X
   
 
    • مدیرعامل در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی:همه مهم هستید ، اما بانک مهمتر است، تغییرات اثرمثبت و نافذی برای بانک دارد .

      مدیرعامل در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی:همه مهم هستید ، اما بانک مهمتر است، تغییرات اثرمثبت و نافذی برای بانک دارد .

      با حضور مدیرعامل ، قائم مقام ، معاونین و مدیران بانک ، مراسم تودیع و معارفه معاون مالی بانک برگزار شد .در این مراسم آقای شایسته مدیرعامل بانک ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات با تاکید بر ضرورت تعالی و ثبات بانک گفت : تغییر و جابه جایی اثر مثبت و نافذی برای بانک دارد . همه ما یک روزی مسئولیتی را برعهده می گیریم و یک روز از آن مسئولیت جدا می شویم . اگرچه شما همه مهم هستید ولی بانک از همه ما مهمتراست وباید برای بقا و اعتلای بیشتر آن بکوشیم.

      مديرعامل بانک در ادامه ضمن خوش آمد گويي به معاون جديد مالي و تقدير از زحمات سرکار خانم نعيميان گفت : درسال هايي که من در خدمت بانک بوده ام تلاش و زحمات خانم نعيميان و همکارانش در تهيه گزارش هاي مالي ، تهيه و تنظيم صورت هاي مالي مشهود بود . وي ادامه داد: براي اولين بار در تاريخ بانک ما موفق شديم امسال مجمع بانک را زودتر از هميشه و در ارديبهشت ماه برگرار کنيم و اين اطلاعات را در اختيار جرايد و مراکز رتبه بندي قرار دهيم و اين امر باعث شد که در رتبه بندي سال گذشته نشريه بنکر ، بانک پارسيان 80 پله صعود کند و اين امر ممکن نبود جز با زحمات ايشان و همکارانشان .
      آقاي شايسته در اين مراسم ضمن تبريک به آقاي دکتر شمس عالم و تشکر از ايشان به خاطر قبول اين مسئوليت خاطرنشان کرد : دکتر شمس عالم سال ها درحوزه هاي مديريت مالي فعاليت داشته و از رتبه علمي بسيار خوبي برخوردار مي باشد . ايشان عضو هيات مديره بانک نيز هستند و حضورشان در حوزه مالي با توجه به جايگاهي که دارند مي تواند کمک شاياني براي بانک باشد و به نظر مي رسد اين تغيير اثر مثبت و خوبي را در بخش مالي ايجاد کند .
      آقاي دکتر فطانت نيز در اين مراسم با تاکيد بر ويژگيهاي ممتاز سرکار خانم نعيميمان و با تشکر از زحمات ايشان گفت : طي سال هايي که در بانک هستم ، شاهد بوده ام که مديرعامل کمتر از کساني که ازبانک رفته اند تا اين حد تقدير بعمل آورند و اين نشان از توانمندي ايشان دارد . همچنين از حضور برادر و همکار قديمي ام آقاي دکتر شمس عالم تشکر مي کنم و حضور ايشان مي تواند نويد تحول و نشاطي مجدد براي بانک باشد .
      سرکار خانم نعيميمان نيز در اين مراسم ضمن تشکر از همه همکاران گفت : از کارهايي که در بانک انجام دادم راضي هستم و از جان و دل در اين مدت مايه گذاشتم و در عوض بانک هم براي من برکاتي داشته است و تا جايي که بتوانم در آينده نيز در خدمت بانک خواهم بود .
      وي افزود: در محقق کردن برنامه ها و اهداف مالي و انجام وظايف محوله همه همکارانم دخيل بودند و در اين مدت خاطرات خوبي از آنها دارم .
      وي ادامه داد : افتخار مي کنم که آقاي دکتر شمس اين مسئوليت را مي پذيرد زيرا هم از نظر شغلي و سابقه و هم از نظر تخصص در اين حوزه از جايگاه خوبي برخوردار هستند .
      آقاي دکتر شمس عالم نيزدر پايان اين مراسم ضمن تشکراز مديرعامل و قائم مقام بانک از زحمات سرکار خانم نعيميان قدرداني کرد و براي وي در تمام مراحل زندگي آرزوي توفيق روزافزون کرد.