X
   
 
    • ارتقای 80 رتبه ای بانک پارسیان در رتبه بندی نشریه بنکر

      ارتقای 80 رتبه ای بانک پارسیان در رتبه بندی نشریه بنکر

      در رتبه بندی سال 2011 بنکر ، رتبه بانک پارسیان نسبت به سال قبل با 80 رتبه صعود در بین 1000 بانک برتر جهان به جایگاه 415 رسید و بین بانک های داخل نیز از رتبه 8 به رتبه 3 ارتقاء یافته است .

      در رتبه بندي سال 2011 بنکر ، رتبه بانک پارسيان نسبت به سال قبل با 80 رتبه صعود در بين 1000 بانک برتر جهان به جايگاه 415 رسيد و بين بانک هاي داخل نيز از رتبه 8 به رتبه 3 ارتقاء يافته است .
      رتبه بندي و ارزيابي بانکها توسط اين نشريه بر اساس اطلاعات حاصل از صورت وضعيت هاي مالي حسابرسي شده بانکها به صورت سالانه صورت مي گيرد و معمولا در ماه جولاي هر سال ميلادي در اين مجله به چاپ مي رسد و طي آن رتبه 1000بانک برتر جهان مشخص مي گردد .
      نشريه بنکر (The Banker) که انتشار آن از سال 1926 ميلادي آغاز شده و وابسته به نشريه بين المللي فايننشال تايمز است ، از نشريات معتبر مالي جهان مي باشد و هر ساله اطلاعات و رتبه بندي بانکهاي تجاري دنيا را در کنار ساير اطلاعات مالي ، بانکي و سرمايه گذاري منتشر مي سازد . اين مجله که يکي از برجسته ترين مجلات بانکي - مالي دنيا محسوب مي شود ، در بيش از 150 کشور در سراسر دنيا منتشر مي شود و منبعي کليدي براي اطلاعات و تحليل هاي صنعت بانکداري به شمار مي رود .