X
   
 
    • شعبه خانگی بانک پارسیان هم اکنون در دسترس مشتریان می باشد

      شعبه خانگی  بانک پارسیان  هم اکنون در دسترس مشتریان می باشد

      مدیر تحقیق و توسعه بازار بانک پارسیان از راه اندازی شعبه خانگی بانک پارسیان خبر داد و گفت: فاز نخست این شعبه فعالیت خود را شروع کرده و در فازهای بعدی به مرور بخش های تکمیلی راه اندازی خواهد شد.

      مدير تحقيق و توسعه بازار بانک پارسيان از راه اندازي شعبه خانگي بانک پارسيان خبر داد و گفت: فاز نخست اين شعبه فعاليت خود را شروع کرده و در فازهاي بعدي به مرور بخش هاي تکميلي راه اندازي خواهد شد.
      غلامعباس ترابي روز يکشنبه در نشست خبري¬اي که در محل اين بانک انجام شد ، افزود: با راه اندازي شعبه خانگي بانک پارسيان ، بسياري از خدمات بانکي شعب فيزيکي از طريق اين خدمت به صورت غير حضوري عرضه خواهد شد.
      وي يادآور شد: همچنين در سال آينده با عملياتي شدن موضوع امضاي ديجيتال در کشور،شعبه بانکداري الکترونيک توسعه چشمگيري مي يابد.
      وي با اشاره به تعريف Home banking در عرف بانکداري بين المللي اظهار داشت: بانک پارسيان از طريق اين بستر ارائه خدمات ، اغلب خدمات فيزيکي که در شعب بانک قابل ارائه مي باشد را در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.
      ترابي هدف از اجراي شعبه خانگي را سادگي ارائه خدمات عنوان کرد و گفت: از طريق شعبه خانگي همچنين مي توان خدمات بانکي مبتني بر حساب بانکي، خدمات متصل به کارت، مجموعه سرويس هاي بانکي و مجموعه خدمات گروه مالي پارسيان نظير ليزينگ و يا بيمه را به مشتريان خود ارائه دهد.
      وي تاکيد کرد: تمام خدمات ارائه شده از سوي بانک پارسيان منطبق با قوانين و مقررات بانک مرکزي جمهوري اسلامي است .
      ترابي با اشاره به موضوع دورکاري که يکي از برنامه هاي دولت دهم است گفت: ارائه خدمات بانکي در نزد مشتريان و در منزل مي تواند به افراد دور کار کمک ارزنده اي باشد.
      مدير تحقيق و توسعه بازار بانک پارسيان چشم انداز اين بانک را تا سال 1391 ، بانک نخست کشور در سهم بازار داخلي، کسب بيشترين سهم از معاملات بين المللي کشور بين بانک هاي خصوصي ، برترين در گستره خدمات بانکي پيشرفته و توانمندي و تعهد در کسب رضايت مشتريان عنوان کرد.
      وي همچنين در خصوص ارائه خدمات بانک پارسيان در 9 ماهه گذشته گفت: هم اکنون اين بانک ضمن پيشرو بودن در ارائه سرويس هاي متنوع مرتبط با انواع کارت هاي بانکي نظير صدور آني کارت در شعبه، توانسته است رتبه دوم را از نظر ارائه کارتهاي اعتباري و کارتهاي هديه بدست آورد و رتبه نخست تعداد تراکنش هاي بر روي پايانه فروشگاهي را در بين شبکه بانکي در اختيار بگيرد.
      وي اظهار داشت: هم اکنون در کشور 116 ميليون و 925هزار و 916 کارت وجود دارد که به ازاي هر نفر حدود 1.5 کارت مي شود.
      ترابي تعداد کارتهاي بانک پارسيان را بيش از هشت ميليون کارت عنوان کرد و گفت: اين بانک رتبه هفتم را در تعداد کارتهاي بانکي کشور به خود تخصيص داده است.
      وي در پايان با اشاره به پيشرو بودن بانک پارسيان در ارائه سرويس هاي غير حضور در کشور گفت: در سال 86 سرويس غير حضوري در بانک پارسيان 31 درصد بود که هم اکنون اين ميزان به 81 درصد رسيده است.