X
   
 
    • مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد: تحقق مشتری مداری با پاسخگویی به ...

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد: تحقق مشتری مداری با پاسخگویی به ...

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد: تحقق مشتری مداری با پاسخگویی به بیش از 95 هزار تماس مشتریان بانک پارسیان در سال 93

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از تحقق مشتری مداری در پاسخگویی به درخواست ها و انتظارات مشتریان بانک پارسیان خبر داد و افزود : مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان تا پایان اسفندماه سال 93 به 95.729 تماس از طریق کانال‌های مختلف ارتباطی پاسخ داده که از این حجم تماس تعداد 88.621 تماس مربوط به کانال ارتباطی تلفن می باشد.
      دکتر مالکی خاطرنشان کرد : آمار تماس های دریافتی حاکی از آن است که خدمات بانکداری الکترونیک‌ بانک پارسیان همچنان بیش از سایر خدمات مورد استقبال قرار گرفته است که موضوعات پیرامون (تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک و ...) با 53% از حجم کل تماس ها بیشترین موضوعات مورد سؤال مشتریان طی سال گذشته بوده است. پس از آن موضوعات مربوط به «خدمات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان» و «خدمات ریالی» بیشترین آمار تماس ها را به خود اختصاص داده است.
      ایشان افزود : گزارش های بدست آمده نشان می دهد بیشترین تماس های تلفنی تهران به ترتیب از شماره تلفن های مربوط به مناطق شهرداری «شش»، «دو»، «چهار»، «هفت»، «پنج» بوده است همچنین طی سال گذشته تماسهای تلفنی، از مناطق «نوزده»، «هفده»، «بیست»، «شانزده»، « هجده»، «دوازده»، «چهارده»، «پانزده» و «بیست و یک» افزایش یافته است.
      بیش از هفت سال است که از تأسیس و راه اندازی «مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان» می گذرد. هم اکنون این مرکز پاسخگوی تماس های برقرار شده از طریق کانال های ارتباطی تلفن، ایمیل، پیام های وب، پیامک، فکس و پیام های صوتی مشتریان می باشد.
      مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان از ساعت 7:30 تا 21 از طریق شماره ‌81151000 آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات، نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌باشند و کارشناسان این مرکز در مواقع لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.