X
   
 
    • نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک پارسیان با اصحاب رسانه

      نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک پارسیان با اصحاب رسانه

      در نشست مدیرعامل بانک پارسیان با اصحاب رسانه، برنامه های این بانک در حمایت از بنگاه های اقتصادی و شرکت های دانش بنیان تبیین شد.

      در نشست مدیرعامل بانک پارسیان با اصحاب رسانه، برنامه های این بانک در حمایت از بنگاه های اقتصادی و شرکت های دانش بنیان تبیین شد.
      به ابتکار روابط عمومی بانک پارسیان همزمان با ۲۷ اردیبهشت " روز روابط عمومی و ارتباطات" دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل این بانک در نشستی با عنوان" بهار همدلی" با تعدادی از مدیران مسوول، سردبیران و مدیران گروه اقتصادی رسانه ها به تبیین برنامه‌های این بانک در سال‌جاری برای حمایت از بنگاه‌های تولیدی پرداخت و از رسانه‌های کشور خواست تا بانک پارسیان را در پیشبرد اهداف خود یاری کنند. 
      دراین نشست که در قالب ۵ محورشامل: چگونگی تشریک مساعی بانک ها در تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت بانک ها از تولید داخلی و بنگاههای کوچک و متوسط اقتصادی، تبیین سیاست های بانک پارسیان در حمایت از بنگاههای اقتصادی و شرکت های دانش بنیان ، بررسی رابطه متناسب سازی نرخ سود بانکی و تورم در اقتصاد ایران و وصول مطالبات معوق و ضرورت عمل به رعایت بخشنامه های بانک مرکزی برگزار شد، کورش پرویزیان به نقش اثرگذار رسانه ها در شرایط حساس کنونی اشاره کرد و افزود: اقتصاد امروز بانک محور شده و انتظارات از نظام بانکی کشور رو به تزاید است و بسیاری از بنگاه های اقتصادی امروز حیاتشان با نقدینگی بانک ها گره خورده است .
      مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی، با بیان اینکه نیاز کسب و کارهای کوچک به حمایت های بانکی انکار ناپذیر است، خاطرنشان کرد: تبیین برنامه های بانک در حمایت از بنگاه های اقتصادی و شرکت های دانش بنیان نیز جزء لاینفک برنامه های بانک در سال جاری خواهد بود و به دلیل شرایط حساس این بنگاه ها، بانک ها با شرایط ویژه ای از این طرح ها حمایت می کنند. در همین زمینه هم اکنون طرحی نیز در بانک پارسیان در دست بررسی قرار دارد تا با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بتوانیم خدمت رسان شایسته ای به شرکت های دانش بنیان باشیم.
      پرویزیان با بیان اینکه آخرین مصوبه مجلس نیز به حمایت از تولید و خصوصا بخش خصوصی تاکید دارد اضافه کرد: در سالی که از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی نام گذاری شده بانک ها باید نقش توسعه ای خود را افزایش داده و در رونق کسب وکارها موثرتر ظاهر شوند.
      گفتنی است که در جریان این نشست هم‌اندیشی چند تن از مدیران مسوول و سردبیران رسانه ها به طرح مسائل و دغدغه های خود در رابطه با بانک‌ها پرداختند و مدیرعامل بانک پارسیان نیز ضمن استقبال از نظرات مطرح شده، به آنها اطمینان داد که از این نظریات و پیشنهادات در تعامل بیشتر با رسانه‌ها و افکار عمومی بهره خواهد برد.