X
   
 
    • معاون مالی بانک در مراسم معارفه مدیر جدید امور مالی خواستار شد :تقویت واحدخزانه داری ، مدیریت ،کنترل و توسعه وجوه نقد و راه اندازی صندوق امانات

      معاون مالی بانک در مراسم معارفه مدیر جدید امور مالی خواستار شد :تقویت واحدخزانه داری ، مدیریت ،کنترل و توسعه وجوه نقد و راه اندازی صندوق امانات

      با حضور دکتر شمس عالم ،معاون امور مالی ، آقای جهانی ، مدیرروابط عمومی، مدیران و همکاران تحت نظارت معاونت مالی، معارفه مدیر جدید امور مالی در سالن کنفرانس طبقه نهم ساختمان مرکزی برگزار شد .

      با حضور دکتر شمس عالم ،معاون امور مالي ، آقاي جهاني ، مديرروابط عمومي، مديران و همکاران تحت نظارت معاونت مالي، معارفه مدير جديد امور مالي در سالن کنفرانس طبقه نهم ساختمان مرکزي برگزار شد .
      معاون مالي بانک در اين مراسم که شروع آن با تلاوتي از آيات قرآن کريم بود، با تاکيد بر ضرورت و اهميت کار مالي در هر سازماني گفت : بانک پارسيان دوران بلوغ خود را سپري مي کند و حجم کار در بانک بسيار بالاست و تراکنش هاي روزافزون بانک نشان از اين واقعيت دارد . بواسطه گسترش عملکرد بانک و شرکت تجارت الکترونيک پارسيان ، بانکداري الکترونيک بيش از حد انتظار توسعه مطلوب يافته است. اما در کنار آن بايد به بازده نظارت و دقت در عمليات مالي و حسابداري فيزيکي نيز توجه داشت .
      وي در ادامه سخنانش از طراحي برنامه هايي براي راه اندازي سيستمي براي به روز کردن اسناد ، راه اندازي صندوق امانات ، مديريت خزانه ،کنترل و توسعه وجوه نقد ، تمرکز بيشتر بر روي سيستم انبار و اموال و آنلاين کردن بخش اطلاعات مربوط به سهامداران بر روي سايت خبر داد و گفت : با تلاش همکاران لازم است در کنار حجم کار به کيفيت نيز توجه شود . اگر چه در مواردي به دليل فراواني مشغله فرصت اصلاحات نمي يابيم ، اما با تقسيم کار مي توان برنامه ريزي کرد و به اهدافي که مدنظر است دست يافت .
      دکتر شمس عالم در ادامه، ضمن تشکر از زحمات خانم نعيميان و آقاي بلگوري ، از سرکار خانم فيروزي به دليل تلاش بي وقفه و فراوانش در مدتي که مسئوليت مديريت مالي بر عهده ايشان گذاشته شده بود تقدير و قدرداني نمود و براي او در جايگاه جديدش آرزوي توفيق روز افزون کرد.
       
      آقاي شمس عالم در اين مراسم ضمن تبريک به آقاي رضايي و تشکر از ايشان به خاطر قبول اين مسئوليت خاطرنشان کرد : آقاي رضايي از همکاران شرکت تجارت الکترونيک بوده و شناخت خوبي از موضوعات مالي ، حسابداري و همچنين بانکداري الکترونيک دارند و از روحيه مناسب و مشارکت جويي برخوردار هستند .
      سرکار خانم فيروزي نيز در اين مراسم ضمن تشکر از همه همکاران گفت :از مديران و همکارانم در مديريت مالي به خاطر اعتمادي که نسبت به من در اين مدت داشتند و مرا حمايت کردند ، تشکر و قدرداني مي کنم و تا زماني که در خدمت بانک باشم با آنها همکاري خواهم داشت.
      مديرجديد امور مالي نيز همچنين در اين مراسم ضمن تشکر از معاونت امور مالي و همکاران گفت : از فرصتي که در اختيار اينجانب قرار داده شده قدرداني مي کنم و اميدوارم که با رهنمود هاي جناب آقاي دکترشمس عالم و همفکري همکاران بتوانم آنچه را که مدنظر است به نتيجه برسانم .
      آقاي جهاني ، نيز در پايان اين مراسم ضمن تشکر از آقاي دکتر شمس عالم به خاطر مديريت و نظارت خوب ايشان در مدت کوتاهي که در سمت معاونت مالي مشغول فعاليت بوده اند و خلاء دو مدير در حوزه مالي را به سرعت پرکردند سپاسگزاري و از زحمات خانم فيروزي قدرداني کرد و براي وي در تمام مراحل زندگي آرزوي توفيق روزافزون نمود.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان ، ضمن خير مقدم به آقاي رضايي، حضور وي در بانک را با توجه به اطلاعات خوبي که از حوزه بانکداري الکترونيک و مسائل مالي دارند و اينکه از مديران جوان تلقي مي شوند فرصت مغتنم و کمک بزرگي به مجموعه براي دستيابي به پارسيان 91 دانست .
      شايان ذکر است که خانم فيروزي نيز طي حکمي از سوي مدير سرمايه هاي انساني و امور رفاهي در سمت رئيس اداره حسابداري شعب در مديريت امور مالي بانک منصوب شد .