X
   
 
    • بانوان پارسیانی طی جشنی با شکوه میلاد حضرت زهرا(س) را گرامی داشتند

      بانوان پارسیانی طی جشنی با شکوه میلاد حضرت زهرا(س) را گرامی داشتند

      بانوان همکار پارسیانی در گردهمایی بزرگی که در هتل استقلال تهران برگزار شد میلاد فرخنده حضرت زهرا(س)و بزرگداشت مقام زن و مادررا گرامی داشتند.

      علي شايسته مدير عامل بانک پارسيان در اين مراسم که در فضايي شاد و صميمي برگزار شد ضمن تبريک به مناسبت خجسته زادروز ام ابيها،فاطمه زهرا(س)از مقام زن و مادرتجليل به عمل آورد و گفت:حضرت فاطمه (س)الگوي بي همتايي براي زنان است وسيره و منش اين بانوي جليل القدر مي تواند بهترين الگو براي زن چه در کسوت مادر،چه در کسوت همسر و چه به عنوان عضوي فعال و سازنده براي جامعه باشد.
      او ضمن سپاس از تلاش هاي مجدانه زن پارسياني درچارچوب خدمت به مشتريان و دستيابي به اهداف بانک ،گفت:بيش از نيمي از بدنه بانک پارسيان را زنان تشکيل مي دهند وترکيب مديريتي در ستاد و شعب سال به سال به نفع بانوان تقويت مي شود موفقيت ها و دستاوردهاي ارزنده کسب شده توسط بانک پارسيان در عرصه اقتصاد ملي و نظام بانکي کشور،گواهي برکارآمدي و هوشمندي اين گروه ازعزيزان است.
      مدير عامل بانک پارسيان در اين مراسم صميمانه که با حضور قريب 1000نفر از بانوان پارسياني و اعضاي هيات عامل بانک برپا شد ابراز اميدواري کرد که تلاش هوشمندانه و هدفمند يکايک پارسياني ها در سال جاري ،برگ هاي موفقيت جديد و خدمات ارزنده تري را به هموطنان رقم زند و اين گونه مراسم بستري شود که در آن بتوانيم با تجديد و تقويت قوا براي ارائه خدمات صادقانه تر،سريع تر و مورد انتظار آحاد جامعه،کوشا باشيم.
      وي با بيان اين مطلب که زنان نيمي از پيکره جامعه را تشکيل مي دهند و با تاکيد بر ويژگي ها وفضيلت هاي اخلاقي و انساني زن ايراني گفت:بي ترديد شناخت و شکوفايي توان و استعدادهاي بانوان ايراني در جنبه هاي مختلف مي تواند جامعه ما را به سمت توسعه و رشدي همه سويه و مطلوب که در آن جنبه هاي معنوي و اخلاقي نيز رشد چشمگيري داشته باشند سوق دهد.