X
   
 
    • کسب دو رتبه اول از شورای عالی انفورماتیک کشور توسط شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین

      کسب دو رتبه اول از شورای عالی انفورماتیک کشور  توسط شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین

      مدیرعامل شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین خبر داد:کسب دو رتبه اول از شورای عالی انفورماتیک کشور

      ;;;; مديرعامل شرکت تامين خدمات سيستم هاي کاربردي کاسپين از کسب دو رتبه اول توسط اين شرکت از شوراي عالي انفورماتيک کشور خبر داد.

      ;;;; به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،عزيزي،طي گفتگويي،ضمن تشريح فعاليتaHzwnj;هاي عمده اين شرکت گفت: فعاليت اصلي شرکت ارايه خدمات در زمينه توليد نرمaHshy;افزارهاي کاربردي و ايجاد زيرساختaHzwnj;هاي لازم سخت افزاري و نرمaHzwnj;افزاري است که طبق استراتaHzwj;ژي بازاريابي شركت، بازار هدف بانكaHzwnj;ها و ساير موسسات مالي تعيين شدهaHzwnj;است.

      ;;;; وي در خصوص موفقيتaHzwnj;هاي اخير اين شرکت گفت: شركت كاسپين موفق به کسب رتبه يك شوراي عالي انفورماتيك در موضوع فعاليتaHzwnj;هاي aHlaquo;توليد و ارايه نرمaHzwnj;افزارهاي سفارش مشتريaHraquo; و aHlaquo;شبكه دادهaHzwnj;هاaHraquo; شده است که در بخش aHlaquo;توليد و ارايه نرمaHzwnj;افزارهاي سفارش مشتريaHraquo; و aHlaquo;شبكه دادهaHzwnj;هاaHraquo; تنها 29 شرکت در کل کشور داراي رتبه يک هستند و در حوزه aHlaquo;شبكه دادهaHzwnj;هاaHraquo; نيز در کل 20 شرکت توانستهaHzwnj;اند اين رتبه را به خود اختصاص دهند.

      ;;;; به گفته وي کسب اين رتبهaHzwnj;ها از عزم جدي هيات مديره و همکاران در راستاي حرکت رو به جلوي اين شرکت خبر ميaHzwnj;دهد به طوري که شرکت کاسپين به عنوان يکي از اعضاي اقماري بانک پارسيان در شأن اين گروه خبره باشد و متناسب با موفقيتaHzwnj;هاي بانک، نسبت به ارتقاي توانمنديaHzwnj;هاي خود اقدام کند.

      ;;;; وي در خصوص اهميت کسب اين رتبهaHzwnj;ها گفت: شوراي عالي انفورماتيک يک نهاد سياستaHzwnj;گذار و نظارتي بر حوزه فناوري اطلاعات کشور است که سابقهaHzwnj;اي طولاني دارد که در گذشته زير نظر سازمان مديريت و برنامه ريزي و در حال حاضر زير نظر معاونت برنامهaHzwnj;ريزي راهبردي رياست جمهوري اداره ميaHzwnj;شود. اين مرکز در واقع يکي از مراکز عمده تاييد صلاحيت پيمانکاران است و کسب رتبه يک از آن به منزله اين است که هيچaHzwnj;گونه محدوديتي براي سپردن کار به شرکت کاسپين وجود ندارد.

      ;;;; مديرعامل شرکت تامين خدمات سيستم هاي کاربردي کاسپين يکي ديگر از موفقيتaHzwnj;هاي کسب شده توسط اين شرکت را کسب رتبه دو در موضوع aHlaquo;پشتيباني فنيaHraquo; دانست و خاطرنشان کرد: اين رتبه نيز رتبه بسيار مناسبي براي ما محسوب ميaHzwnj;شود و اميدواريم که با پيشرفت توانمنديaHzwnj;هاي شرکت موفق شويم در همه بخشaHzwnj;هاي رتبهaHzwnj;بندي شده توسط شوراي عالي انفورماتيک رتبهaHzwnj;هاي بهتري را کسب نماييم.

      ;;;; عزيزي با بيان اينکه يکي از فعاليتaHzwnj;هاي عمده شرکت علاوه بر طراحي نرمaHzwnj;افزار در حوزه شبکه دادهaHzwnj; است گفت: در حال حاضر مشغول طراحي و پياده سازي و عملياتي کردن شبکه گسترده بانک پارسيان که اصطلاحا به آن wan ميaHzwnj;گويند، هستيم که اين شبکه بستر ارتباطي مناسبي است بين شعب بانک و دفاتر مرکزي آن. درواقع اين شبه ترکيبي است از خطوط زميني که مخابرات در اختيار بانک قرار داده به علاوه يک مرکز ماهوارهaHzwnj;اي که اختصاصا براي بانک پارسيان تهيه شده و ارتباطات ماهوارهaHzwnj;اي بانک از آن طريق صورت ميaHzwnj;گيرد.

      ;;;; به گفته وي در حال حاضر اين شبکه ترکيبي تمام نقاط کسب و کار بانک پارسيان را در کل کشور پوشش ميaHzwnj;دهد و شايد شرکت کاسپين يکي از اولين شرکتaHzwnj;هاي ايراني باشد که موفق شده شبکهaHzwnj;اي ترکيبي به اين شکل را پياده کند و اين توانمندي در ديگر شرکتaHzwnj;ها کمتر ديده شده است.

      ;;;; مديرعامل شرکت تامين خدمات سيستم هاي کاربردي کاسپين همچنين با بيان اينکه اين شرکت در حوزه سختaHzwnj;افزار نيز فعاليتaHzwnj;هاي قابل توجهي داشته است افزود: شايد براي اولين بار در کشور پروژه اطلاعaHzwnj;رساني متمرکز را در نقاطي که بانک احتياج به اطلاعaHzwnj;رساني و تبليغات دارد طراحي کردهaHzwnj;ايم که اغلب اين نقاط شعب هستند و تا به حال حدود 90 نقطه آن به بهرهaHzwnj;برداري رسيده و به اميد خدا تا پايان سال کارکل نقاط مورد نظر بانک به انتها ميaHzwnj;رسد.

      ;;;; عزيزي با بيان اينکه در حال حاضر با بانک پارسيان و شرکت صرافي پارسيان قرارداد داريم از عزم اين شرکت براي يافتن و تثبيت شرکاي تجاري و در نهايت حضور گسترده در بازار فناوري اطلاعات خبر داد.

      ;;;; به گفته وي جذب منابع انساني زبده در شرکت کاسپين، حضور فعال در بازار فناوري اطلاعات کشور، ارتقاي سطح خدمات به مشتريان و همچنين ارتقاي توانمنديaHzwnj;هاي فني در زمره سياستaHzwnj;هاي کليدي اين شرکت قرار دارد.

      ;;;; گفتني است شرکت تأمين خدمات سيستم هاي کاربردي کاسپين (سهامي خاص) در بيست و سوم ديaHzwnj;ماه سال 82 به ثبت رسيده و در ابتدا با سرمايه گذاري مشترک بانک پارسيان و شرکت تجارت الکترونيک پارسيان تأسيس شد. در سال 1386 طبق درخواست بانک پارسيان و طي صورتجلسه مجمع عمومي عادي با انتقال 150 سهم از سهام بانک پارسيان به شرکت هاي ليزينگ پارسيان، سرمايه گذاري پارسيان، و توسعه ساختماني پارسيان (هر يک به تعداد 50 سهم)، شرکت هاي مذکور نيز به جمع سهامداران اين شرکت پيوستند و در حال حاضر اين شرکت به عنوان يکي از شرکتaHzwnj;هاي عضو گروه پارسيان مشغول به فعاليت است.