اينکه سهم فعاليت بخش خصوصي در اقتصاد 20 درصد بوده و سهم دولت 80 درصد ، از تلاش براي رفع موانع جهت حضور بخش خصوصي در عرصه اقتصاد کشور توسط نمايندگان مجلس خبر داد و خاطر نشان کرد: بانک پارسيان به عنوان بزرگترين بانک خصوصي کشور همواره تلاش نموده به مقوله بانکداري مدرن خصوصي توجه و عنايت ويژه داشته باشد و بررسي شاخص هاي عملکرد اين بانک در اين حيطه بيانگر نقش و جايگاه اثر بخش آن در ترويج بانکداري مبتني بر دانش و فناوري هاي نوين است .
      نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه بانکهاي خصوصي به لحاظ شاخص هاي اقتصادي و اشتغالزايي جايگاه مطلوبي در اقتصاد کشور دارند تصريح کرد : در اجراي اصل 44 قانون اساسي و به منظور پويايي هر چه بهتر اقتصاد کشور فعاليت بخش خصوصي ،خصوصاً بانکداري خصوصي امري مهم و ضروري است .
      آقاي دلق پوش با اشاره به قابليتهاي شهرستان مرزي آستارا و نقش ويژه آن در توسعه کشور و استان گيلان يکي از معيارهاي توسعه کشور را توسعه نظام بانکي دانست واز مديرعامل محترم بانک پارسيان آقاي شايسته و رئيس حوزه استان گيلان نيز تشکر نمود و در پايان براي بانک پارسيان آستارا رسيدن به توفيقات بيشتر در حوزه هاي مختلف بانکداري را آرزو کرد .

             
      هادي پوررحيم ، رئيس حوزه 55 بانک پارسيان نيز در اين مراسم ، با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهداي انقلاب اسلامي و تبريک ايام مبارک دهه فجر ، ضمن خير مقدم به حاضرين و تشکراز کليه اداراتي که در راه اندازي و افتتاح اين شعبه همکاري داشتند ، افتتاح دويست و شصت و ششمين شعبه بانک پارسيان را تبريک گفت و اظهار داشت :
      بانک پارسيان در حالي دهمين سال حضور خدمت رساني خود را در عرصه اقتصادي و بانکي ايران سپري مي کندکه در رتبه بندي صد شرکت برتر که توسط سازمان مديريت صنعتي صورت گرفته است در سال 1388 به عنوان برترين بانک کشور و پنجمين شرکت برتر کشور معرفي شده است . بزرگترين بانک خصوصي کشور با بدست آوردن 38% منابع در ميان بانکهاي خصوصي کشور و 9% سهم کل بازار در کشور و حدود 6% در استان گيلان با قدرت به سمت تحقق پارسيان 91 پيش مي رود .
      وي ادامه داد : ما در تعداد تراکنش هاي غير حضوري در دي ماه سال جاري با اختلاف 4 ميليون از بانک رقيب جلوتر بوده ايم. بانک پارسيان اين موفقيتها را در حالي بدست آورد که رقبا هر يک با داشتن هزاران شعبه و چندين دهه سابقه بانکي در پله هاي بعدي قرار گرفته اند.
      آقاي  پوررحيم در ادامه سخنانش اظهار داشت : تقويت مشتري مداري در بانک پارسيان همواره از اولويت ها بوده و اين بانک توانسته با مديريت و تلاش نيروهاي مجرب و کارآزموده و جوانان تحصيلکرده و پرتلاش و متعهد خود فضاي مطلوب خدمت به مشتريان را ايجاد و اعتماد آنان را جلب کند.
      آقاي پور رحيم در اين مراسم به انواع خدمات مدرن بانکي داخلي و بين المللي از قبيل انواع حسابهاي ريالي،ارزي ، موبايل بانک، اينترنت بانک ، صدور آني کارتهاي نقدي وساير خدمات الکترونيکي متنوع اشاره کرد و ادامه داد : بانک پارسيان در پرداخت تسهيلات نيز در قالب عقود اسلامي همواره در خدمت تمامي اقشار جامعه مي باشد .
      وي همچنين گفت : حضور بانکهاي خصوصي از جمله بانک پارسيان باعث ارزش آفريني و توسعه اصل مشتري مداري، تنوع در خدمات و در نهايت باعث حرکت بانکداري سنتي به بانکداري مدرن و الکترونيک و تاثير گذارترين اين بانک ها در شکوفايي اقتصاد جامعه بوده است.
      بانک پارسيان همچنين در ايام پيروزي انقلاب اسلامي،علاوه بر شعبه آستارا در استان گيلان،شعب بهشهردراستان مازندران،شاهين شهر دراستان اصفهان،مهديه کرمانشاه،ملاير در استان همدان و همچنين شعب آصف،ميدان انقلاب،شهرک اميد،نياوران،و مشيريه را در تهران افتتاح کرد.