X
   
 
    • مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه نعمت آباد توسعه ابزارهای الکترونیکی دریافت و پرداخت وظیفه تمامی بانک های کشور است

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه نعمت آباد توسعه ابزارهای الکترونیکی دریافت و پرداخت وظیفه تمامی بانک های کشور است

      علی جهانی با تاکید بر این مطلب گفت:سرعت، امنیت و آرامش از جمله دستاوردهای ترویج بانکداری الکترونیکی است و موجب تسهیل نظارت بر جریان نقدینگی و مدیریت اثربخش تر آن در جامعه می شود.

      علي جهاني با تاکيد بر اين مطلب گفت:سرعت، امنيت و آرامش از جمله دستاوردهاي ترويج بانکداري الکترونيکي است و موجب تسهيل نظارت بر جريان نقدينگي و مديريت اثربخش تر آن در جامعه مي شود.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان نقش مهم بانک ها در جامعه را يادآور شد و گفت:ضرورت وجود نهادهاي پولي به اندازه ضرورت وجود نهادهاي انتظامي و بهداشتي براي جامعه است.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،جهاني که در مراسم افتتاح شعبه نعمت آباد بانک پارسيان سخن مي گفت افزود:بانک پارسيان در کنار گسترش امکان سنجي شده شعب در مناطق مختلف کشور و تهران ،فرهنگ استفاده از ابزارهاي نوين بانکداري را نيز منتشر مي کند.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان ادامه داد:منطقه نعمت آباد تهران به دليل قرار گرفتن در نزديکي مراکز مهم تجاري و صنعتي مي تواند بستر مناسبي براي خدمت دهي به استقبال کنندگان از خدمات بانکي مدرن پارسيان باشد و نقش سازنده اي در پر کردن خلا ابزارهاي نوين دريافت و پرداخت ايفا کند.
      وي به اشتياق اصناف ومردم منطقه براي افتتاح شعبه پارسيان اشاره کرد و گفت:شعبه نعمت آباد بانک پارسيان نيز به مانند شعب ديگر اين بانک در سطح کشور مهياي خدمت رساني با هدف ارزش آفريني و تامين آرامش و امنيت نقدينگي شهروندان است.
      جهاني گفت:يکي از سياست هاي راهبردي پارسيان کمک به کارآفرينان و توليد کنندگان است و ما در شعبه نعمت آباد با توجه به ويژگي هاي اقتصادي موجود اين سياست را جدي تر دنبال خواهيم کرد.

      ;