X
   
 
    • مدیر عامل بانک پارسیان در گردهمایی معاونین،مدیران و روسای حوزه ها و شعب بانک پارسیان:رمز موفقیت در فضای پر از رقابت کنونی توجه کامل به اصل مشتری مداری است

      مدیر عامل بانک پارسیان در گردهمایی  معاونین،مدیران و روسای حوزه ها و شعب بانک پارسیان:رمز موفقیت  در فضای پر از رقابت کنونی توجه کامل به اصل مشتری مداری است

      مدیر عامل بانک پارسیان ضمن تاکید بر مطلب فوق گفت: فضای فعالیت بانکی در حال حاضر فضایی بسیار رقابتی و ویژه است . در این فضا بانکی موفق خواهد بود که با تلاش مضاعف و هوشمندی تمام بتواند به حفظ و ارتقای جایگاه خود بیندیشد.

      مدير عامل بانک پارسيان ضمن تاکيد بر مطلب فوق گفت: فضاي فعاليت بانکي در حال حاضر فضايي بسيار رقابتي و ويژه است . در اين فضا بانکي موفق خواهد بود که با تلاش مضاعف و هوشمندي تمام بتواند به حفظ و ارتقاي جايگاه خود بينديشد.
      علي سليماني شايسته گفت :آنچه در فضاي نظام بانکي کشور قابل مشاهده است تلاش مصرانه و استفاده از دانش و بسترهاي نوين براي کسب جايگاهي در خور اعتنا و ارزنده است و اين فضا به سود مشتريان و همه ذي نفعان بانک هاخواهد بود.
      مدير عامل بانک پارسيان در اين گردهمايي که در آن معاونين،مديران ستادي و روساي حوزه ها و شعب سراسر کشور بانک پارسيان نيز حضور داشتند از همکاران خود خواست با همت و تلاش بيشتر علاوه بر ارتقاي جايگاه بانک شکوفايي و توسعه اقتصاد ملي را در جاي جاي کشورمان مد نظر داشته باشند و آن را سرلوحه کارهاي خود قرار دهند.

       
      وي با تاکيد بر شرايط فعلي و رقابت موجود ميان بنگاه هاي پولي و مالي در سطح کشور گفت:رقابت در عين حال که کار را براي همه فعالان نظام بانکي دشوار مي کند اما امر مبارکي است که ما را ناگزير مي سازد سستي و خمودگي را کنار گذاشته و هر روز با فکر ي جديد،تلاشي بيش از پيش و خدماتي نو تر در صحنه فعاليت حضور يابيم.
      شايسته سپس به ارائه گزارشي جامع ازعملکرد بانک در شش ماهه نخست سال جاري پرداخت و با ذکر آمار و ارقام کارنامه بانک و شعب آن را مورد بحث کارشناسانه قرار داد و گفت:جايگاه قابل توجه بانک پارسيان در عرصه نظام بانکي و در ميان صد شرکت برتر کشور اين انتظار را ايجاد مي کند که ما به موفقيت هاي کسب شده قانع نباشيم و همچنان براي دستيابي به افق پارسيان 1391بکوشيم.
      دکتر محمد فطانت،قائم مقام بانک پارسيان نيز در گردهمايي معاونين ،مديران و روساي شعب بانک پارسيان با بيان اينکه بانک پارسيان در محافل بانکي و اقتصادي وزانت و جايگاه مطلوبي دارد افزود:اين جايگاه باعث مي شود که با اراده و همت مضاعف براي کسب موفقيت هاي بيشتر تلاش کنيم.
      وي در ضمن سخنان خود به همايش بزرگ نظام بانکي که با حضور رييس جمهور و مديران ارشد نظام بانکي برگزار شد اشاره کرد ونسبت به آثار و تبعات مثبت اين نشست درعملکرد نظام بانکي ابراز اميدواري کرد.
      قائم مقام بانک پارسيان افزايش تلاش ها براي تقويت کارآمدي و سودآوري بانک را ضروري خواند و گفت:ما بايد در مسير تثبيت و ارتقاي جايگاه بانک قدم بگذاريم تا شاهد بهبود مستمر شاخص هاي عملکرد بانک باشيم.
      دکتر فطانت در بخش ديگري از سخنان خود جايگاه بانک پارسيان در بازار سرمايه را مورد بررسي قرار داد و گفت:ثبات قيمت سهام ما در بازار سرمايه و نقد شوندگي سريع سهام پارسيان از نکات بسيار مثبتي است که مي تواند شاخص مهمي براي عملکرد مطلوب بانک باشد.
      وي همچنين در ادامه گفت:بازده سهام بانک پارسيان در سال 88به 78درصد رسيد و در شش ماهه نخست امسال نيز نرخ بازده سهام بانک 46درصد بوده است که اين نتيجه يکدلي،هماهنگي و تلاش کارکنان خدوم بانک در صف و ستاد است.
      وي بانک پارسيان را به لحاض سودآوري از موفق ترين بانک هاي کشور دانست و گفت:در سال گذشته بانک پارسيان با در اختيار داشتن190هزار ميليارد ريال منابع 3920ميليارد ريال سودآوري داشته و در اين شاخص برترين بانک کشور بوده است.
      قائم مقام بانک پارسيان درهمين مورد گفت:بانک هايي که در سال گذشته بعد از بانک پارسيان در مقام دوم و سوم سودآوري قرار گرفتند منابع بيشتري در اختيار داشتند که اين نشانه عملکرد بهتر بانک پارسيان است.
      وي در ادامه گفت:هر شعبه بانک پارسيان به طور متوسط 89 ميليارد تومان سپرده جذب کرده است و سرانه سپرده کارکنان در پارسيان 6ميليارد تومان است که در اين شاخص نيز جايگاه برجسته اي در نظام بانکي کشور داريم.
      دکتر فطانت در ادامه افزود:هزينه ما براي تجهيز منابع 8/4درصد است در حالي که دو بانکي که در اين شاخص بعد از ما ايستاده اند براي جذب منابع به ترتيب 2/7و6/7درصد هزينه مي کنند.
      وي سپس گفت:اما اين موفقيت ها نقطه نهايي تلاش ما نيست و ما خواهيم کوشيد با همت و همدلي دستاوردهاي بزرگتر و ارزنده تري را کسب کنيم.
      در گردهمايي معاونين ، مديران ،روساي حوزه ها و شعب بانک پارسيان همچنين توده فلاح معاون طرح و برنامه بانک پارسيان،حق وردي معاون اعتباري و مهاجر تهراني معاون بين الملل بانک نيز ضمن ارائه گزارش هايي از حوزه عملکردي خود به تبيين برنامه حوزه هاي تحت مديريت خود براي ماه هاي باقي مانده سال جاري پرداختند.
      همچنين سه تن از روساي جوان شعب و يک رئيس حوزه بانک پارسيان در اين گردهمايي به نمايندگي از ديگر روساي شعب و حوزه هابه بيان مطالبي در زمينه هاي مختلف ومسائل مبتلا به بانک پرداختند.