X
   
 
    • در هشتمین همایش ملی بهره وری و تعالی سازمانی صورت گرفت:اعطای گواهی و لوح یادبود تعهد به تعالی به شرکت تامین اندیش پارس

      در هشتمین همایش ملی بهره وری و تعالی سازمانی صورت گرفت:اعطای گواهی و لوح یادبود تعهد به تعالی به شرکت تامین اندیش پارس

      شرکت تامین اندیش پارس ،یکی از شرکت های گروه مالی پارسیان، موفق شد در هشتمین همایش ملی بهره وری و تعالی سازمانی گواهی و لوح یادبود تعهد به تعالی بخش خدمات را دریافت کند.

      شرکت تامين انديش پارس ،يکي از شرکت هاي گروه مالي پارسيان، موفق شد در هشتمين همايش ملي بهره وري و تعالي سازماني گواهي و لوح يادبود تعهد به تعالي بخش خدمات را دريافت کند.
      در هشتمين دوره جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني که روزهاي 7و8اسفندماه 1389در تهران برگزار شد،89سازمان در گروه سازمان هاي کوچک و متوسط ارزيابي شدند.
      در اين دوره جايزه ملي،تعداد 129سازمان در فرآيند جايزه شرکت کردند که از اين تعداد 71 سازمان در بخش ساخت و توليد،47سازمان در بخش خدمات،8سازمان در بخش سلامت و 3سازمان در بخش آموزش حضور داشتند.
      درجريان ارزيابي سازمان هاي متقاضي هشتمين دوره جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني،320ارزياب مشارکت داشتند و سه کميته راهبري،علمي و داوري روند اجرايي اين جايزه را عهده دار بودند.
      مدل تعالي ساختار مديريتي روشي است که با تکيه بر اصول و مفاهيم اساسي و توجه داشتن به معيارهاي اصلي کيفت فراگير و سيستم خود ارزيابي، موجبات پيشرفت و بهسازي سازمان را فراهم مي کند.همچنين مدل تعالي ابزاري براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان و خودارزيابي و راهنمايي است که مسير فعاليت مديران را براي بهبودعملکرد شناسايي تعيين مي کند.
      دريافت گواهي و لوح تعهد به تعالي از سوي شرکت تامين انديش پارس که يکي از شرکت هاي موفق و موثر گروه مالي پارسيان است ،نشانگر عزم مديريت و کارکنان اين شرکت براي تعالي و ارتقاي بيشتر سازمان در ايام پيش رو است.
      آقاي مطهري مطلق،مدير عامل شرکت تامين انديش پارس پيشتر در گفت و گو با هفته نامه پارسيان از اقدامات اين شرکت در چارچوب ارتقاي استانداردهاي سازماني و بهره وري خبر داده بود و در اين چارچوب ضمن بيان اين مطلب که اين شركت ضمن پياده‌سازي سيستم مديريت كيفيت 2008: 9001ISO موفق به دريافت گواهينامه مربوطه در اين امر شده است،تشريح کرد: البته دريافت گواهينامه ISO در اين صنعت نوپا براي اولين بار در كشور اتفاق مي‌افتد و در حال حاضر هيچ يك از شركت‌هاي مشابه داراي اين گواهينامه نيستند. البته اقدامات لازم براي دريافت گواهينامه تعالي سازماني EFQM هم در حال انجام است.
      وي در اين گفت و گو به بيان اهداف و ماموريت هاي اين عضو گروه مالي پارسيان پرداخته وگفت:بانك پارسيان در راستاي حفظ و صيانت بيشتر از سرمايه‌هاي ذي نفعان (سهامداران و سپرده گذاران) خود در بهمن ماه سال 1384 با مجوز بانك مركزي تصميم به تأسيس شركت تأمين انديش پارس به منظور ارائه خدمات در زمينه هاي ارزيابي و سنجش وضعيت اعتباري و مالي متقاضيان اعطاي تسهيلات و همچنين وصول اقساط سررسيد گذشته و معوق با استفاده از روش‌هاي مؤثر نمود.
      فعاليت‌هاي اين شركت صرفاً معطوف به گروه پارسيان نبوده و خدمات خود را به ديگر متقاضيان استفاده از اين خدمات نيزتعميم داده است.
      آقاي مطهري در خصوص بازده فعاليت هاي شرکت تامين انديش نيز گفت:اين شركت در طول فعاليت‌ خود بالغ بر 14.000 ميليارد ريال از مطالبات استفاده كنندگان از خدمات اين شركت را منجر به وصول نموده است. هر چند كه به تعبير بسياري از ناظران اين شركت در مقايسه با شركت هاي مشابه عملكردي مطلوب و بي نظير داشته، لكن خودمان معتقديم تا رسيدن به وضعيت ايده آل مي بايست برنامه ريزي دقيق تر و تلاش مضاعفي را انجام دهيم.
      مدير عامل شرکت تامين انديش پارس در اين گفت و گو ضمن تشريح چگونگي تعامل با شعب و ستاد بانک اظهار داشت:علي رغم اينكه اكثريت روساي محترم شعب به خصوص در تهران ما را مورد لطف و تمجيد خود قرار مي دهند و براي هر چه بهتر انجام شدن وظايف محوله با همكاري مناسب به ما دلگرمي و انگيزه مضاعف مي بخشند، تعداد كمي از رؤساي محترم شعب در ارسال به موقع پرونده ها با توجه به ميزان كارمزد ترديد دارند كه آيا از خدمات اين شركت استفاده كنند يا خير؟ بايد توجه داشت كه صددرصد سهام اين شركت متعلق به گروه پارسيان بوده و از كارمزد‌هاي دريافتي بيش از 70درصد آن در قالب سود سهام به سهامداران شركت (گروه پارسيان) بر‌مي‌گردد. همچنين انتقاداتي به طولاني شدن روند وصول تعداد كمي از پرونده ها وجود دارد كه البته كوتاهي از اين شركت نبوده بلكه شرايط مشتري و وضعيت پرونده باعث طولاني شدن روندوصول مطالبات مي شود. مسلم است ما تمام تلاش خود را براي رضايت روساي محترم شعب،با در نظر گرفتن شرايط موجود اقتصادي و نيز اقتضائات مشتريان به كار مي گيريم.
      وي افزود:ساختار سازماني شرکت تامين انديش پارس با سرعت فراوان به سوي تعالي سازماني گام بر مي داردو تا تحقق چشم انداز پارسيان 1391جزو يکي از شرکت هاي فعال با بهره وري بالاي سازماني خواهد بود.