X
   
 
    • درسالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع): مدیرعامل بانک پارسیان و هیات همراه از مرکز نگهداری کودکان بهشت امام رضا(ع) بازدید کردند

      درسالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع): مدیرعامل بانک پارسیان و هیات همراه از مرکز نگهداری کودکان بهشت امام رضا(ع) بازدید کردند

      همزمان با فرخنده زادروزکریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، آقای علی سلیمانی شایسته مدیرعامل بانک پارسیان و هیات همراه از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) که یکی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپر ست بهزیستی می باشد ، بازدید و ضمن حضور در ضیافت افطار از کودکان این موسسه دلجویی بعمل آورد .

      در اين بازديد صميمانه دکتر زنگانه ، معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي و خانم باقري معاون اجتماعي بهزيستي استان تهران ميزبان شايسته و هيات همراه بودند..
      مديرعامل بانک پارسيان در اين مراسم طي سخناني ضمن تبريک سالروز ولادت امام حسن مجتبي (ع) و آرزوي قبولي طاعات و عبادات ، مسئله نگهداري از کودکان استثنايي و بي سرپرست جامعه را به صورت شبانه روزي کاري بزرگ و در عين حال پر از خير و برکت دانست و مسئولين اين مرکز را مورد تشويق و قدرداني قرارداد.
      آقاي دکتر زنگانه ، معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي نيز در اين مراسم از مديرعامل بانک پارسيان و هيات همراه که با حضور خود اين فرزندان را مورد لطف و مساعدت قرار دادند کمال تشکر و قدرداني کرد و گفت : اميدواريم با اين عمل خيرخواهانه و خداپسندانه در آينده نزديک شاهد رشد و شکوفايي بيشتراين فرزندان بوده و زمينه هاي توانمند سازي آنها را فراهم آوريم .
      اصلاني ، مديرعامل موسسه بهشت امام رضا (ع) نيز توضيحاتي در رابطه با عملکرد موسسه ارائه و تقاضاي همکاري و مساعدت بيشتر بانک پارسيان را خواستارشد .

      موسسه خيريه بهشت امام رضا(ع) ، يک موسسه خصوصي است که با مجوز سازمان بهزيستي ده سال است که در مناطق 5 ، 17 و 18 تهران با نگهداري تعداد يکصد کودک و نوجوان استثنايي و بي سرپرست فعاليت مي کند . اين موسسه به صورت هيات امنايي و تحت نظارت بهزيستي و از طريق کمک هاي مردمي اداره مي شود .
      در اين بازديد مديرعامل بانک پارسيان مقرر نمود از طرف بانک پارسيان براي اين کودکان حساب دانش آموزي افتتاح و در خصوص مشکل رهن محل اسکان اين عزيزان مساعدت لازم بعمل آيد .
      شايان ذکر است دکتر فطانت ، قائم مقام مديرعامل ، زهرا نعيميان معاون مالي و جهاني مدير روابط عمومي بانک پارسيان در اين بازديد شايسته را همراهي نمودند .