X
   
 
    • رییس هیات مدیره تاپ در آستانه ورود این شرکت به فرابورس اعلام کرد :رشد 15درصدی سود سالانه برای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در هر سال

      رییس هیات مدیره تاپ در آستانه ورود این شرکت به فرابورس اعلام کرد :رشد 15درصدی سود سالانه برای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در هر سال

      محمد فطانت فرد با اعلام خبر افزایش سرمایه این شرکت تا سقف 500میلیارد ریال گفت:سرمایه کنونی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان 206میلیارد ریال است.

      رييس هيات مديره شرکت تجارت الکترونيک بانک پارسيان که در جلسه معارفه شرکت تجارت الکترونيک پارسيان براي ورود به فرابورس سخن مي گفت افزود:پس از شروع معاملات سهام در بازار فرا بورس و اخذ مجوزها در خصوص افزايش سرمايه اقدام خواهد شد.
      او که در جمع فعالان بازار سرمايه ، مديران شرکت تجارت الکترونيک و معاونين بانک پارسيان و اصحاب رسانه سخن مي گفت اعلام کرد:سود هر سهم شرکت تاپ در بهمن سال گذشته 70 تومان پيش بيني شده بود و امسال بيش از700ريال سود براي هر سهم پيش بيني کرده ايم که بخش عمده آن نيز تاکنون محقق شده است.
      دکتر فطانت با تاکيد بر اينکه افزايش 15درصدي سود در هر سال را براي شرکت تجارت الکترونيک پارسيان پيش بيني کرده ايم گفت:در سال گذشته با توجه به کمتر بودن تعداد کارتخوان هاي اين شرکت نسبت به ساير شرکت ها و بانک ها حداقل بيست تا سي ميليون تراکنش بيش از ساير شرکت ها و بانک ها داشتيم.
      رييس هيات مديره شرکت تجارت الکترونيک پارسيان اعلام کرد:سازمان بورس از ما خواسته بود که يکي از گل هاي سرسبد گروه مالي پارسيان را به فرابورس معرفي کنيم که ما هم شرکت تاپ را که يکي از شرکت هاي ارزنده و سرآمد گروه پارسيان است براي اين کار در نظر گرفتيم.
      فطانت در سخنان خود جاگاه ارزنده شرکت تجارت الکترونيک را در رقابت با ديگر رقيبان يادآور شد و گفت:در عرصه فعاليت تخصصي، اين شرکت با بيشترين قدمت در ميان رقبا به تنهايي 25درصد از بازار را در کشور دراختيار دارد.
      مهندس شريعت،که به جانشيني مدير عامل شرکت تجارت الکترونيک پارسيان در اين مراسم سخن مي گفت، به تشريح اهداف تاسيس اين شرکت ودستاوردهاي کسب شده از سوي شرکت تاپ پرداخت.
      وي روند شتابنده استفاده از فناوري هاي نوين در عرصه اقتصادي جوامع را يادآور شد و گفت:شرکت تجارت الکترونيک پارسيان با درک اين مختصات و ضرورت هاي کسب و کار در برهه کنوني همواره استفاده از بسترهاي جديد همچون تلفن همراه و اينترنت را در دستور کار داشته و هم اکنون يکي از امن ترين فضاهاي پرداخت روي وب را در اختيار داريم.
      معاون فني شرکت تجارت الکترونيک پارسيان پيشرو بودن اين شرکت در بسياري از عرصه هاي تجارت الکترونيک در کشور را يادآور شد و گفت:امروز هم به رغم تمام محدوديت هاي بين المللي و به رغم جهاني بودن مقوله تجارت الکترونيک ما در بسياري از شاخص ها همچنان پيشرو هستيم.
      مهندس انوشه معاون برنامه ريزي و توسعه شرکت تجارت الکترونيک پارسيان نيز در اين مراسم طي گزارشي گفت:اين شرکت به عنوان يکي از شرکت هاي گروه پارسيان با صدور و عرضه انواع کارت هاي نقدي،اعتباري و پيش پرداخت و همچنين نصب و راه اندازي کارت خوان هاي فروشگاهي پرداخت هاي اينترنتي و تلفن همراه به عرضه محصولات و خدمات خود اقدام کرده است.
      وي افزود شرکت تاپ توانسته است عنوان بزرگترين شرکت aHlaquo;فراهم کننده سرويس هاي پرداخت aHraquo;بيشترين سهم بازار تراکنش هاي انجام گرفته در شبکه بانکي کشور را به خود اختصاص دهد.
      انوشه همچنين گفت:در سال گذشته جذب تراکنش هاي مالي از طريق دستگاه هاي کار تخوان اين شرکت صد در صد افزايش داشته است.
      در پايان اين برنامه تعدادي از مديران و اعضاي هيات مديره شرکت تجارت الکترونيک در جايگاه قرار گرفته و به پرسش هاي حاضرين پاسخ دادند.